Cieknąca chłodnica Kawasaki KX 125
-
Autor tematuDawid-Szn
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: wt, 23 wrz 2008, 23:09
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Cieknąca chłodnica Kawasaki KX 125
Witam,
Mam mały problemik, stwierdziłem, że jeśli pojawiła mi sie woda w skrzyni biegów to coś to znaczy, wieć wykreciłem pompe wody chciałem wymienić oring i łozyska( powiedział mi kolega) a tu patrze a tam nic takiego niema prucz wiatraczka, który jest przykrecany do jakiegoś gwintu, który się kreci, ale jak zdjąc to to zielonego pojecia nie mam.
Wiec skreciłem to tak jak być powinno i wymieniłem olej w skrzyni i zalałem nowy plyn woda demora... coś tam ;P , no i okazało się, że cieknie wczesniej nic nie ciekło i było w bdb stanie, płyn trzymał sie cały czas w okolicy korka.
Co mam teraz zrobić, czy mozna zregenerować chłodnice ? Czy mozna uzyć jakiegoś uszczelniacza zanieść do jakiegoś spawacza ?
Z góry dziekuje .
W razie coś to gg:1078481
Mam mały problemik, stwierdziłem, że jeśli pojawiła mi sie woda w skrzyni biegów to coś to znaczy, wieć wykreciłem pompe wody chciałem wymienić oring i łozyska( powiedział mi kolega) a tu patrze a tam nic takiego niema prucz wiatraczka, który jest przykrecany do jakiegoś gwintu, który się kreci, ale jak zdjąc to to zielonego pojecia nie mam.
Wiec skreciłem to tak jak być powinno i wymieniłem olej w skrzyni i zalałem nowy plyn woda demora... coś tam ;P , no i okazało się, że cieknie wczesniej nic nie ciekło i było w bdb stanie, płyn trzymał sie cały czas w okolicy korka.
Co mam teraz zrobić, czy mozna zregenerować chłodnice ? Czy mozna uzyć jakiegoś uszczelniacza zanieść do jakiegoś spawacza ?
Z góry dziekuje .
W razie coś to gg:1078481
-
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: pt, 1 sie 2008, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cieknąca chłodnica Kawasaki KX 125
jezeli sciagnoles tylko pokrywe od pompy wody (taka mala) to simerinbgu ani lozyska nie zobaczysz musisz sciagnac jeszcze jeden karter ten wiekszy i tam od srodka pewnie jest simmer i lozysko tak jak to jest w rm i wtedy to wymienisz a plyn dalej ubywa bo pewnie dalej jest w skrzyni i miesza sie z olejem jak simmera nie wymieniles takze sciagnij jeszcze dalej i wtedy zobaczysz co jest prxzyczyna twojego problemu
-
- VIP
- Posty: 261
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 23:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cieknąca chłodnica Kawasaki KX 125
Musisz sciagnac caly karter, przytrzymac czyms za zebatke ktora napedza pompe i odkrecic. Najlepiej leciutenko w imadło wkrecic ta zebatke i wtedy odkrecic. Ja tak robie zawsze tylko naprawde nie za mocno. Jak juz sciagniesz bedziesz mial lozysko i kilka simeringow juz nie pamietam dokladnie ile. Jak zlozysz to pamietaj o dobrym uszczelnieniu pod ta mala kapa od pompy poniewaz czesto lubi tam leciec. Pozdrawiam.
-
Autor tematuDawid-Szn
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: wt, 23 wrz 2008, 23:09
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cieknąca chłodnica Kawasaki KX 125
Witajcie, zrobilem chlodnice zastosowałem jakis preparat do uszczelniania chlodnic
I wszystko ok Dzieki wszystkim .
a woda w skrzyni to moze musze powymieniac wszystki uszczelki bo przy prawie kazdej uszczelce, gdzie leci woda jest takie cos zielonego swiadczy to o tym ze tam tex sie dostaje woda. Wiec jak wymienie uszczelki to wszysrtko powinno byc ok ?
I wszystko ok Dzieki wszystkim .
a woda w skrzyni to moze musze powymieniac wszystki uszczelki bo przy prawie kazdej uszczelce, gdzie leci woda jest takie cos zielonego swiadczy to o tym ze tam tex sie dostaje woda. Wiec jak wymienie uszczelki to wszysrtko powinno byc ok ?
-
- VIP
- Posty: 261
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 23:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cieknąca chłodnica Kawasaki KX 125
Jezeli chodzi Ci o o-ringi miedzy karterami to owszem moze przez to dostawac sie woda do oleju lub na odwrot.