Wystartował konkurs zimowy! Więcej szczegółów http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=151&t=39366
Konkurs trwa do dnia 17 grudnia 2018. Zapraszamy wszystkich użytkowników do udziału. Nagroda dla zwycięzcy!

Fabryczne przeróbki, części tuninowe, patenty...

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 277
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » czw, 15 gru 2005, 21:21

Zielorz, pewnie masz CR 125, co?
Tam na rancie przy wyjsciu z cylindra powinna być blasana, karbowana uszczelka. Koszt oryginalnej to ok. 20-30 PLN. Niestety lubi się przepalać, bo blaszka jest dość cienka i co jakiś czas trzeba ją wymienić. Jeśli dyfuzor (gruszka) nie jest zniszczony, to powinien dokładnie nachodzić na rant oraz uszczelkę i nie powinno nic kapać.
Miałem kiedyś CR 125 `99 i dokładnie wiem, jak jest. Żadne koce, płaszcze i inne samodzielne patenty raczej nie pomogą. Ewentualnie na uszczelkę można dodatkowo położyć trochę silikonu, tylko dobrego. To powinno dodatkowo uszczelnić.
Ale generalnie większość CR 125 z rocznika 98-99 (takich najwięcej widziałem) ma tę dolegliwość. Podobno w nowszych modelach tego nie ma.
Nikasil.pl

Awatar użytkownika
Brodi
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: pn, 14 lut 2005, 23:34
Motocykl: CRF250, Monster
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa/Socho/Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Brodi » pt, 16 gru 2005, 17:42

Pisać w tematach odpowiedznich dla marek motocykli po potem nic nie bedzie można znaleźć.

Pozdro
"Only the dead have seen the end of the war" - Plato

"Face your fears. Live your dreams"

Awatar użytkownika
Kłepsik MX
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 219
Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sochaczew
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kłepsik MX » pn, 19 gru 2005, 19:10

hihi kazdy pisze o wynalazkach itp a Brodi tu dyryguje :P podziwiam mi by sie nie chciało :P ale ktoś musi... a tak wogule to sporo sie dowiedziałem :!:

Awatar użytkownika
Slavian
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Slavian » czw, 22 gru 2005, 22:49

Witam
A moze ma ktos jakies patenty na polepszenie osioguw Hondy MTX 80 ??
i jeszcze co jest jej jak muli sie swieca jest ok filtr tesz i wogule a ona niedokreca sie jak potrzeba i na luzie jak sie rozgrzeje to przerywa na gazie odkreconym
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz

Awatar użytkownika
Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 29 gru 2005, 23:42

Spróbuj dopasować odpowiednią świece [może ta jest zła] do tego bardzo ważną sprawą może być dysza i filtr powierza. Określenie "jest OK" jest wielo znaczne. Trzeba pokąbinować troche z tym i myśle że sie poprawi. Przy dyszach uważaj, bo jak jest za mała to maszyna dostaje ostrego kopa, ma mega moc ale n krótko. Jak dysza jest za mała to świeca sie robi biała, a do zatarcia wtedy blisko.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika
Slavian
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Slavian » pt, 30 gru 2005, 00:52

Dzieki ci MXr¤¤l
zrobiłem jak muwisz i pomogło lecz nie dokonca tzn wymieniłem swiece do tego modelu i filtr lecz nic nieruszałem z dyszami i chodzi troche lepiej ale kopci i niedokreca sie na maxa lepiej ale jeszcze nie to kolesie muwiom ze mugł mi zimering nawalic co o tym sodzisz??
POzdrawiam

Awatar użytkownika
Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pt, 30 gru 2005, 10:29

Ja nadal sądze, że to może być dysza główna w gaźniku.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika
slavian
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: slavian » sob, 31 gru 2005, 11:40

Witam ponownie
A ma moze ktos jakies wskazuwki jak poprawic osiogi MTX 80??

Awatar użytkownika
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » sob, 31 gru 2005, 15:37

Czesc , wg mnie to mtx80 to dosc stary sprzet i rakiety z niego nie zrobisz 8) jak jest za slaby to sprobuj wsadzic wieksza zebatke do tylu bedzie wolniejszy ale mocniejszy ( ja tak robilem w mojej dt :wink: )
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Awatar użytkownika
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » sob, 14 sty 2006, 16:13

Według mnie kolega ma rację. Nie da się z 80ccm zrobić rakiety. Jeśli chcesz lepszych osiągów to najlepszym sposobem jest nowy motor. Możesz spróbować oddać Hondę do jakiegoś "tunera" żeby coś w silniku pozmieniał, może nawet oda się osiągnąć 20km.

Awatar użytkownika
Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » sob, 14 sty 2006, 20:01

Do takiego MTX'a to powybebeszać flaki z dyfuzora przydała by się jakaś przelotowa końcówka.A silnik to splanowanie głowicy,wyszlifowanie kanałow dolotowych,gażnik jakiś tuningowy(jak nei tuningowy to większa dysza) a późneij wyregulowanie gaźnika.

Awatar użytkownika
acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Fabryczne przeróbki, części tuninowe, patenty...

Post autor: acid » pt, 25 wrz 2009, 15:52

stary temat wypatrzyłem przypadkiem > Trzeba pamiętać by powiercić małe dziurki odprowadzające wode w ramie i wahaczu by nie zalegała Czesto ich nie ma a dostaje się przez gwinty itd. Wystarczy wiertło 2mm lub mniejsze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”