SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
-
Autor tematubzyk_na_secie
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: śr, 18 lis 2009, 16:25
- Motocykl: KTM SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ziemia Lubuska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
Acha.Dzięki. już rozumiem gdzie popełniłem błąd.Nie wolno po prostu słuchać mechaników.Ale skoro tak mówicie to z moim katem raczej dobrze nie jest .
Jeszcze jedno.W jakimś czasopiśmie( nie pamiętam już jakim) przeczytałem że jak 2T piłuje sie koło minuty na pełnych obrotach to tłok zużywa się dziesięć razy szybciej i jeśli się nie ochłodzi silnika to może pęknąć tłok i cylinder.To jest prawda?
Jeszcze jedno.W jakimś czasopiśmie( nie pamiętam już jakim) przeczytałem że jak 2T piłuje sie koło minuty na pełnych obrotach to tłok zużywa się dziesięć razy szybciej i jeśli się nie ochłodzi silnika to może pęknąć tłok i cylinder.To jest prawda?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 109
- Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
- Motocykl: CRF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin/Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
Na biegu jałowym silnik pracuje bez obciążenia czyli kręci dużo wyższe obroty co mysle może
Spowodować duże przeciążenie dla silnika w danym momencie
Spowodować duże przeciążenie dla silnika w danym momencie
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
nie kręci sie dużo wyżej - kreci sie tak samo, ale nie ma gdzie oddać swoją moc co działa na niego destrukcyjnie....adas12 pisze:Na biegu jałowym silnik pracuje bez obciążenia czyli kręci dużo wyższe obroty co mysle może
Spowodować duże przeciążenie dla silnika w danym momencie
ogolnie w 125 2t te 40-50h to już jest kaplica... a powisz, że jest 40-50 wiec pewnie jest jeszcze wiecej
koledze niedawno tez wydawało sie, że ma kompresje... i szukal przyczyn w zaplonie, gazniku, membranach... a mimo wszystko wyszło, że tłok sie przytarł i pierścień zapieczony :]
-
Autor tematubzyk_na_secie
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: śr, 18 lis 2009, 16:25
- Motocykl: KTM SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ziemia Lubuska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
Z tego co mi wiadomo to pierścień się zapieka wtedy kiedy się robi złą mieszankę, albo kiedy się wysoko kręci moto i od razu gasi.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 109
- Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
- Motocykl: CRF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin/Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
tak ale silnik pracuje wtedy na takich obrotach ktore sa nie osiagalne pod czas jazdy i powoduje to bardzo szybkie wymeczanie materialu
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
ja tam nie zauważyłem różnicy:] i w 2t można beszczelnie spałować motor na luzie i na biegu podczas jazdy, a 4t to ma odcinke więc róznica oczywista
-
- Mistrz prostej
- Posty: 167
- Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
to dlaczego tak szybko crosiwa zdychają na asfalcie?pytlar pisze:w 2t można beszczelnie spałować motor na luzie i na biegu podczas jazdy
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: wt, 6 paź 2009, 18:54
- Motocykl: YZ 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
Na 100% tłok miałem takie same objawy w mojej YZ 250 i niestety ja zajechałem. Już jest wszystko ok ale Tobie radze jak najszybciej wymienic tłok żeby nie narobic sobie kosztów.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
bo wtedy motor pracuje już pod za dużym obciążeniem... przeważnie debile crossem zapieprzają na asfalcie na ostatnim biegu na pełnej manecie, gdzie silnik nie dość ze ma ciężko to są dodatkowo bardzo duże opory powietrza :]tonku pisze:to dlaczego tak szybko crosiwa zdychają na asfalcie?pytlar pisze:w 2t można beszczelnie spałować motor na luzie i na biegu podczas jazdy
zauważ, że jak sprzęgło sie zaczyna ślizgać to im wyższy bieg tym gorzej - coraz wieksze obciążenie silnika...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 167
- Rejestracja: czw, 3 lip 2008, 15:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
to aby ominąć te obciążenia i opory powietrza,jedz na odkręconej manecie na trzecim biegu na asfalcie.jak długo wytrzyma?
-
Autor tematubzyk_na_secie
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: śr, 18 lis 2009, 16:25
- Motocykl: KTM SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ziemia Lubuska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
Ale 4t nie zajedziesz tak szybko na asfalcie a 2t w 2 minuty,bo 2T nie lubią jak się je długo kręci na wysokich obrotach i tak trzyma.Jak już chcesz pałować na asfalcie 2T to się rozpędź i odpuść manetke, jak zwolni z 15-20km/h to dalej mu w piz... ale tak czy siak to i tak go zaraz zarżniesz.Jakby 2T były dobre na asfalt to robili by 125 i 250 supermoto a robią je raczej w 4T bo wiedzą że nikt normalny by nie wyrobił na remonty silnika w 2T.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: SX ciężko pali na zimno a na ciepło na dotyk
ale supermoto 250 2t na miasto to bym chciał super sprawa napewno jest pare filmików na yotube cwiary 2t w supermoto i to poprostu poezja jest tylko w zakretach na 2 kołach, tak to przod cały czas do góry leci