Tłoki Wiseco, co i jak?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
mx4fun
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 5
Rejestracja: ndz, 31 sty 2010, 19:40
Motocykl: New YZF
Styl jazdy: Motocross
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tłoki Wiseco, co i jak?

Post autor: mx4fun » ndz, 7 lut 2010, 16:58

Mój kuzyn wkłada tłoki WISECO do Hondy CRF 250 2008 r.
Narazie nie miał problemów.

Pzdr. mx positiv

Awatar użytkownika
Blazejofo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 45
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 22:35
Motocykl: Yz250F 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa/ Łódz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tłoki Wiseco, co i jak?

Post autor: Blazejofo » ndz, 14 lut 2010, 00:58

Nie polecam tych tłoków są za twarde, wsadziłem w nowy nieużywany cylinder -nie po nikasilu tylko oryginalny i po 30 mh wytarł cylek pod selekcje D.

Awatar użytkownika
rydzyk673
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
Motocykl: CRF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice Gorlic i N.Sacza
Status : Offline

Re: Tłoki Wiseco, co i jak?

Post autor: rydzyk673 » ndz, 14 lut 2010, 09:48

Wytarło cylek bo to była jakas podróbka :roll: albo poprostu miałes duzego pecha i faktycznie była jakas wada w tłoku badz cylindrze.

ja mam akutalnie wiseco w crf 250 i nic sie nie dzieje. dodam ze luz miedzy tłokiem a cylem ma jakies 0.06 mm
Jakosc wykonania na bardzo wysokim poziomie.

mówi sie ze wossner jest bardzsiej pod zeliwo ale pod nicasilem tez bedzie OK ! Wiseco natomiast jest typowo pod nicasil.

pozdr.
"MOTO-Serwis"

CROSS - ENDURO - QUADY - SKUTERY
Remonty główne i okresowe. Regulacje i konserwacja.

TANIO I PEWNIE !
ŁUŻNA koło GORLIC

tel. 517 440 673

Awatar użytkownika
kuba #9
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: pt, 29 sty 2010, 18:49
Motocykl: czarna kawa
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Re: Tłoki Wiseco, co i jak?

Post autor: kuba #9 » ndz, 14 lut 2010, 09:52

Mam bardzo podobne doświadczenie co do Wiseco , jeżeli chodzi o tłok do kx to nie mają nawiercanych otworów w miejscu okna wydechowego , co na pewno nie wpływa dobrze na smarowanie . Jeśli chodzi o kx125 polecam tłoki oryginalne , kosztują troche więcej , ale co fabryka to fabryka .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości