Spalanie 250 2T
-
Autor tematuMorest
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 9
- Rejestracja: sob, 13 lut 2010, 21:40
- Motocykl: KTM EXC 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Władysławów k.Konina (Wielkopolska)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Spalanie 250 2T
Motocykl mojego kuzyna przepala strasznie duzo paliwa,zatankowalismy 10litrów, full bak, po 1,5 nie bylo juz paliwa, same opary.. jak mozna zredukowac spalanie, kosztem np mocy, bo i tak nie wykorzystuje potencjalu tego motocykla,jakimi zabiegami mozna zregdukowac spalanie chociaz troche?
26.06.2010r. V/VI runda Mistrzostw Strefy Poł/Zach TRIAL 2010
Władysławów k. Turku (Wielkopolska)
ORGANIZATOR:
TUR-MOT
ul. Powstańców Warszawy 13
62-700 Turek
tel. 0695/147137
Władysławów k. Turku (Wielkopolska)
ORGANIZATOR:
TUR-MOT
ul. Powstańców Warszawy 13
62-700 Turek
tel. 0695/147137
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Spalanie 250 2T
Obniżyć pływaki, zmienić dyszę główną. Po obniżeniu pływaków przestanie pluć olejem z rury i będzie znaczniej mniej palić, niech zobaczy jaką ma dyszę główna jak ma za dużą to niech wsadzi fabryczną. Chociaż 2T tak palą, moja setka weźmie 8l na około 2h.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Spalanie 250 2T
10l na 1,5 czego?? kilometra?? godziny?? jak 1,5 godziny po lesie to raczej normalne, na torze 1,5 godziny nie wytrzyma sie jako amator na 250 2t
-
- Mistrz prostej
- Posty: 167
- Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Spalanie 250 2T
z grzebaniem przy gaźniku byłbym bardzo ostrożny.zbytnie zubożenie mieszanki spowoduje wzrost temperatury spalin,a co może być tego konsekwencją,to chyba każdy się domyśla.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: czw, 13 sie 2009, 15:14
- Motocykl: sx250 02'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RbK
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Spalanie 250 2T
ja mam sx 250 i jak zaleje caly bak (8 litrow) to spokojnie jezdze kolo 2 godzin po lesie zaznaczajac przy tym daje mu ostro w palnik a moto wcale nie jest slabe. nie grzebalem nic w gazniku odkad go kupilem i caly czas ma takie samo spalanie wiec mi sie wydaje ze ciut za duzo mu pali
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Spalanie 250 2T
1. Wykręć świece. Jaki kolor?
2. Manual w dłoń. Sprawdź na jakiej wysokości mieszkasz, wyjrzyj przez okno zobacz na termometr ile stopni wskazuje. Zobacz jakie dysze są zalecane.
3.Sprawdź jakie masz, w razie braku zgodności zmień.
4.W jakim stanie jest silnik?
5.Może masz za duży poziom paliwa w komorze i się przelewa. Przy 45 stopniach pochyłu jeszcze nie powinno nic lecieć.
2. Manual w dłoń. Sprawdź na jakiej wysokości mieszkasz, wyjrzyj przez okno zobacz na termometr ile stopni wskazuje. Zobacz jakie dysze są zalecane.
3.Sprawdź jakie masz, w razie braku zgodności zmień.
4.W jakim stanie jest silnik?
5.Może masz za duży poziom paliwa w komorze i się przelewa. Przy 45 stopniach pochyłu jeszcze nie powinno nic lecieć.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Spalanie 250 2T
1. Co da ci obniżenie pływaków?Lanrets pisze:Obniżyć pływaki, zmienić dyszę główną. Po obniżeniu pływaków przestanie pluć olejem z rury i będzie znaczniej mniej palić, niech zobaczy jaką ma dyszę główna jak ma za dużą to niech wsadzi fabryczną. Chociaż 2T tak palą, moja setka weźmie 8l na około 2h.
2. Zmiany dyszy nie skomentuje. Ma być oryginalnego rozmiaru, ew pod daną temp.
3. Spalanie jak najbardziej normalne jak na ćwiare.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: śr, 17 mar 2010, 15:46
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Spalanie 250 2T
To jest normalne spalanie 2T ;D
sam jestem posiadaczem i na 10l z jakieś 2h pojadę max.
Zmień gaźnik na mniejszy. jeżeli coś zle pisze proszę mnie poprawić
sam jestem posiadaczem i na 10l z jakieś 2h pojadę max.
Zmień gaźnik na mniejszy. jeżeli coś zle pisze proszę mnie poprawić
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Spalanie 250 2T
W moim przypadku Wlodi było tak że pływak był bardzo wysoko i motor nie przepalał całego paliwa tylko wypluwał go przez tłumik przez co spalanie było bardzo wysokie.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Spalanie 250 2T
Ja też miałem pływak wysoko i wszystko leciało przelewem ,także może masz(miałeś) przelew zatkany.Lanrets pisze:W moim przypadku Wlodi było tak że pływak był bardzo wysoko i motor nie przepalał całego paliwa tylko wypluwał go przez tłumik przez co spalanie było bardzo wysokie.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 217
- Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
- Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pszczyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Spalanie 250 2T
haha nie wiem ale czułem to w moczu ze dzisiaj pojawi sie taki temat bo fajna pogoda i ludzie hulają na sprzętach ;p ja dzisiaj kupiłem ok 40 l paliwa pb95 zatankowałem suzi 250 2t do pełna i przy normalniej jeździe tzn nie pałowania na prostych do odcięcia co w 2t 250 nie jest trudne bo ta maszyna sie o to prosi na 1 godz jazdy spaliła uwaga 3 l paliwa ale dodam ze nie pałowałem maszyny tylko pare chop zaliczyłem, podjazdy itd. ale wszystko ustawione wg zaleceń i dysze tez oryginalne.
ja do jazdy po lasach polecam jakiś enduro 4t spalanie napewno bd co najmniej o połowe mniejsze , crosówki sa stworzone na tor, a jak na torze wyjeździsz 10 l paliwa przy 250 to chyba ręce masz z tytanu.
ja do jazdy po lasach polecam jakiś enduro 4t spalanie napewno bd co najmniej o połowe mniejsze , crosówki sa stworzone na tor, a jak na torze wyjeździsz 10 l paliwa przy 250 to chyba ręce masz z tytanu.
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."
Emil.
Emil.