SZprychy- co i jak?
-
Autor tematukotQ
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 243
- Rejestracja: czw, 24 wrz 2009, 17:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
SZprychy- co i jak?
Chcialbym sie dowiedziec o co chodzi z tymi szprychami a dokladnie z ich naciaganiem? Ja osobiscie przejechalem juz ponad 1000 km i nic nie robilem przy kolach bo moglbym krecic i krecic tak wiec chcialbym sie zapytac was o co kaman. Czy sa do tego jakies specjalne klucze czy jak. Prosze o odpowiedz i ewentualnie podsuniecia jakiegos fajnego klucza do regulacji
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: SZprychy- co i jak?
Szprychy dokręcasz na Nm a czym to robic to nie wiem ale w motogp w lublinie się tym zajmują i w nmr.pl
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
- Motocykl: aReMZi tufifti K8
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: SZprychy- co i jak?
Są specjalne klucze dynamometryczne - mają jednak 2 wady (cena i dostępność)sebek1516 pisze:Szprychy dokręcasz na Nm a czym to robic to nie wiem ale w motogp w lublinie się tym zajmują i w nmr.pl
Jak robić to na oko przeczytasz tu http://www.motox.pl/garaz-motox-com-pl- ... -kola.html
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: SZprychy- co i jak?
Jeśli nie robiłeś tego i nie umiesz samemu się do tego nie bierz. Bez wyczucia można łatwo zniszczyć obręcz. Zrób tak. Motor na stojak, weź długi śrubokręt i przejedź nim po szprychach tak aby delikatnie się o nie obijał. Dźwięk powinien być wysoki, jeśli usłyszysz buczenie lub prawie brak dźwięgu na bank szprycha jest do roboty. Moesz potem też ręcznie ponaciskać każdą szprychę szukając luzu.
Dociągnięcie szprych kosztuje do 20 zł w serwisie rowerowym. Ostatnio płaciłem 15 zł, i oddałem koło z oponą.
Dociągnięcie szprych kosztuje do 20 zł w serwisie rowerowym. Ostatnio płaciłem 15 zł, i oddałem koło z oponą.