Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Pytaj o wszystko co zwiazane z napędem, łańcuchem, zębatkami
kylo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pn, 8 wrz 2008, 10:50
Motocykl: YZ 125 T1
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: spytkowice k. rabki
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: kylo » wt, 22 cze 2010, 17:12

Danzel u mnie oryginalnie jest 112 ogniw przy przełożeniu 13/48, mam katalog did ale yz 125 kończy się na roczniku 05, myślę że powinieneś w 06 mieć to samo, bo nie było jakichś diametralnych zmian w silniku poza kształtem głowicy
Prostowanie dyfuzorów, toczenie, frezowanie...

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: Mateusz_MX » wt, 22 cze 2010, 17:42

Również polecam łańcuch firmy Dyna Chains (Made in Japan):

http://moto.allegro.pl/item1059422061_l ... ratis.html

Zrobiłem już wiele kilometrów swoją DR'ką, łańcuch jak i zębatki wyglądają jak nowe. Trzyma swoją długość, nie musiałem go jeszcze naciągać. Polecił i załatwił mi go amator. On jeździ na tych łańcuchach już ładnych parę lat i bardzo sobie je ceni. Pozdrawiam.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

BsK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 77
Rejestracja: ndz, 15 lis 2009, 21:16
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: sb
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: BsK » śr, 23 cze 2010, 10:11

Muszę kupić łańcuch do YZ 250 rocznik 98, i teraz mam pytanie, bo dziś jadę do olka, i nie wiem jaki wziąć a budżet mam niestety bardzo mały bo około 160zł. Zębatka w przodzie bodajże 15 - ale nie jestem pewien, jaki łańcuch mi doradzacie w takiej cenie? Pzdr

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1164
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: amator » wt, 29 cze 2010, 14:54

BsK pisze:Muszę kupić łańcuch do YZ 250 rocznik 98, i teraz mam pytanie, bo dziś jadę do olka, i nie wiem jaki wziąć a budżet mam niestety bardzo mały bo około 160zł. Zębatka w przodzie bodajże 15 - ale nie jestem pewien, jaki łańcuch mi doradzacie w takiej cenie? Pzdr
zebatka przednia 14 na 15 nie da sie jezdzic.tylna 49 . łancuch taki jaki bedzie w zasiegu Twojej kasy. jesli w tej kwocie bedzie did 520NZ to bedziesz zadowolony. pozdrawiam

Mint
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 193
Rejestracja: pt, 22 maja 2009, 23:06
Motocykl: Szybki
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: Mint » śr, 21 lip 2010, 00:55

Co powiecie o zębatkach WRP ?

Chodzi mi o taką http://www.sklep.motox.pl/product_info. ... ts_id=1825

Jeśli nie ta to jaka firma lepsza?
HONDA CR 125

http://bikepics.com/members/Mint/

Obrazek


Sprzedam Okleinę na AirBoxa do Hondy Cr 125 Tanio! PW

mateuszvs
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
Motocykl: CRF 450 '04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: mateuszvs » sob, 14 sie 2010, 20:23

Witam wszystkich - jest to mój pierwszy post na forum :D (powitalni nie zauważyłem)

jaki napęd polecacie do CRF 450? (szukałem trochę na forum ale nie mogłem znaleźć - wszystko przyjdzie z czasem :wink: )
obserwuje zębatę renthala 45z. dobre to to będzie?
ALL IN!

My beloved monster :rolleyes: http://bikepics.com/members/mateuszvs/04cr450f/

Ce eRa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: Ce eRa » ndz, 15 sie 2010, 15:52

Napisz do czego chcesz ten napęd.Jak w błoto(lasy itp.) to łańcuch oringowyl ub xringowy+stalowa zębatka(polecam DID i WRP)np:http://allegro.pl/item1164964747_naped_ ... sprox.html
Jak na tor gdzie liczy się każdy gram i KM to bezoringowe+aluminiowa zębatka np DID cross(chyba jakoś tak się on nazywa)
ilość zębów zależy od tego jak chcesz jeździć jeśli śmigać po pasie startowym 250km/h to kup sobie 20z na tył jak chcesz mieć dużo mocy to taką żeby miała więcej zębów.

mateuszvs
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
Motocykl: CRF 450 '04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: mateuszvs » ndz, 15 sie 2010, 16:52

witam, dzięki za zainteresowanie moim problemem :wink: . Nie ukrywam że jestem początkujący w tej dziedzinie także wypady na tor na razie nie wchodzą w grę.
Głównie lasy, pola, trochę piachu i woda. Czyli już wiem że zębatki stalowe i łańcuch z o/x-ringami. Teraz pytanko czy pakować się w te zębatki renthala 45z gdzie w serii jest 50z? moto ma nadmiar mocy dlatego waham się czy opłaca mi się dodatkowo go wzmacniać :roll:
ALL IN!

My beloved monster :rolleyes: http://bikepics.com/members/mateuszvs/04cr450f/

FreaK
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: ndz, 25 maja 2008, 14:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: FreaK » pt, 20 sie 2010, 21:44

mateuszvs pisze:witam, dzięki za zainteresowanie moim problemem :wink: . Nie ukrywam że jestem początkujący w tej dziedzinie także wypady na tor na razie nie wchodzą w grę.
Głównie lasy, pola, trochę piachu i woda. Czyli już wiem że zębatki stalowe i łańcuch z o/x-ringami. Teraz pytanko czy pakować się w te zębatki renthala 45z gdzie w serii jest 50z? moto ma nadmiar mocy dlatego waham się czy opłaca mi się dodatkowo go wzmacniać :roll:

Jeśli seria to 50z a ty założysz 45z to maszyna będzie szybsza i słabsza a nie mocniejsza.

adigromb
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 82
Rejestracja: pn, 21 wrz 2009, 14:27
Motocykl: yz 250f '09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krasnystaw
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: adigromb » pt, 8 paź 2010, 20:12

Witam poszukuje napędu do mojej hondy cr 125, mam pare pytań:
Jaki łańcuch proponujecie bezoringowy czy oringowy? Bo słyszałem ze do setek nie zakłada sie oringowych.
Oraz co oznacza symbol 520 który mam wybity na tym łańcuchu co mam teraz.Wiem ze rozmiar lecz a jaki wymiar chodzi ?

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: sebek1516 » pt, 8 paź 2010, 22:35

Nie tyle słabsza co inaczej odda moc na koło ;) Jak mas za dużo to zębatkę zmień


@adi

Przeczytaj ten temat. Kup 520 oring lub xring
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Ce eRa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: Ce eRa » pt, 8 paź 2010, 22:38

Jak zależy ci na gramach i chcez startować w zawodach to kup bezoringowy, a jak jeździsz lajtowo w niedziele na wypad z kumplami i nie zależy ci na tych "paru" gramach to kup o-ringowy lub x-ringowy(żywotniejszy) ale też trochę droższy najlepsze w/g opinii użytkowników jest napęd DID. ja osobiście jeżdże 3-ci sezon na WRP o-ringowym i następny też na nim przejeżdże-sezonowo robię ok. 40mth.Jeśli chodzi o zębatkę to stalowa jest cięższa ale wytrzymalsza, a aluminiowa lżejsza i mniej wytrzymała niż stalowa.
Co do rozmiau to masz 520 dedykowany do mocnych motocykli(od ok.30km w górę, czyli wytrzyma moc jaką masz w secie) a jak masz mniejszy rozmiar np 428 to będzie on do pojemności 85, która ma do tych 30km mocy.520 jest wytrzymalsze niż 428, bo jakbyś nawet podpasował ten mniejszy to zaraz by ci strzelił i kolejne koszty.
Jak się mylę to poprawcie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”