Prawda czy Mit?? Lancuchy DID.

Pytaj o wszystko co zwiazane z napędem, łańcuchem, zębatkami
kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kubamtx » śr, 19 wrz 2007, 23:48

Uważajcie na wszelkie łańcuchy. Niektóre firmy (nie bede tu wymieniał nazw) testują chinskie i inne łańcuchy i sprzedaja te nieco bardziej wytrzymale jako did a inne jako cz albo regina itp. P.S napis na płytkach nie jest czasem tez prawdziwy...chinczycy robią wszystko.

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » czw, 20 wrz 2007, 21:43

[quote="Sierot"]Ja latam na REGINIE i jestem zajebiście zadowolony. Mi w 85 wystarczają 3/4 łańcuchy na sezon i się śmieje z tych co kupują jakieś wynalazki i wyrzucają łańcuch po 2 miesiącach. POLECAM REGINE-

No akurat Regina to marka nie jest najlepsza.
Załóż DiD a będziesz wymieniał 1-2 łańcuchy na sezon...

Robert

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » czw, 20 wrz 2007, 22:18

[quote="marekkrk"]używam tylko CZ oring. nie jeżdzę motocrossu tylko enduro. w mojej maszynce nie brakuje mocy (KTM 450) i na dzień dzisiejszy mam przejechane na łańcuchu 2000 km. za cenę ok. 180/200 zł nic fajniejszego nie kupię. a zanosi się że łańcuch wytrzyma jeszcze 500-1000 km. z racji bardzo duzej ilosci blota nigdy nie uzywalem łańcuchow bez oringów.

No to ci pliczę
Mega wytrzymały DiD 520 VM kosztuje 390 +zębatki ( złote płytki +12zł )
CZ 180-200 +zębatki.

I teraz ci powiem ze DiD VM wytrzyma 2x tyle co CZ.
Wierz mi że ja przetestowałem multum łańcuchów różnych firm w różnych WYTRZYMAŁOŚCIACH.
To drukiem jest dla "młodych"

Liczymy zyski.

1 -kpl. zebatek ci zostaje
2- DiD VM nie urwie sie nigdy , CZ robi to nagminnie (skutki widywałem rózne )
3- masz dwa razy mniej roboty wymiany zestawu +naciąganie
4- przy dłuższej jezdzie nie wracasz z "kalafiorem " do domu :lol:
5- precyzja wykonia tego łańcucha gwarantuje że nie bedzie zjawiska "biczowania". Powstałego w wyniku nierównego wyciagania sie ketty.
Rolki i prowadnice beda miały spokojne zycie :)
6-wiesz co masz ,jak nie kupujesz podróbek chińskich z Allegro
bo takie istnieja rzeczywiście
natomiast orginalny DiD to zajebisty produkt.

Jak by co moge kazdemu załatwic DiD + zebatki Sunstar lub PBR (tańsze )
w dobrej cenie...

A złote płytki to tylko wersja wytrzymalszych łańcuchów drozsza od normalnego o kilkanaśie pln...
A nie odwracaczka uwagi ,jak w gównie wszechczasów ,czyli IRYS i Regina .
:lol:




Robert

grey_cinnamon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: pn, 5 mar 2007, 23:43
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: grey_cinnamon » pt, 21 wrz 2007, 08:30

Big pisze:
marekkrk pisze:używam tylko CZ oring. nie jeżdzę motocrossu tylko enduro. w mojej maszynce nie brakuje mocy (KTM 450) i na dzień dzisiejszy mam przejechane na łańcuchu 2000 km. za cenę ok. 180/200 zł nic fajniejszego nie kupię. a zanosi się że łańcuch wytrzyma jeszcze 500-1000 km. z racji bardzo duzej ilosci blota nigdy nie uzywalem łańcuchow bez oringów.

No to ci pliczę
Mega wytrzymały DiD 520 VM kosztuje 390 +zębatki ( złote płytki +12zł )
CZ 180-200 +zębatki.

I teraz ci powiem ze DiD VM wytrzyma 2x tyle co CZ.
Wierz mi że ja przetestowałem multum łańcuchów różnych firm w różnych WYTRZYMAŁOŚCIACH.
To drukiem jest dla "młodych"

Liczymy zyski.

1 -kpl. zebatek ci zostaje
2- DiD VM nie urwie sie nigdy , CZ robi to nagminnie (skutki widywałem rózne )
3- masz dwa razy mniej roboty wymiany zestawu +naciąganie
4- przy dłuższej jezdzie nie wracasz z "kalafiorem " do domu :lol:
5- precyzja wykonia tego łańcucha gwarantuje że nie bedzie zjawiska "biczowania". Powstałego w wyniku nierównego wyciagania sie ketty.
Rolki i prowadnice beda miały spokojne zycie :)
6-wiesz co masz ,jak nie kupujesz podróbek chińskich z Allegro
bo takie istnieja rzeczywiście
natomiast orginalny DiD to zajebisty produkt.

Jak by co moge kazdemu załatwic DiD + zebatki Sunstar lub PBR (tańsze )
w dobrej cenie...

A złote płytki to tylko wersja wytrzymalszych łańcuchów drozsza od normalnego o kilkanaśie pln...
A nie odwracaczka uwagi ,jak w gównie wszechczasów ,czyli IRYS i Regina .
:lol:




Robert
Żeby być wiarygodnym musiałbyś też mieć możliwość załatwienia CZ w super cenie:_)
Pozdro.

dako4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zywiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dako4 » ndz, 30 wrz 2007, 21:23

moze ktos wyjasni mi co znaczy oznaczenie CZ???? Dziekuje...

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » ndz, 30 wrz 2007, 21:32

Czeska Zbrojovka, czyli po naszemu Zakłady Zbrojniowe.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

arci21
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: śr, 18 kwie 2007, 20:02
Motocykl: KTM 250 ExC :]
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: border with CZ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: arci21 » ndz, 30 wrz 2007, 22:47

a jak poznac czy DID jest org czy nie ??cene moze byc przeciez zawyzona tej podrubki??
Ból to najlepszy nauczyciel ale nikt nie chce być jego uczniem /B.Lee/

I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein

Filu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 48
Rejestracja: ndz, 17 kwie 2005, 17:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Filu » ndz, 7 paź 2007, 09:59

Big pisze:
marekkrk pisze:używam tylko CZ oring. nie jeżdzę motocrossu tylko enduro. w mojej maszynce nie brakuje mocy (KTM 450) i na dzień dzisiejszy mam przejechane na łańcuchu 2000 km. za cenę ok. 180/200 zł nic fajniejszego nie kupię. a zanosi się że łańcuch wytrzyma jeszcze 500-1000 km. z racji bardzo duzej ilosci blota nigdy nie uzywalem łańcuchow bez oringów.

No to ci pliczę
Mega wytrzymały DiD 520 VM kosztuje 390 +zębatki ( złote płytki +12zł )
CZ 180-200 +zębatki.

I teraz ci powiem ze DiD VM wytrzyma 2x tyle co CZ.
Wierz mi że ja przetestowałem multum łańcuchów różnych firm w różnych WYTRZYMAŁOŚCIACH.
To drukiem jest dla "młodych"

Liczymy zyski.

1 -kpl. zebatek ci zostaje
2- DiD VM nie urwie sie nigdy , CZ robi to nagminnie (skutki widywałem rózne )
3- masz dwa razy mniej roboty wymiany zestawu +naciąganie
4- przy dłuższej jezdzie nie wracasz z "kalafiorem " do domu :lol:
5- precyzja wykonia tego łańcucha gwarantuje że nie bedzie zjawiska "biczowania". Powstałego w wyniku nierównego wyciagania sie ketty.
Rolki i prowadnice beda miały spokojne zycie :)
6-wiesz co masz ,jak nie kupujesz podróbek chińskich z Allegro
bo takie istnieja rzeczywiście
natomiast orginalny DiD to zajebisty produkt.

Jak by co moge kazdemu załatwic DiD + zebatki Sunstar lub PBR (tańsze )
w dobrej cenie...

A złote płytki to tylko wersja wytrzymalszych łańcuchów drozsza od normalnego o kilkanaśie pln...
A nie odwracaczka uwagi ,jak w gównie wszechczasów ,czyli IRYS i Regina .
:lol:




Robert
Witam,
Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś poza jedną uwagą.
Mianowicie raz na zawsze chciałbym obalić MIT, aby złote łańcuchy DID'a były w jakikolwiek sposób wytrzymalsze od swoich normalnych odpowiedników ! RÓŻNIĄ SIĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLOREM.
Pozdrawiam,
Filip
Yamha Yz 250F
Części i akcesoria motocyklowe
http://www.forfin.pl

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » pn, 8 paź 2007, 20:21

Może wyraziłem sie nieścisle .
Złote płytki , to tylko lepsza wersja WYKOŃCZENIA łańcuchców DiD.
Tych drozszych i wytrzymalszych modeli.
Za dodatkowe kilkanaście PLN mamy nie tylko lepszy wygląd , ale i zabezpieczenie płytek przed korozja. Zawsze to coś...
Wytrzymałości od tego nie przybywa :)

Robert

kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Prawda czy Mit?? Lancuchy DID.

Post autor: kubamtx » wt, 5 lut 2008, 10:43

Łańcuch to wbrew pozorom bardzo skąplikowana i dokładna rzecz. Zobaczcie co sie dzieje jak na jednym czoku w którego skład wchdoza 3 elementy pojawi się luz 0,1 to razy 118 ogniw daje juz calkiem sporo.
No ale nie ważne.
Używam Titaxa i jestem bardzo zadowolony, po całym sezonie na piaszczystym torze łańcucj jest w bdb stanie, zostawiam na przyszły i zobacyzmy ile pożyje.

Co do Did'a i innych to uwaga na podróbki bo nasze kochane sklepy motocyklowe robia takie przekręty:
-kupują chińskie podróbki łańcuchów znanych firm, testują je i jak ich wytrzymałość jest choc troche zblizona do Did'a czy innej znanej marki to sprzedaja to jako Did czy regina itd.

mucha
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: wt, 26 gru 2006, 12:22
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Prawda czy Mit?? Lancuchy DID.

Post autor: mucha » pt, 8 lut 2008, 14:57

Na łańcuchach nie należy oszczędzać !
Poruszając się pojazdem 250 (2T) zajeździłem szybko RK (bez oringowy), DID 520MX oraz jakieś 'nie wiadomo co' (O-ring).
Przy czym to 'nie wiadomo co' strzeliło..... i zniszczyło osłonę tłoczyska sprzęgła (clutch cylinder cpl.) :?
Teraz zamontowałem CZ 520 ORMX i jest super...
8)
Mucha...po prostu Mucha

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Prawda czy Mit?? Lancuchy DID.

Post autor: enduroguy » wt, 12 lut 2008, 19:17

Wrzucilem DID ZVM2 na x-ringu i nic innego nie kupie. Fakt ze jezeli mialbym placic 500zl (cena detaliczna) zamiast 2xx zl to bym sie powaznie zastanawial. Jak zmienilem RM'a na WR'ke to przelozylem sobie gruba kiere no i wlasnie ten lancuch :mrgreen: . Po 2 rundach w Lidzbarku i kilku ladnych treningach nie wyciagnal sie ani troche. Przyjemne jest to ze lancuch jest stosunkowo waski. Wg. mnie oplaca sie wydac kilka zlotych wiecej i miec jeden problem z glowy. Nie zapominajmy takze ze zebatki bardzo lubia nierozciagniete lancuchy ;) .
Smaruje tylko i wylacznie po myciu.
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”