problemy ze skrzynią biegów

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » sob, 22 lip 2006, 14:03

sprawdź :wink:

Autor tematu
sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: sopelnysa » sob, 22 lip 2006, 14:09

najgorsze jest to, ze prawa pokrywe mam zintegrowana z pompką wody. najpierw musze odkrecic i rozlozyc pompke a pozniej dopiero moge zdjac pokrywe bo inaczej sie nie da. sprubuje ale w serwisie zeby pozniej ktos dobrze zlozyl ta pompe i uszczelnil pokrywe

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » sob, 22 lip 2006, 14:26

nie musisz jaej zdejmować powinna być przykręcona na jedną albo dwie dłuższe srubki- je tylko odkręć a reszta jest do dekla przykręcona - pewnie w deklu jest takie okienko na wysokości sprzęgła - taki dekielek mały- odkręć go i powinno być widać kawałek sprężyny - albo zdejmij sprzęgło-chyba jednasruba - ja z takim bzdetem nie ganiałbym do servisu pompe sylikonem uszczelnij albo wytnij uzczelke ze specjalnego materiału - chybaże stara jest ok to posmaryj ja delikatnie sylikonkie m termicznym i gitttt

Awatar użytkownika
EXC rider
VIP
VIP
Posty: 349
Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: EXC rider » sob, 22 lip 2006, 19:32

Mialem podobny problem w swoim KTMie. Pekla mi sprezyna od dzwigni zmiany biegow. Objawy: biegi wskakiwaly lecz stopka nie powracala na swoje miejsce. Oczywiscie glupia sprezynka wkrecila mi sie miedzy zebatke od walu a kosza sprzeglowego, czego skutkiem bylo zablokowanie sie silnika i wygiecie i czesciowe pekniecie jednego z zabkow na zebatce od koszyka. Musialem zamowic nowy koszyk- cena UWAGA 1020zl :shock: za orginal KTMa. Do tego doszly tarcze sprzeglowe ktore nie byly juz w najlepszej kondycji i w sumie za remont zaplacilem okolo 2000zl!!
To co napisalem wyzej to chyba najgorszy przypadek jaki mogl sie wydazyc. Mam nadzieje ze Tobie sie to nie przytrafilo :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”