KTM 200 exc 2002r części i b.fachowa porada potrzebna
-
Autor tematujac
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM 200 exc 2002r części i b.fachowa porada potrzebna
Witam!wszystkich.Nie postuje często bo jakoś daje sobie radę,ale teraz potrzebuje pomocy!
zakupiłem takiego KTMa ale jak to zazwyczaj bywa poprzedni właściciel sie nie popisał!!!To długie opowiadanie i nie wiadomo czy to prawda,i teraz potrzeba parę części i tu WIELKA prośba do WAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gdzie dostanę takie części:
-Wałek główny skrzyni biegów oznaczenie z spare parts manual:cpl.12-T
-Koło 1szego biegu 1g33
-Lożysko 6004 tn9/c3
To jesto co niezbędne do uruchomienia i jeszcze potem korba ,łozyska i inne
Proszę o konkretne namiary i podzielenie sie wiedzą.Przeczytałem sporo postów o EXC 200 ale jest dużo rozbieżności
Mógłby się wypowiedzieś ktoś naprawdę obeznany jak to jes z tym że EXC 200 to DEFINITYWNIE to samo co
EXC 125 z większym tłokiem!!!Czyli cały dół ten sam:skrzynia,korba,cała reszta,bo nie wiem czy jak piszą sprzedawcy uszczelki cylindra i głowicy są takie same w 125 jak w 200
Proszę o wyjaśnienie tych nieścisłości i inne konkretnie info na temat tego fajnego motorka jakim jest (jak sie wielu wypowiadało) KTM EXC 200
Przy okazji POZDROWIENIA dla wszystkich ENDUROMANIKÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DODANO:dzięki za podp.przy pomocy forumowiczów mam Repair manuala i mam następne wątpliwości:
Mój silnik ma nr-2-523*13976*w TECHNICAL DATA są dane dla rocznika 1999,2000,20001,2002 i powyżej2003 moto jest z 2002roku(myśle że wyprodukowane w 2001a zarejestrowane w 2002)na ,,zegarku,,na blokujest01w kółeczku więc na dane z którego roku mam patrzeć bo Dimension X i Z są inne
zakupiłem takiego KTMa ale jak to zazwyczaj bywa poprzedni właściciel sie nie popisał!!!To długie opowiadanie i nie wiadomo czy to prawda,i teraz potrzeba parę części i tu WIELKA prośba do WAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gdzie dostanę takie części:
-Wałek główny skrzyni biegów oznaczenie z spare parts manual:cpl.12-T
-Koło 1szego biegu 1g33
-Lożysko 6004 tn9/c3
To jesto co niezbędne do uruchomienia i jeszcze potem korba ,łozyska i inne
Proszę o konkretne namiary i podzielenie sie wiedzą.Przeczytałem sporo postów o EXC 200 ale jest dużo rozbieżności
Mógłby się wypowiedzieś ktoś naprawdę obeznany jak to jes z tym że EXC 200 to DEFINITYWNIE to samo co
EXC 125 z większym tłokiem!!!Czyli cały dół ten sam:skrzynia,korba,cała reszta,bo nie wiem czy jak piszą sprzedawcy uszczelki cylindra i głowicy są takie same w 125 jak w 200
Proszę o wyjaśnienie tych nieścisłości i inne konkretnie info na temat tego fajnego motorka jakim jest (jak sie wielu wypowiadało) KTM EXC 200
Przy okazji POZDROWIENIA dla wszystkich ENDUROMANIKÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DODANO:dzięki za podp.przy pomocy forumowiczów mam Repair manuala i mam następne wątpliwości:
Mój silnik ma nr-2-523*13976*w TECHNICAL DATA są dane dla rocznika 1999,2000,20001,2002 i powyżej2003 moto jest z 2002roku(myśle że wyprodukowane w 2001a zarejestrowane w 2002)na ,,zegarku,,na blokujest01w kółeczku więc na dane z którego roku mam patrzeć bo Dimension X i Z są inne
Ostatnio zmieniony ndz, 8 lis 2009, 13:09 przez jac, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Autor tematujac
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne
Witam!Nikt nie robił remontów w KTMie?Zawsze oddajecie moto do ASO?
Zmieniłem kierunek remontu-trzeba zrobić wszystko, czyli uszkodzone elementy skrzyni,korba, łozyska,symeringi i uszczelki.Cylinder pojechał do Piotra Woryny na tuleje.Zdecydowałem sie na zrobienie tulei bo moto będzie używane amatorsko więc nie ma co inwestować w nówke cylek a te regeneracje nicasilu to o kant obić!!!
Podajcie jakieś przydatne sugestie w temacie,może sie czegoś dowiem
Chętnie kupie serwisówke na płycie,tyko nie skopiowaną spare parts manual,bo taką dostałem z motorkiem
Z przydatnych będą momenty dokręcania,i inne wskazówki
Dzięki za ewentualną pomoc i sugestie
Zmieniłem kierunek remontu-trzeba zrobić wszystko, czyli uszkodzone elementy skrzyni,korba, łozyska,symeringi i uszczelki.Cylinder pojechał do Piotra Woryny na tuleje.Zdecydowałem sie na zrobienie tulei bo moto będzie używane amatorsko więc nie ma co inwestować w nówke cylek a te regeneracje nicasilu to o kant obić!!!
Podajcie jakieś przydatne sugestie w temacie,może sie czegoś dowiem
Chętnie kupie serwisówke na płycie,tyko nie skopiowaną spare parts manual,bo taką dostałem z motorkiem
Z przydatnych będą momenty dokręcania,i inne wskazówki
Dzięki za ewentualną pomoc i sugestie
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 23 kwie 2008, 13:41
- Motocykl: YZF 426
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: zawiercie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne
Dół pasuje od 125
Najlepiej kopic uzywane części jeśli chodzi o skrzynie na allegro pewnie jak poszukasz to znajdziesz kogoś kto ma do sprzedania jakieś klamoty ze 125 .
Na łożyskach możesz troche zaoszczędzić jesli odwiedzisz jakas hurtownie lozysk tylko musisz miec stare na wzór , przynajmniej jak kumpel kupował do KX 250 to w salonie krzyknęli prawie 400 zł a identyczne kupiliśmy nawet tej samej firmy za 140 zł .
Najlepiej kopic uzywane części jeśli chodzi o skrzynie na allegro pewnie jak poszukasz to znajdziesz kogoś kto ma do sprzedania jakieś klamoty ze 125 .
Na łożyskach możesz troche zaoszczędzić jesli odwiedzisz jakas hurtownie lozysk tylko musisz miec stare na wzór , przynajmniej jak kumpel kupował do KX 250 to w salonie krzyknęli prawie 400 zł a identyczne kupiliśmy nawet tej samej firmy za 140 zł .
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne
Jeśli chcesz manuala do EXC200 to rzuć jakiś adres emaliowy na moje pw. a co do silnika w EXC200 to dół jest identyczny jak w EXC125 najlepszym dowodem jest wspólna serwisówka dla tych modeli.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne
Jac - też robiłem kiedyś tuleję u Woryny.Zrobił to bardzo dobrze,moto chodziło super i 2 sezony bezproblemowo prześmigałem.Co do łożysk to też kupowałem na hurtowni.Można kupić identyczne łożyska kilkakrotnie taniej.
Jeżeli można spytać to gdzie kupiłeś tego KTM-a że tak się od razu posypał?
Jeżeli można spytać to gdzie kupiłeś tego KTM-a że tak się od razu posypał?
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
Autor tematujac
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne
Hej RafQ.Kacik został zakupiony jako nie na chodzie!Poprzedni właściciel popsuł go na własne życzenie.A moto kupione w Irlandii.I to długa historia raczej na inne forum pasująca.Teraz trzeba go naprawić pojeżdzić i może do Polski sie go przywiezie.A sprzęcik zacny nie skatowany.Silniczek jest pierwszy raz rozbierany-miłe uczucie!!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 200 exc 2002r potrzebne części i pare porad.Pilne
sa specjalne zestawy uszczelek do 200
roznia sie gora od 125 dol ten sam
\korba tez jest inna w 200
wiecej info tel ogolnie z tym modelem nie ma problemow z czesciami
serwisowke znajdziesz na necie nazywa sie to repair manual lub manual jest tego od groma
roznia sie gora od 125 dol ten sam
\korba tez jest inna w 200
wiecej info tel ogolnie z tym modelem nie ma problemow z czesciami
serwisowke znajdziesz na necie nazywa sie to repair manual lub manual jest tego od groma
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
Autor tematujac
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 200 exc 2002r części i b.fachowa porada potrzebna
Dzięki motocyklecross!mam nadzieje że na nowe moje pytanie znajde odpowiedz.
Dodałem do posta na początku wątku że w zdobytej dzięki forumowiczom manualu jest b.dużo danych i tu problem,bo są rózne dane dla rocznika do 1999,dla2000,dla 2001,2002 i powyżej 20003
Mój KTM exc 200 jest z dokumentów 2002 na ,,zegarku,, na bloku jest 01!!! i tu pytanie ale do mocno zorientowanych-NA KTÓRE dane mam patrzeć.Chodzi o Dimension XiZ czyli odległości tłoka od krawędzi cyl . i do ustawienia zaworu wydechowego.Co do róznicy exc125 a exc200 jeżeli chodzi o silnik to z Rep.Manual wyczytałem że:
-oczywiście tłok i cyl.jest większy to oczywiste
-wał w całości jest inny!bo 1-swożeń tłoka jest większy a-2 skok tłoka jest większy
-skrzynia niby ta sama ,ale w zależności od rocznika 5tka i 6stka mają inne przełożenia!!!
-dysze i ustawienia gaznika
-dyfuzor
-i nie wiem co jeszcze???
może od Was sie dowiem
Prawie wszystko mam opanowane tylko nie wiem do końca skąd i jaką korbę wziąć??
Tak na marginesie co Sądzicie o wyrobach Mitas czy jakoś tak i o np. korbie Royal
Dodałem do posta na początku wątku że w zdobytej dzięki forumowiczom manualu jest b.dużo danych i tu problem,bo są rózne dane dla rocznika do 1999,dla2000,dla 2001,2002 i powyżej 20003
Mój KTM exc 200 jest z dokumentów 2002 na ,,zegarku,, na bloku jest 01!!! i tu pytanie ale do mocno zorientowanych-NA KTÓRE dane mam patrzeć.Chodzi o Dimension XiZ czyli odległości tłoka od krawędzi cyl . i do ustawienia zaworu wydechowego.Co do róznicy exc125 a exc200 jeżeli chodzi o silnik to z Rep.Manual wyczytałem że:
-oczywiście tłok i cyl.jest większy to oczywiste
-wał w całości jest inny!bo 1-swożeń tłoka jest większy a-2 skok tłoka jest większy
-skrzynia niby ta sama ,ale w zależności od rocznika 5tka i 6stka mają inne przełożenia!!!
-dysze i ustawienia gaznika
-dyfuzor
-i nie wiem co jeszcze???
może od Was sie dowiem
Prawie wszystko mam opanowane tylko nie wiem do końca skąd i jaką korbę wziąć??
Tak na marginesie co Sądzicie o wyrobach Mitas czy jakoś tak i o np. korbie Royal
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM 200 exc 2002r części i b.fachowa porada potrzebna
Korba Royal tylko do amatorskiej jazdy - nie polecam. Mitasy "zwykle" dla mnie niezbyt ciekawe. Ani to ladne, ani przyczepne, ani mega trwale . Sa takie mitasy z homologacja FIM z zielonym paskiem i slyszalem same dobre opinie. Jak dostane motocykl to na bank sprobuje.
Co do wybijanych rocznikow to sie nie przejmuj. Jest to rok w ktorym dana czesc zostala wyprodukowana, a nie rocznik docelowego modelu. Z reguly jest to wlasnie rok roznicy, ale spotkalem sie z roznicami o kilka lat. Po prostu czesc jest wykonywana powiedzmy w roku 98, nie zmienia sie do roku 02, wiec w modelu 02 mozesz spotkac wybite 98'
pzdr
Co do wybijanych rocznikow to sie nie przejmuj. Jest to rok w ktorym dana czesc zostala wyprodukowana, a nie rocznik docelowego modelu. Z reguly jest to wlasnie rok roznicy, ale spotkalem sie z roznicami o kilka lat. Po prostu czesc jest wykonywana powiedzmy w roku 98, nie zmienia sie do roku 02, wiec w modelu 02 mozesz spotkac wybite 98'
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
Autor tematujac
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 200 exc 2002r części i b.fachowa porada potrzebna
Dzięki enduroguy!Alee nie do końca o to mi chodzi, bo żle opisałem temat.
Nie martwie się rocznikiem tylko na które dane mam patrzeć???
Kacik jest 2002rok
NR.Silnika tak wygląda 2-523*13976*
Co oznaczają pierwsze cyfry???
Myśle że pierwsza 2 to że rok 2002
Mam nadzieje że tak bo w manualu(i to jest ta największa wątpliwość)są różne dane dla 1999r,2001r, 2002r, tak ja pisałem wcześniej
Prosze nie pisać no że jak 2002 rocznik to patrz! na 2002 bo moto może być wyprodukowane w 2000roku(na przykład)a zarejestrowane w np.2002roku
Co do Mitasa to dobrze wiedzieć coś więcej o oponie,tylko że miałem na myśli wyroby MITAKA i chodzi o tłoki i inne z ebuya
Przepraszam za małe zamieszanie!I teraz z pewnością otrzymam konkretną odpowiedz
Pozdrawiam Wszystkich!!!
Nie martwie się rocznikiem tylko na które dane mam patrzeć???
Kacik jest 2002rok
NR.Silnika tak wygląda 2-523*13976*
Co oznaczają pierwsze cyfry???
Myśle że pierwsza 2 to że rok 2002
Mam nadzieje że tak bo w manualu(i to jest ta największa wątpliwość)są różne dane dla 1999r,2001r, 2002r, tak ja pisałem wcześniej
Prosze nie pisać no że jak 2002 rocznik to patrz! na 2002 bo moto może być wyprodukowane w 2000roku(na przykład)a zarejestrowane w np.2002roku
Co do Mitasa to dobrze wiedzieć coś więcej o oponie,tylko że miałem na myśli wyroby MITAKA i chodzi o tłoki i inne z ebuya
Przepraszam za małe zamieszanie!I teraz z pewnością otrzymam konkretną odpowiedz
Pozdrawiam Wszystkich!!!