Jakie przełożenia na tor i na country cross?

Pytaj o wszystko co zwiazane z napędem, łańcuchem, zębatkami
Autor tematu
coyote
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: czw, 15 lut 2007, 00:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sobótka k.Wrocławia
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Jakie przełożenia na tor i na country cross?

Post autor: coyote » śr, 21 lut 2007, 21:16

Witam
Jakie bedzie w miare uniwersalne przełożenie,chce trenować na torze,ale również czasem chciałbym pojechać country cross?
Dzieki i pozdrawiam

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » śr, 21 lut 2007, 22:18

Myślę że jak na tył dasz 48-50 zębów te będzie się nadawał i do MX i do CC.

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » śr, 21 lut 2007, 22:46

Ja obecnie latam na 13-47 i mi to odpowiada, jeździłem też na 14-47, 14-51 i 13-51. Obecna kombinacja chyba najbardziej mi odpowiada chociaż 14-51 też była fajna. 13-51 to lipa bo moto jest strasznie wolne i ma krótkie biegi.

Pozdro

Awatar użytkownika
EXC rider
VIP
VIP
Posty: 349
Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: EXC rider » czw, 22 lut 2007, 10:58

Zalezy o jakim motocyklu mowa

Inne przelozenia powinno sie stosowac do moto z klasy 125 a inne w wiekszych pojemnosciach. Rowniez istotne jest to czy masz enduro czy crossa bo skrzynie biegow w tych motocyklach roznia sie od siebie.

Jesli chodzi o 125 to mi na setce najlepiej jezdzi sie na przelozeniu 13x50. Uwazam ze motocykl na takich zebatkach jest najbardziej uniwersalny.

Pozdrawiam

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » czw, 22 lut 2007, 16:02

Pamiętaj że jak dasz dużo zębów z przodu i mało zębów z tyłu to motor będzie słaby a szybki,a jak z przodu mało,a z tyłu dużo to motor będzie mocny,ale wolny.Ja ze swojego doświadczenia wiem że,ząb z tyłu nie zrobi dużej różnicy,jak nie żadnej.Co do przedniej zębataki,to różnica jednego zęba daje duuużą różnice w jeździe.Pzdr

MaTeK RiDeR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 10:06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MaTeK RiDeR » czw, 22 lut 2007, 17:57

Pomyk pisze:Pamiętaj że jak dasz dużo zębów z przodu i mało zębów z tyłu to motor będzie słaby a szybki,a jak z przodu mało,a z tyłu dużo to motor będzie mocny,ale wolny.Ja ze swojego doświadczenia wiem że,ząb z tyłu nie zrobi dużej różnicy,jak nie żadnej.Co do przedniej zębataki,to różnica jednego zęba daje duuużą różnice w jeździe.Pzdr
Tak dokladnie, to jest swieta prawda 8)
.....:::::Motocross & Enduro:::::.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”