Klamka sprzęgła - jak zrobić/ kupić wygodniejszą?

Pytania dotyczące problemów z kierownicą, manetkami i całym osprzętem który na niej się znajduje.
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » sob, 29 kwie 2006, 22:39

tesh jest scieta na moje oko
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

cross-demons
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 112
Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
Motocykl: Suzuki RM 250 K2
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: cross-demons » sob, 29 kwie 2006, 22:53

Tak, obie są przycięte, chociaż przeszkadzała mi głównie ta od sprzęgła. Z hamulcem była taka historia, że końcówka klamy lekko mi się wygięła w strone kiery i chciałem ją odgiąć spowrotem, imadełko, rurka i... pękła - całe szczęście na końcu, więc nie czas na łzy tylko trzeba ciąć metal i krzesać iskry :evil: i też została skrócona i chyba teraz jest jednak wygodniejsza 8)

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pt, 6 kwie 2007, 23:34

Postanowiłem odświeżyć ten temat. Ja mam taki problem, że połamałem już mnóstwo klamek i szukam jakiegoś cudownego sposobu aby pożyły trochę dłużej. Czy takie przycięcie klamki coś pomaga?
P.S. Mogłbyś jeszcze raz wstawić zdjęcia?

mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » sob, 7 kwie 2007, 00:09


To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » ndz, 8 kwie 2007, 14:47

No właśnie klamkę mam zawsze lekko dokręconą. Mogę ją bez problemu kręcić wokół kierownicy. Najcześciej łamę jarzmo (ten uchwyt), a w tym sezonie już 2. klamki zepsułem.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 8 kwie 2007, 16:40

Hmm ja mam od sprzegla od roweru 8) jarzmo oryginalne a sama klamka od roweru na dwa palce :wink: zrobie zdjecie to je tu wkleje :)
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kierownice i osprzęt”