Kawasaki KX 125 2T - 2001r. - Proszę o pomoc
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX 125 2T - 2001r. - Proszę o pomoc
Możliwe, że napęd jest nowy (można to sprawdzić wizualnie). Ja stawiam jednak na to, że poprzedni właściciel kupił jakieś tanie "gówno" za 100zł i teraz się rozciągnął.WLD_Wlodi pisze:Tylko nie zapominaj że łańcuch można na ogniwkach skrócić I wtedy łańcuch może być zużyty, ale skrócony i wisiec nie będzie. Najlepiej zużycie zestawu napędowego sprawdzac na podstawie zębatek.Portal pisze:Dziękuję za odpowiedź - kompletnie nie wiedziałem do jakiej siły dochodzą poszczególne podzespoły - dorzucam kolejne pytanie:
Ile centymetrów od ramy maksymalnie winien wisieć łańcuch. Chodzi mi tutaj o zużycie napędu, kupując moto gościu powiedział że napęd jest całkowicie nowy a ostatnio zauważyłem że tak w sumie sporo wisi.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 48
- Rejestracja: czw, 15 paź 2009, 21:58
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: qqq
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX 125 2T - 2001r. - Proszę o pomoc
to nie 4t zebys go docieral niewiadomo ile:)Portal pisze:Chciałem się jeszcze zapytać jak wygląda kwestia docierania nowego tłoka ?
Gdzieś kiedyś wyczytałem żeby jeździć na nim 5MTH na spokojniejszych obrotach. Jak to się odzwierciedla u tych którzy tłoki 0mają na 12MTH ?? połowa życia tłoka to docieranie a połowa (która jest "chwilką") to faktyczna jazda ??
masz odpowiedz pozdroecik pisze:Ja jak pasowałem tłoki na 0,04 to docierałem około pół zbiornika i później petarda :-]
Z kącików uśmiechu można obliczyć rozpiętość wolności...
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX 125 2T - 2001r. - Proszę o pomoc
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Było powiedziane w tym temacie ile i dlaczego.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX 125 2T - 2001r. - Proszę o pomoc
Nic dodać, nic ująć.ecik pisze:Teraz jeszcze jedna podpowiedź! Ważna!
Olej do mieszanki lej w proporcji 1:32 (150ml na 5L paliwa). Jeżeli będziesz za ubogą robił to motocykl może się zatrzeć, tłok nie będzie miał odpowiedniego smarowania przez co będzie się lekko przycierał i będzie niszczył gładź cylindra (nikasil), więc generalnie motocykl się szybciej zużyje. Nie słuchaj ludzi którzy ci mówią 1:40, 1:50 bo to jest bzdura. Nawet w serwisówce pisze ,że ma być mieszanka 1:32.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematuPortal
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 17 paź 2009, 00:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX 125 2T - 2001r. - Proszę o pomoc
No też właśnie tak pomyślałem. Dokładnie będę mógł wszystko sprawdzić jak wyzdrowieję i w końcu będę mógł wsiąść na moją zabaweczkęMożliwe, że napęd jest nowy (można to sprawdzić wizualnie). Ja stawiam jednak na to, że poprzedni właściciel kupił jakieś tanie "gówno" za 100zł i teraz się rozciągnął.
PS Dziękuje wszystkim za zainteresowanie postem i za informacje dla mnie bezcenne
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: śr, 21 paź 2009, 20:45
- Motocykl: kx 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX 125 2T - 2001r. - Proszę o pomoc
mam pytanko czy orientuje się ktoś z was czy będzie pasować błotnik tylny od 2002 do 1998 kx 250