Informacje o Oleju
-
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pn, 21 maja 2007, 09:52
- Motocykl: RM250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Gajowy a skąd my możemy wiedzieć, że tak nie jest? Osobiście nie widziałem twojego dowodugajowy pisze:To że będę kłopoty po zmieszaniu się olejów dwóch różnych marek jest tak prawdopodobne jak to że ja mam w dowodzie wbite Marija Scharapowa lat 22
Salus syntetyk jest lepszy od pół syntetyka i mineralnego oleju i tak jak zapisała Gajowy w większości przypadków możesz stosować oleje syntetyczne i pól syntetyczne. Sprawdź jaki zaleca do twojego sprzętu producent i czy nie widzi przeciwwskazań do stosowania jakiegoś oleju.
PS Nie wiem jak jest z motorami, ale w samochodach z większymi przebiegami nie zaleca się przejścia z olejów mineralnych na syntetyczne może to spowodować rozszczelnienie się uszczelniaczy silnika. To tak na marginesie.
Sądzę, że w moto nie powinno być z tym problemu z powodu częstszych wymian olejów (lepsze parametry) i napraw silnika (uszczelnienia w lepszym stanie). Jak się mylę to krzyczcie żebym jakiej gafy nie popełnił
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kurcze, będę musiał zrobic skan dowodu, zasadniczo to ja mam na imię Jarek i mam 33 lata
Co do lania syntetyków-moim zdaniem szala przechyla się na ich korzyść. Jeśli po otwrciu dekla zaworowego nie ma sajgonu, jest jako taki klar to ja nie wacham się by zalewać syntetykiem, i w aucie używanym i w motocyklu. Mniej się boję w motocyklu ze względu na inne ułozyskowanie wału. Jak pójdą uszczelnienia-znaczy że były już wyjechane i i tak prędzej czy później byłyby do wymiany. Jak pójdzie co innego-znaczy że i tak było liche, więc nie ma co maskowac prawdziwego stanu rzeczy.
Co do lania syntetyków-moim zdaniem szala przechyla się na ich korzyść. Jeśli po otwrciu dekla zaworowego nie ma sajgonu, jest jako taki klar to ja nie wacham się by zalewać syntetykiem, i w aucie używanym i w motocyklu. Mniej się boję w motocyklu ze względu na inne ułozyskowanie wału. Jak pójdą uszczelnienia-znaczy że były już wyjechane i i tak prędzej czy później byłyby do wymiany. Jak pójdzie co innego-znaczy że i tak było liche, więc nie ma co maskowac prawdziwego stanu rzeczy.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.