O Kawach

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » wt, 22 sie 2006, 15:31

hahaa no i po sezonie użytkowania zielonego stwora stwierdzam:
wpakowałem w niego więcej kasy niż ma lat
posypało sie hah:
skrzynia !!! tryby do kosza luzy takie że to .....
wodzik od zmiany biegów wyskakująca spręzyna
a teraz cylinder heh no cóz miał prawo po 13 latach
w wiekowych sprzętach tak już bywa
ale . ja więcej robiłem niż jezdziłem cały czas cos - a to tłok sie sypnął po 5mth a to korba
WEŻCIE NIE PAKUJCIE SIE W ZIELONE PUSZKI -nie warto ja jużtego syfu nie kupie
plusy: zawieszenie
geometria ramy
charakterystyka

pozatym ze wymieniłem pół silnika to już wszystko ale i tak do żydaz nim - nie chce na to patrzeć :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:

lukaszyz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 6 sie 2006, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: TORUŃ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukaszyz » wt, 22 sie 2006, 17:12

Przestan gadać głupoty... nic dziwnego jak sprzęt ma 13 lat, to co ty byś chcial ? Mój kumpel ma kawe 2004 i chodzi jak dzika, nie ma z nią zadnych problemów.
Kazdy wiekowy sprzęt który nie był serwisowany będzie sie sypał i myśle ze to nie podlega dyskusji. :twisted:

yogi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 361
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuchola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: yogi » śr, 23 sie 2006, 22:17

kams pisze:
WEŻCIE NIE PAKUJCIE SIE W ZIELONE PUSZKI -nie warto ja jużtego syfu nie kupie
plusy: zawieszenie
geometria ramy
charakterystyka

pozatym ze wymieniłem pół silnika to już wszystko ale i tak do żydaz nim - nie chce na to patrzeć :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:

Ja niedawno zakupiłem Kx 250 2000r. i jestem zadowolony. Wymaga jedynie wymiany dyszy bo jest za duża. A tak super sprzęt....
Nie moge narzekać...

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » śr, 23 sie 2006, 22:32

sory chłopaki wierxze wam kumpel ma kxf 2005 i nic sie nie sypie ale cóż ZRAZIŁEM sie technologią i wykonaniem ze strony KAWasaki

palmer74
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 95
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
Motocykl: YZF 250 '10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: palmer74 » pt, 25 sie 2006, 22:25

ja za to mam KX 250 '97 i zbiera się :) o rzekomych problemach ze skrzynią też u mnie nie ma na razie tematu. i mam pytanie może ktoś z was może wie jakie dokładnie są łożyska w tylnej piaście. Motor mam na działeczce i mając te numery łożysk mógłbym je sobie kupić i zabrać ze sobą a nie dopiero po niedzieli

mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » sob, 26 sie 2006, 13:41

palmer74 pisze:może ktoś z was może wie jakie dokładnie są łożyska w tylnej piaście?
według danych serwisowych na stronie kawasaki: 6004X8JRLLX2/3A
numer katalogowy: 92045-1239

palmer74
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 95
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
Motocykl: YZF 250 '10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: palmer74 » sob, 26 sie 2006, 16:38

według danych serwisowych na stronie kawasaki: 6004X8JRLLX2/3A
numer katalogowy: 92045-1239
rozumiem że w Kawasaki im to wystarczy a czy w sklepie z łożyskami coś im coś to powie ??? wolałbym nie kupować w kawie bo są parokrotnie droższe a zamienniki są przecież tej samej klasy za śmieszne pieniądze :)

ewentualnie może możesz podać mi poprostu wymiary ?

yogi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 361
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuchola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: yogi » sob, 26 sie 2006, 21:49

6004

palmer74
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 95
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
Motocykl: YZF 250 '10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: palmer74 » sob, 26 sie 2006, 22:00

dzięksy :) to nie spam:)

mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » ndz, 27 sie 2006, 13:02

palmer74 pisze:wolałbym nie kupować w kawie bo są parokrotnie droższe a zamienniki są przecież tej samej klasy za śmieszne pieniądze :)

ewentualnie może możesz podać mi poprostu wymiary ?
Ja zamówiłem sobie w serwisie kawasaki w toruniu łożyska na wachacz. Spóźniłem się 3 godziny... do czwartku, do godziny 12 zbierają zamówienia, a ja przyszedłem o 15 - czyli tydzień w plecy. Pani sprzedawczyni powiedziała mi, że do yamahy, suzuki, itp, na części trzeba czekać kilka dni od przyjęcia zamówienia. Niestety kawsaki jest tak mało, że zbierają zamówienia z całej polski. Czyli około 2 tygodni czekania + przyjecie zamówienia (w moim przypadku tydzień) co łącznie dało mi bagatela 3 tygodnie czekania. Przez ponad miesiąc jestem bez motoru :/
Z chęcią zamówiłbym sobie inne (nieoryginalne), ale poprostu takich nie ma. Dzwoniłem nawet do dystrybutora firmy IKO na polskę. Mogliby zamówić, ale tylko ilość hurtową.
Tak więc u dystrybutora kawasaki kosztowało mnie to 120zł/szt i 3 tygodnie czekania.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 27 sie 2006, 17:56

a czemu nie zainwestowales w pivot works?? za 350 bedziesz miec jush wszystko uszczelniacze tulejki itp
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

palmer74
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 95
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
Motocykl: YZF 250 '10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: palmer74 » ndz, 27 sie 2006, 18:07

a zamówiłem sobie w serwisie kawasaki w toruniu łożyska na wachacz. Spóźniłem się 3 godziny... do czwartku, do godziny 12 zbierają zamówienia, a ja przyszedłem o 15 - czyli tydzień w plecy. Pani sprzedawczyni powiedziała mi, że do yamahy, suzuki, itp, na części trzeba czekać kilka dni od przyjęcia zamówienia. Niestety kawsaki jest tak mało, że zbierają zamówienia z całej polski. Czyli około 2 tygodni czekania + przyjecie zamówienia (w moim przypadku tydzień) co łącznie dało mi bagatela 3 tygodnie czekania. Przez ponad miesiąc jestem bez motoru Hrm
Z chęcią zamówiłbym sobie inne (nieoryginalne), ale poprostu takich nie ma.
no co ty ja w zeszłym roku robiłem wymianę łożysk w zawieszeni i normalnie wybiłem oryginalne poszedłem do sklepu z łożyskami i kupiłem od ręki z reszstą tak samo robie np. z oringami, pamiętam jak pociekło mi spod dzwigienki sprzęgła to kawie oczywiście nie ma a u gumiarza są 1 szt 50 gr!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawasaki”