handbary

Pytania dotyczące problemów z kierownicą, manetkami i całym osprzętem który na niej się znajduje.
ODPOWIEDZ
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » czw, 23 sie 2007, 15:56

Trzeba umieć sie przewracać to nie ma historii z łamanymi palcami....

gorceYz125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 209
Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
Motocykl: Yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: gorceYz125 » czw, 23 sie 2007, 15:58

Gleba moze zdarzyc sie kazdemu nawet nie wiezs kiedy gdzie i jak upadniesz szczegolnie w lesie :roll: :roll:
Pzdr

Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » czw, 23 sie 2007, 16:12

Tyle co razy leżałem w lesie , u tija na kopalni -twarda glina , czy na torze z handbarami i bez i stwierdziłem ...jak można sie glebić i zostawiać rękę na kierownicy , nie rozumeim , ani razu nei została mi reka...To jest własnie sztuka przewracania... w odpowiednim momencie puszczasz co trzeba .

gorceYz125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 209
Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
Motocykl: Yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: gorceYz125 » czw, 23 sie 2007, 16:16

ok. ale nie raz przy wiekszej predkosci nawet niezdazysz pomyslec co sie dzieje i nie zdazysz zdjac rak z kiery lub czegos innego z czegos innego :? :? :?
Pzdr

Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » czw, 23 sie 2007, 16:20

Wiesz wiadomą sprawą jest jak np. lecisz wąską ścieżką ponad 100 i przywalisz kierą- handbarem w drzewo , nie ma opcji ,że puscisz prędzej kiere , pomyk tak miał ;/ wtedy handbar robi niezłą rzeźnie :) ale przy małej prędkosci , zakrętach itp , no to nic innego jak panowanie nad moto robi swoje

gorceYz125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 209
Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
Motocykl: Yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: gorceYz125 » czw, 23 sie 2007, 16:26

Kumpel zaiwanial po prostej w lesie byl naprawde mocno rozpedzony i podbilo go na korzeniu (wiadomo jak to w lesie nie zawsze wszystko widac) polecial na prawa strone i hamulec przycisnal mu palec........
Sadze zegdyby dal rade to tez by sciagnal rece z kiery ale wypadki chodza po ludziach.........

blz3ed
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 5
Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 21:26
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blz3ed » czw, 23 sie 2007, 19:07

hej, ja szukam listków w kolorze czerwonym do hondy. WIdziałem acerbisa i ufo ale jakoś mi się nie podobają macie jakieś inne propozycje?

Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » czw, 23 sie 2007, 19:21

Polisport? Można je dostać na allegro lub na http://www.sklep.mieloch.pl

Pozdrawiam

Jony
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 694
Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
Motocykl: crossowy najlepiej
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Kraków/ Kanada
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Jony » czw, 23 sie 2007, 21:23

Co do puszczenia kierownicy.
Wczesniej smigałem z handbarami, a teraz bez. Róznica jest straszna i w najblizszym czasie załoze je. Przy wszystkich glebach( jak zdaze oczywioscie) to wciskam sprzegło. Czesto to sie przydaje a zwłaszcza w crossie którego trzeba kopac jak zgasnie. Oj wiele razy przycisneło palece, oj wiele.
Acerbisa nie polecam. Miałem go i giał sie pret. Trzeba było prostowac. Ciekawe jak z Ufo.
Wiem ze Ktm ma zajebiste handbary.
Ale jak na zawody to listki musza byc. Te całe nie przejda kontroli.

Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » czw, 23 sie 2007, 21:57

ja mam polisporta , klamka sie pogięła a handbar cały :) zadziwiająco wytrzymałe

blz3ed
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 5
Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 21:26
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blz3ed » czw, 23 sie 2007, 22:45

eh ale ja mówię o listkach takie plastikowe płaty montowane w jednym miejscu...

Autor tematu
wolek1993
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 171
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 11:26
Motocykl: yamaha YZ125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: bolesław koło olkusza (tor Sławków)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: wolek1993 » pt, 24 sie 2007, 09:37

To wszystko zależy od szczęścia czy się połamiesz czy nie przy większych prędkościach nie kontrolujesz upadku.
Najgorzej to przelecieć przez kiere wtedy mogą się ręce zaklinować :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kierownice i osprzęt”