Dźwignie ASV - Wasze opinie oraz komentarze

Pytania dotyczące problemów z kierownicą, manetkami i całym osprzętem który na niej się znajduje.
cr500r
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 322
Rejestracja: czw, 5 sty 2006, 01:42
Motocykl: --------
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: PRZEMYŚL
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: cr500r » ndz, 11 cze 2006, 14:53

ładne klameczki,po wakacjach jak bede zmieniał kierownice to chyba tez wrzuce sobie komplet tych klamek.

be_fast
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: sob, 10 cze 2006, 00:07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: be_fast » pn, 12 cze 2006, 23:57

Jeżdzę od kilku lat, nie używałem nigdy handabrów ani listków. Klamkę wymianiałem 2 razy w życiu i raz pompę sprzęgła. Podejrzewam, że gdybym kupił handbary obyło by się bez tego wydatku. Wystarczy niezbyt mocne dokręcenie klamek, delikatne skrócenie i trochę szczęścia. Gdybym miał więcej luźnych pieniędzy kupiłbym ASV z racji bajeru i nadziei, że w praktyce okażą sie lepsze niż zwykłe.
Kraków,
tel. 515 133 997
sklep@befast.eu

Wafel
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: czw, 19 lip 2007, 10:34
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Wafel » śr, 25 lip 2007, 15:42

MXrool pisze:No to ja od 1,5 roku ani jednej :D
No nie wiem Wojtuś, a kto złamał klamke w Człuchowie ;>?
Honda CRF250R 2007r.

MKS " Zjednoczeni" Stryków

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 25 lip 2007, 21:01

Mi się wydaje że gra nie warta świeczki. Lepiej nawinąć na mocowania klamek paski ( z butelki plastikowej) lekko zacisnąć i klamki nie sposób złamać ( no prawie nie sposób) . Zamiast bulić tyle kasy to zainwestuj se poprostu w dodatkowe zapasowe najzwyklejsze klamki, a reszte zostaw na tłok nowy albo paliwo:) Większy będzie z tego pożytek .
Ale to tylko moje skromne zdanie .
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » czw, 26 lip 2007, 20:13

NIe koniecznie trzeba wycinać paski z butelki plastikowej. Można kupić taśme uszczelniającą do rur ( taka biała ) - taśma teflonowa za 1,50 zł. Która wystarczy do wszystkich motorów jakie kupisz do końca życia.
KTM 125SX '10 :]

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroguy » czw, 26 lip 2007, 22:12

mozecie rozwinac ten temat? ;) mam suke z listkami stosunkowo niedlugo, a juz 2 klamki poszly (nie wiem czemu, bo nigdy takiego problemu nie mialem)
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » pt, 27 lip 2007, 09:09

Niedokręcaj listków na maxa tylko nawiń sobie pare warstw taśmy teflonowej i dopiero załóż klamke na kiere. Dokręć tak by klamka jeśli sie przewrócisz poszła do góry a nie się łamała. Czyli nie z całych sił, że czujesz że jeszcze możesz dokręćić, ale już niedokręcaj.
KTM 125SX '10 :]

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » śr, 19 wrz 2007, 23:03

A co powiecie na to:



Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » śr, 19 wrz 2007, 23:21

Mega, kupie takie cudo do swojej furki. To odchylanie tylko do przodu dawało małe szanse ochrony sprzęgła ale to cudeńko na pewno zda egazmin :!: Biore od ręki.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » czw, 20 wrz 2007, 15:41

w husce pare lat temu w jakiejsc limitowanej 510 co bylo duzo rzeczy carbonowych itp byly klamki oryginalne ktore wlasnie sie tak lamaly ale za to nie lamaly sie w druga strone a te chyba sie lamia
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

rg166
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 173
Rejestracja: śr, 27 wrz 2006, 20:13
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wschowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: rg166 » ndz, 21 paź 2007, 21:37

Wiecie moze gdzie mozna kupic klami asv z serii C/5 ?
Pytalem w Aunerze i paru innych sklepach i nie maja :/

pozdr.

Autor tematu
Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » ndz, 21 paź 2007, 22:52

Ja sprowadzalem z USA u nas bieda na allegro gosc sie czasem oglasza ale nie wiem czy on jest w stanie to zalatwic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kierownice i osprzęt”