KTM 200 exc 2002r części i b.fachowa porada potrzebna

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM 200 exc 2002r części i b.fachowa porada potrzebna

Post autor: jac » pn, 26 paź 2009, 11:30

Witam!wszystkich.Nie postuje często bo jakoś daje sobie radę,ale teraz potrzebuje pomocy!
zakupiłem takiego KTMa ale jak to zazwyczaj bywa poprzedni właściciel sie nie popisał!!!To długie opowiadanie i nie wiadomo czy to prawda,i teraz potrzeba parę części i tu WIELKA prośba do WAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gdzie dostanę takie części:
-Wałek główny skrzyni biegów oznaczenie z spare parts manual:cpl.12-T
-Koło 1szego biegu 1g33
-Lożysko 6004 tn9/c3
To jesto co niezbędne do uruchomienia i jeszcze potem korba ,łozyska i inne
Proszę o konkretne namiary i podzielenie sie wiedzą.Przeczytałem sporo postów o EXC 200 ale jest dużo rozbieżności
Mógłby się wypowiedzieś ktoś naprawdę obeznany jak to jes z tym że EXC 200 to DEFINITYWNIE to samo co
EXC 125 z większym tłokiem!!!Czyli cały dół ten sam:skrzynia,korba,cała reszta,bo nie wiem czy jak piszą sprzedawcy uszczelki cylindra i głowicy są takie same w 125 jak w 200
Proszę o wyjaśnienie tych nieścisłości i inne konkretnie info na temat tego fajnego motorka jakim jest (jak sie wielu wypowiadało) KTM EXC 200
Przy okazji POZDROWIENIA dla wszystkich ENDUROMANIKÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DODANO:dzięki za podp.przy pomocy forumowiczów mam Repair manuala i mam następne wątpliwości:
Mój silnik ma nr-2-523*13976*w TECHNICAL DATA są dane dla rocznika 1999,2000,20001,2002 i powyżej2003 moto jest z 2002roku(myśle że wyprodukowane w 2001a zarejestrowane w 2002)na ,,zegarku,,na blokujest01w kółeczku więc na dane z którego roku mam patrzeć bo Dimension X i Z są inne
Ostatnio zmieniony ndz, 8 lis 2009, 13:09 przez jac, łącznie zmieniany 1 raz.

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne

Post autor: jac » ndz, 1 lis 2009, 19:18

Witam!Nikt nie robił remontów w KTMie?Zawsze oddajecie moto do ASO?
Zmieniłem kierunek remontu-trzeba zrobić wszystko, czyli uszkodzone elementy skrzyni,korba, łozyska,symeringi i uszczelki.Cylinder pojechał do Piotra Woryny na tuleje.Zdecydowałem sie na zrobienie tulei bo moto będzie używane amatorsko więc nie ma co inwestować w nówke cylek a te regeneracje nicasilu to o kant obić!!!
Podajcie jakieś przydatne sugestie w temacie,może sie czegoś dowiem
Chętnie kupie serwisówke na płycie,tyko nie skopiowaną spare parts manual,bo taką dostałem z motorkiem
Z przydatnych będą momenty dokręcania,i inne wskazówki
Dzięki za ewentualną pomoc i sugestie

mario1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 23 kwie 2008, 13:41
Motocykl: YZF 426
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zawiercie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne

Post autor: mario1989 » ndz, 1 lis 2009, 20:08

Dół pasuje od 125
Najlepiej kopic uzywane części jeśli chodzi o skrzynie na allegro pewnie jak poszukasz to znajdziesz kogoś kto ma do sprzedania jakieś klamoty ze 125 .
Na łożyskach możesz troche zaoszczędzić jesli odwiedzisz jakas hurtownie lozysk tylko musisz miec stare na wzór , przynajmniej jak kumpel kupował do KX 250 to w salonie krzyknęli prawie 400 zł a identyczne kupiliśmy nawet tej samej firmy za 140 zł .

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne

Post autor: ghollum » ndz, 1 lis 2009, 20:37

Jeśli chcesz manuala do EXC200 to rzuć jakiś adres emaliowy na moje pw. a co do silnika w EXC200 to dół jest identyczny jak w EXC125 najlepszym dowodem jest wspólna serwisówka dla tych modeli.

RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne

Post autor: RafQ » ndz, 1 lis 2009, 20:49

Jac - też robiłem kiedyś tuleję u Woryny.Zrobił to bardzo dobrze,moto chodziło super i 2 sezony bezproblemowo prześmigałem.Co do łożysk to też kupowałem na hurtowni.Można kupić identyczne łożyska kilkakrotnie taniej.

Jeżeli można spytać to gdzie kupiłeś tego KTM-a że tak się od razu posypał?
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne

Post autor: jac » ndz, 1 lis 2009, 21:15

Hej RafQ.Kacik został zakupiony jako nie na chodzie!Poprzedni właściciel popsuł go na własne życzenie.A moto kupione w Irlandii.I to długa historia raczej na inne forum pasująca.Teraz trzeba go naprawić pojeżdzić i może do Polski sie go przywiezie.A sprzęcik zacny nie skatowany.Silniczek jest pierwszy raz rozbierany-miłe uczucie!!

motocyklecross
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
Motocykl: co miesiac inny ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne

Post autor: motocyklecross » pn, 2 lis 2009, 19:24

sa specjalne zestawy uszczelek do 200
roznia sie gora od 125 dol ten sam
\korba tez jest inna w 200
wiecej info tel ogolnie z tym modelem nie ma problemow z czesciami
serwisowke znajdziesz na necie nazywa sie to repair manual lub manual jest tego od groma
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 200 exc 2002r części i b.fachowa porada potrzebna

Post autor: jac » ndz, 8 lis 2009, 20:23

Dzięki motocyklecross!mam nadzieje że na nowe moje pytanie znajde odpowiedz.
Dodałem do posta na początku wątku że w zdobytej dzięki forumowiczom manualu jest b.dużo danych i tu problem,bo są rózne dane dla rocznika do 1999,dla2000,dla 2001,2002 i powyżej 20003 :shock:
Mój KTM exc 200 jest z dokumentów 2002 na ,,zegarku,, na bloku jest 01!!! i tu pytanie ale do mocno zorientowanych-NA KTÓRE dane mam patrzeć.Chodzi o Dimension XiZ czyli odległości tłoka od krawędzi cyl . i do ustawienia zaworu wydechowego.Co do róznicy exc125 a exc200 jeżeli chodzi o silnik to z Rep.Manual wyczytałem że:
-oczywiście tłok i cyl.jest większy to oczywiste
-wał w całości jest inny!bo 1-swożeń tłoka jest większy a-2 skok tłoka jest większy
-skrzynia niby ta sama ,ale w zależności od rocznika 5tka i 6stka mają inne przełożenia!!!
-dysze i ustawienia gaznika
-dyfuzor
-i nie wiem co jeszcze???
może od Was sie dowiem
Prawie wszystko mam opanowane tylko nie wiem do końca skąd i jaką korbę wziąć??
Tak na marginesie co Sądzicie o wyrobach Mitas czy jakoś tak i o np. korbie Royal

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM 200 exc 2002r części i b.fachowa porada potrzebna

Post autor: enduroguy » ndz, 8 lis 2009, 23:37

Korba Royal tylko do amatorskiej jazdy - nie polecam. Mitasy "zwykle" dla mnie niezbyt ciekawe. Ani to ladne, ani przyczepne, ani mega trwale ;) . Sa takie mitasy z homologacja FIM z zielonym paskiem i slyszalem same dobre opinie. Jak dostane motocykl to na bank sprobuje.

Co do wybijanych rocznikow to sie nie przejmuj. Jest to rok w ktorym dana czesc zostala wyprodukowana, a nie rocznik docelowego modelu. Z reguly jest to wlasnie rok roznicy, ale spotkalem sie z roznicami o kilka lat. Po prostu czesc jest wykonywana powiedzmy w roku 98, nie zmienia sie do roku 02, wiec w modelu 02 mozesz spotkac wybite 98' ;)
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 200 exc 2002r części i b.fachowa porada potrzebna

Post autor: jac » śr, 11 lis 2009, 21:31

Dzięki enduroguy!Alee nie do końca o to mi chodzi, bo żle opisałem temat.
Nie martwie się rocznikiem tylko na które dane mam patrzeć???
Kacik jest 2002rok
NR.Silnika tak wygląda 2-523*13976*
Co oznaczają pierwsze cyfry???
Myśle że pierwsza 2 to że rok 2002
Mam nadzieje że tak bo w manualu(i to jest ta największa wątpliwość)są różne dane dla 1999r,2001r, 2002r, tak ja pisałem wcześniej
Prosze nie pisać no że jak 2002 rocznik to patrz! na 2002 bo moto może być wyprodukowane w 2000roku(na przykład)a zarejestrowane w np.2002roku
Co do Mitasa to dobrze wiedzieć coś więcej o oponie,tylko że miałem na myśli wyroby MITAKA i chodzi o tłoki i inne z ebuya
Przepraszam za małe zamieszanie!I teraz z pewnością otrzymam konkretną odpowiedz
Pozdrawiam Wszystkich!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”