Suzuki Rm125 03r

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Seba fmf
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 27 wrz 2009, 21:53
Motocykl: Suzuki Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: the darkness inside
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Suzuki Rm125 03r

Post autor: Seba fmf » wt, 29 wrz 2009, 17:22

Witam.W suzuki zrobiłem szlif cylindra i wymieniłem tłok na kuty.Docierałem na dość mocnej mieszance jakieś 3-4 baczki.Niestety,gdy motor mocno się zagrzeje to na 5-6 biegu blokuje mi tylne koło i motor gaśnie...Kopnę go 2 razy i znów jeździ...Co może być przyczyną blokowania się koła? Z góry dziękuje.

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Suzuki Rm125 03r

Post autor: amator » wt, 29 wrz 2009, 22:57

Seba fmf pisze:Witam.W suzuki zrobiłem szlif cylindra i wymieniłem tłok na kuty.Docierałem na dość mocnej mieszance jakieś 3-4 baczki.Niestety,gdy motor mocno się zagrzeje to na 5-6 biegu blokuje mi tylne koło i motor gaśnie...Kopnę go 2 razy i znów jeździ...Co może być przyczyną blokowania się koła? Z góry dziękuje.
wygląda ze zaciera sie . czym prędzej cylinder z głowica w górę i zobacz co tam się dzieje z tłokiem i gładzią cylindra.A uszczelka pod głowice była nowa czy stara?, płynu nie ubywa?

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Suzuki Rm125 03r

Post autor: sebek1516 » wt, 29 wrz 2009, 23:09

Podłącze się.
A co moze być przyczyną? źle wykonany szlif?
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

-Bartas-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Suzuki Rm125 03r

Post autor: -Bartas- » śr, 30 wrz 2009, 00:46

zle dobrany tłok, złe dotarcie bo rozumiem ze jest tuleja, zła mieszanka, brak chlodzenia.

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki Rm125 03r

Post autor: ecik » śr, 30 wrz 2009, 10:27

Płyn w chłodnicy masz jak sądzę co nie? Nie ubywa.
Prawdopodobnie zbyt ciasne pasowanie tłoka lub zła mieszanka.
Jaką robisz mieszankę i w jakiej proporcji?

Autor tematu
Seba fmf
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 27 wrz 2009, 21:53
Motocykl: Suzuki Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: the darkness inside
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki Rm125 03r

Post autor: Seba fmf » śr, 30 wrz 2009, 14:15

Płyn w chłodnicy jest i nie ubywa.co do ciasnego pasowania tłoka to mechanik powiedział mi,że są 4 setki luzu.Jest to mój pierwszy motor więc nie jestem zbyt doświadczony.Mieszankę robię dość mocną 150 ml na 5 l.w serwisie mówią że winna być 100ml na 4l.Wcześniej kiedy go docierałem to lałem aż 200ml.

-Bartas-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Suzuki Rm125 03r

Post autor: -Bartas- » śr, 30 wrz 2009, 15:52

Bardzo ciasne pasowanie, ze wzgledu ze jest tam tuleja i jest duze tarcie, napewno go przegrzewałeś i niestety tłok sie przytarł. mieszanke robileś ok. Sluchaj sciagaj szybko cylek, duzo roboty nie masz bo to 2T i zobacz w jakim stanie jest tłok i tuleja. Pozdro i do roboty.

Autor tematu
Seba fmf
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 27 wrz 2009, 21:53
Motocykl: Suzuki Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: the darkness inside
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki Rm125 03r

Post autor: Seba fmf » śr, 30 wrz 2009, 16:06

ok.rozbiorę go ale nie dzisiaj..;/nie mam czasu.a co będzie kiedy okaże się że są dość mocno przytarte?dzięki za odp.pozdro

-Bartas-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 12 cze 2009, 19:12
Motocykl: Yamaha YZ250F 08r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Suzuki Rm125 03r

Post autor: -Bartas- » śr, 30 wrz 2009, 19:37

Jesli okaze sie ze sa mocno przytarte pierscionki i sa widoczne i wyczuwalne rysy to niestety szlif i nadwymiarowy tłok. Tuleja byla honowana, i robi sie film olejowy. Pozdro i jak cos to pw bo temat juz chyba wyczerpany:-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”