Wszystko o kierownicach - Wasze opinie i porady?

Pytania dotyczące problemów z kierownicą, manetkami i całym osprzętem który na niej się znajduje.
ODPOWIEDZ
SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » czw, 22 cze 2006, 08:45

Ja mam kier Pro Taper Fatbar (złota) sporo bleb zaliczyła a nawet nie jest lekko skrzywiona 8)
pozdr.
RS SERWIS

TIJO
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 450
Rejestracja: śr, 28 cze 2006, 19:14
Motocykl: Yamaha Yz250f 08 WHITE
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zabór
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: TIJO » śr, 28 cze 2006, 19:31

Ja mam renthala , która przeszła wiele gleb , nawet 1 na asfalcie i nie widać nawet lekkich skrzywień , tylko lekko się zdarła kiedy kolega szlifował Cr'ką po asfalcie :roll: :lol:
Name: TIJO
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon

Kłepsik MX
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 219
Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sochaczew
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kłepsik MX » pt, 30 cze 2006, 09:44

oD zawsze ProTaper!! :D

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » pt, 30 cze 2006, 11:00

PRO TAPER RZĄDZI chyba to że RC na protaperze jezdzi -to wystarcza - heh miliony amerykanów nie mogą się mylić - poza tym PRO TAPER WYMYŚLIŁ TECHNOLOGIE TAPERWALL CZYLI POTOCZNIE MÓWIĄC FATBARR I SPRZEDAŁ NATON CUDO LICENCJĘ
poza tym testy testy protaper easton jest o 50% lżejszy od bardzo drogiego renthala twinwall wszystki tag metalsy i magury przy protaperze się obsry..ją no chybażę UNIVERSAL też dobre ale protaper żądzi a poza tym hehehe fajny bo złoty albo taki kosmiczny hahaha czarny jak lord vader hehehe :wink: w majowym transworldzie jest no tylnej okładce test kierownic TWINWALL 8ME MIEJSCE EASTON PROTAPER 1 2 GIE TEŻPROTAPER 3CIE UNIVERSAL -POZA TYM CENA CONTOUR KOSZTUJE 69$ EASTON 89$ A TEN KOSMICZNY RENTHALLL 129$

Filu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 48
Rejestracja: ndz, 17 kwie 2005, 17:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Filu » pt, 30 cze 2006, 12:38

Po pierwsze,
Po co powtarzasz to co wyżej już zostało napisane?
Po drugie jak jak wyżej napisano tak już się przyjeło mówić. Wole je nazywać fat-barami niż kierownicami bez poprzeczki o zmiennym przekroju, gdyż jest poprostu szybciej i prościej. Pozatym każdy inny producent zazwyczaj nazywa ten rodzaj kierownic właśnie, pro cośtam, dlatego nadal będę mówił tak jak mówie, zamiast zapamiętywać nazwy wszystkie.
A co do renthala to nie widze powodu przepłacania za marke, skoro różnicy nie widze 8)
Yamha Yz 250F
Części i akcesoria motocyklowe
http://www.forfin.pl

Dlugi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 367
Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
Motocykl: Ćwiara YZF
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: przed toba #2
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dlugi » sob, 1 lip 2006, 12:04

Polecam RENTHAL Twin-wall swietne kierownice zero zgiec odksztalcen sa bdb :lol:
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu

BÓG, HONOR, MOTOCROSS

SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING

Autor tematu
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » pt, 8 wrz 2006, 12:20

Odgrzebuje stary temat bo potrzebuje rady :).

Chce zakupic kierownice Reikona ta 28,6 mm i nie wiem która wybrać pod siebie. Mam 182cm wzrostu.

Znalazłem na sklepie motox cos takiego:


Opis: Kierownica aluminowa/ ergalowa o średnicy
28.6 mm (gruba, tzw. fat bar) Reikon, wzmocniona,
bez poprzeczki, bardzo lekka, bardzo odporna na upadki,
posiada grawerowanie pod lewą manetkę, bardzo starannie wykonana.
W zestawie firmowa osłona na poprzeczkę gratis!

Wymiary:

http://www.motox.com.pl/sklep/product_i ... cts_id=518

http://www.motox.nazwa.pl/sklep/images/ ... chemat.jpg

Nie wiem którą wybrać. Zastanawiałem się nad 9011 ale ona nie bedzie czasem za wysoka ? (zle sie prowadzi w łukach jak jest za wysoka ?).
Zastanawialem sie także nad 9007 i 9005 one się chyba zabardzo nie roznia wiec moj wybor wypadłby na 9007 (minimalnie wyzsza, troszke większy kont i chyba bedzie sie dobrze prowadzic).

Teraz mam dylemat czy 9011 czy 9007 :(
Prosze o pomoc :)

Radosny
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Radosny » pt, 8 wrz 2006, 14:10

Przy takim wzroście na pewno nie bierz wysokiej - nie będziesz jej mógł docisnąć w zakręcie. Jesli masz ponad 180cm to wysoka ma tylko ten plus że zajmujesz wygodniejszą pozycję w czasie długotrwałej jazdy na stojąco.
Średnia będzie najlepsza bo w przypadku niskiej będziesz za bardzo pochylony.
Jeśli jesteś chętny to mam do sprzedania najlepszą z możliwych, nówkę sztukę Renthal FatBar średnią za 299zł - kupilem ją kiedyś niepotrzebnie bo myślałem że skrzywiłem swoją a okazało się przy demontażu że to tylko jedna śruba w mocowaniu się wygieła....
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09 :) :) :)

Autor tematu
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » pt, 8 wrz 2006, 15:00

moglbym prosic jeszcze kogos o wypowiedz ?:p

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pt, 8 wrz 2006, 17:04

Kup tą średnią, tak będzie najlepiej. 180 cm to jeszcze nie jesteś gigant do wysokiej kiery, standartowy rozmiar bedzie OK.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » pt, 8 wrz 2006, 20:35

heh głupie pytanie ale która jest średnia ?:>

http://www.motox.com.pl/sklep/product_i ... cts_id=519

tutaj sa wymiary średniej reikona ale z poprzeczką czyli

9017 średnia 103 54 125 802 10 13

czyli to odpowiada tej 9007 (bez poprzeczki) która brałem pod uwage tak ?:>
Wymiary:
9007
103 55 125 802 9,5 15,5

czy moze 9005 ?:D:D:D 9005
98 52 163 802 9 14,5

cr500r
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 322
Rejestracja: czw, 5 sty 2006, 01:42
Motocykl: --------
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: PRZEMYŚL
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: cr500r » pn, 25 wrz 2006, 15:37

heh to ja tez poprosze o porade..raczej na pewno biore WRP bez poprzeczki tylko tez mam dylemat--niska czy srednia??? Ja z kolei mam 173 cm wzrostu.Która mi polecacie,bo osobiscie nie mam pojecia?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kierownice i osprzęt”