Trudno palący 4T na ciepło

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Trudno palący 4T na ciepło

Post autor: MXrool » pn, 10 lip 2006, 11:04

Witam!

Mam problem ze swoim SX-Fem i nie wiem co jest przyczyną złego zapalania na ciepło po przyduszeniu. Nawet Hot-Starter (ciepłe ssanie) nie pomaga. Zawsze gdy mi zgasł to paliłem go góra z 3-ego razu a teraz musze kopać 10 min i nic. Na zimno wszystko gra, jak jest ciepły i zgasze z przycisku to też gra, a jak go przydusze to nie idzie odpalić. Zauważyłem również, że nie raz sam gaśnie jak lekko przycisne hamulec ale w sposób nie blokujący koła, nie naturalnie gaśnie. Motor zaczoł dziwnie się zachowywać. Takie same objawy były gdy rozrząd był przestawiony o jeden ząbek, wczoraj go sprawdzałem i wszystko grało. Dysza też jest odpowiednia, regulowałem również skład mieszanki (wykręciłem pokrętło na 2,75 obrotu - fabryczne 2,5, dobrze się wkręcał na 2,75), filtr też miałem czysty i nadal nie grało coś. Może jeszcze świeca jest przylana, bo motor stał prawie 7 tyg i przed odpaleniem wlałem strzykawką trochę oleju do cylindra i poruszałem kopajką. Po jeździe wykręciłem świece i była trochę czarna. Nie wiem jak sobie z tym poradzić, może to ze względu na temperaturę powietrza? Jeździłem w południe (35'C).[/url]
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Dlugi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 367
Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
Motocykl: Ćwiara YZF
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: przed toba #2
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dlugi » pn, 10 lip 2006, 17:59

sprobuj wymienic swiece :)
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu

BÓG, HONOR, MOTOCROSS

SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » pn, 10 lip 2006, 18:32

zapytaj Pawła N albo jego taty -może oni mieli podobne przeżycia z sxefem
pozdr

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 11 lip 2006, 10:56

Mieli takie przeżycia, że też nie chciał palić na ciepło, wina - przestawiony rozrząd o jeden ząbek, ja też miałem to samo, ale nie tym razem. Winą może być też podwieszony zawór bez luzu, sprawdzałem zawory i też gra wszystko. Dzisiaj zrobie tak, że dam mu jeszcze wjęcej powietrza.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Joho
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 103
Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Joho » ndz, 6 sie 2006, 19:16

MXrool, wiesz może co się dzieje z moim exc 450, dziś go trochę na torze katałem. Zrobiłem przerwę 5 min. i potem go za cholerę nie mogłem odpalić z rozrusznika-nic, z kopki-nic. Z 10 min. się męczyłem w końcu na ssaniu mi odpalił i zgasł i znowu 10 min prób. W końcu mi się go z rozrusznika udało odpalić i nie było juz żadnych problemów, w czasie jazdy nic nie przerywa ani nie gaśnie. Ale silnik był rozgrzany i coś mi tak kaprysił. Możliwe że za wcześnie na torze mu wrzucałem kolejny bieg i przez to się zalewał albo coś z tym mogło mieć związek?? Może za dużo paliwa dostawał bo mu manetę trochę przekręcałem. Co o tym sądzicie ?? :roll:
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 7 sie 2006, 16:02

Jak mi nie pali na ciepło to biorę i przekopuję motor kopajka i potem próbuje ostro przywalic w kopajkę, jak nie zgada to biorę ciepłe ssanie i ciut gazu i wtedy powinno poskutkować. Tą drugą opcję biorę gdy motor ma zamało powietrza czyli wtedy gdy jest zawalony filtr po jeździe. Głownym problemem palenia jest zła regulacja. Możesz wymienić też świece, są t sprawy groszowe a może poskutkować. Ja już u siebie wymieniłem mase świec. Zapisz się na jaką regulacje gaźnika - polecam Łukasz Kurowskiego (największy spec w Polsce od regulacji gaźników). W te upały każdy 4T cieżko pali...
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Joho
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 103
Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Joho » pn, 7 sie 2006, 20:41

spoko.fnx, looknę jak ta świeca wygląda, filtr w sumie nie jest mocno zawalony ale ostatnio pare razy wpadłem w jakieś chwasty więc się ciut zakleił :twisted: moto ostatnio regulacji gaźnika nie miał więc tak zrobię. A nie wiesz czy moto może kaprysić jeżeli stał tydzień i odpalałem go na tym paliwie które było lane przed tygodniem?? Może to też ma wpływ. :roll: Pozdrawiam
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 8 sie 2006, 10:57

Nie to raczej chyba nie ma znaczenia. Moja 400-setka stała miesiąc i bez problemu zapalała. Pozdro
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Joho
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 103
Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Joho » czw, 10 sie 2006, 13:25

A jakie są objawy jeśli gaźnik jest źle ustawiony, przy jałowych obrotach motocykla i na przygazówce. Bo u mnie jak jadę i mi z obrotów schodzi to kicha moto :cry:
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 10 sie 2006, 13:33

Jak mocno strzela w tłumik to jest źle wyregulowany i ja sprawdzam tak:

na biegu jałowym wkręcam równo motor na 1/2 gazu i potem daje do końca, jak czknie to znaczy, że nie jest dobrze. Sprawdzanie z wolnch obrotów tzn, dawanie gwałtownie gazu z wolnych obrotów nic nam nie powie, bo każdy 4T wtedy czknie.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”