Paliwo i jego jakość - Wasze opinie i porady!

Pytania dotyczące płynów, smarów oraz oleji do Twojego motocykla
Autor tematu
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » wt, 28 lut 2006, 22:08

nie wiem jak u was ale u nas w miescie wiekszosc stacji (nie wazne jakiego koncernu) ma to samo paliw (z orlenu) a shell v-power to pic na wode ;p kuzyn jezdzil cysterna i rozwozil paliwa wlasnie tu po "naszym terenie" i shell v-power wyglada ze na cala cysterne iles tam tysiecy litrow wlewaja maks 1000 prawdziwego (99+) v-powera ;) i za to placi sie 50 gr drozej

pozdroo

p.s. ja jezdze na 98

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » wt, 28 lut 2006, 22:37

To dobrze że ja jeżdzę na 98 orlenu albo czasami BP ultimate,i orlen robi fajne promocje przynajmniej u mnie że w weekendy 98 kosztuje tyle co 95.A moim zdaniem najlepsze paliwa są na stacjach BP ale mam dość aleko do ich stacji ale czasmi przy okazji zatankuje.Orlenu stacja jest akurat obok poligonu ci co przyjeżdzają z daleka to se tam parkują auta i od razu wjeźdzają na poligon :wink: .

FIC
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: sob, 26 lis 2005, 23:40
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: FIC » śr, 1 mar 2006, 10:26

Pewnie ze ten V-pover to naciaganie, nie ma zadnej roznicy,Ja zawsze tankuje na orlenie 98 teraz bede tą verva 98 z orlenu brał.Chciałem tylko zauwazyc ze np. całe USA jezdzi na paliwach 89 oktanow bo poprostu innego na stacjach nie ma,i jakos tragedii nie ma a motocykle pracują.Mozna sobie kupic specjalne paliwo "racing" ustawiaja takie dystrybutory przy torach motocrosowych czy miejscach do przeznaczonych do jazdy i tam mozna sobie kupic "normalne" paliwo tzn 95,98 oktanow dla nich to jest "racing fuel " (nie mowie o teamach fabrycznych bo oni to inna bajka).lejcie paliwo 98 i bedzie dobrze.
CRF 450

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 1 mar 2006, 14:26

To nie jest tak panowie - moze i osiągi nie rosną, ale przdluza sie zywotnosc silnika, odklada sie mniej jakichs tam substancji, mniejsze jest zuzycie wielu podzespolow motocykla...

Leje Shella, bo mam zaufanie do tych paliw, z obsługą jest różnie. Powiem wam, że na tym cudownym Orlenie to mi wode wlali do baku a nie paliwo i pare złoty wywiało na remont.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 1 mar 2006, 14:44

No może racja że niektóre paliwa przedłuża żywotność ale te wspomniane paliwo shella zostało stworzone żeby poprawiać osiagi a nie do przedłużania żywotności!!A np. BP ultimatego w połowie do osiagów w połowie do zwiększania żywotności silnika.A verwa tak samo ja V-power do osiągów

FIC
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: sob, 26 lis 2005, 23:40
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: FIC » śr, 1 mar 2006, 14:50

skad to zaufanie do shell? robili testy na roznych stacjach nie raz cały czas robia kontrole i na wszystkich mieszali i nadal mieszaja paliwo takie sa fakty,Na firmowym orlenie napewno wody ci nie naleja,na stacjach patronackich to moze sie zdazyc ze z czyms mieszaja i trzeba uwazac,ale zapewniam cie ze pomiedzy dobra bezyną 98 a 99 v-power nie ma prawie zadnej roznicy takie sa fakty zreszta sam widzisz V-pover tez mieszają wiec nigdy nie ma pewnosci.
CRF 450

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 1 mar 2006, 14:51

paliwo shella zostało stworzone żeby poprawiać osiagi a nie do przedłużania żywotności!!
wszyscy all wiemy do czego jest, bo czytamy na ad'ach :/. a ja mówiłem jak jest w realu i po testach paliw.

Zaufanie do Shella mam już długo i zdobyli je u mnie poprzez miłą i rzetelną obsługę, a także jakość produktów.

P.S. A wode właśnie mi wlali na orlenie na jednej z największych stacji w ldz i tam gdzie jest duży ruch przy drodze nr.1
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 1 mar 2006, 15:05

no ja też nie mam za bardzo zaufania do orlenu ale tankuje bo mam blisko.
Wolę dużo bardziej stacje BP :dużo lepsza obsłóga i na pewno jakoś paliw też.A na shellu się za bardzo nie znam bo tankowałem moze raz w życiu,więc już się nie będę wypowiadał na jej temat.
A po za tym odchodzimy od tematu :roll:

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 1 mar 2006, 15:13

BP też dobre stacje, ale ta w ldz na rogu al. Włókniarzy i ul. Drewnoskiej to ... , olewam ją ciepłym moczem. Wy też ją omijajcie dużymłukiem. Polskie oszustwo jak i na CPNach. Nie wydają reszty do końca, złapaliśmy ich na tym 11 razy, bo codziennie tam pifko kupujemy, robili nas o 10 groszy, ale jak by tak policzyć ile klijentów dziennie mają to średnio wychodzi na 10 groszach 500 zł miesięcznie. Banda złodzieji i punkty nie wbijali na moją kartę tylko swoją podkładali, też ich złapałem. CPNowcy tak samo robią.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » śr, 1 mar 2006, 19:08

hmmm u mnie jest tylko orlen i tankuje orlena, mamy tesh stacje takie prywatne ale to jest dopiero pomylka na takich to w zyciu nie tankujcie!!!!!!!!!!!! zatankowalem do 50tki 2t i mi przerywa na wysokkich obrotach i ledwo co pali :evil: a na orlenie to idealnie chodzi 8) to zalezy gdzie sie tankuje bo na jednym orlenie moze byc dobrze na innym zle u mine jest naszczescie dobrze :D do 50tki leje 95 bo za nim odczuje roznice w zywotnosci pomiedzy 98 to jush wczesniej zrobie remonta do 250 leje 98 , raz zalalem ta verve i nie czulem zadnej roznicy :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » śr, 1 mar 2006, 19:25

W moim mieście największa stacja paliw to Orlen. Niesety jest w takim miejscu że tankować tam motocyklem jest bezsensowne. Ale czasami kupujemy tam paliwy do kanistra i moto chodzi jak złoto :D Raczej jest to dobre paliwo bo stacja jest duża. Zwykle jednak zalewam benzynę z małej stacji, ponieważ położona jest blisko mnie, a tam z jakością to różnie bywa :?
P.S Ładny off-topic się nam tu zrobił...

kubayz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 46
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 18:58
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: kubayz » czw, 2 mar 2006, 17:24

Czy do 98 trzeba lac wiecej oleju niz do 95 a jak tak to o ile więcej???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Płyny eksploatacyjne”