Pytanie o klamki ASV

Pytania dotyczące problemów z kierownicą, manetkami i całym osprzętem który na niej się znajduje.
witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » pn, 4 cze 2007, 19:06

Już było kiedyś mówione. Bierzesz wycinasz pasek z plastikowej butelki po napoju. obwijasz kierownice nim w miejscu mocowanie klamki, potem na ten pasek zakłądasz mocowanie i skręcesz tak żeby klamaka z całym mocowaniem sie obrócić mogła, oczywiscie jak sie użyje odpowiedniej siły a nie żeby luźno latała. Dokrecesz tak wg. uznania, z wyczuciem i malina .
Nic sie nie połamie, chyba że będzie mocna gleba ale wtedy jak koledzy pisali już nawet klamiki asv-a nie pomogą :)
A że ładne to ładne inna sprawa :)
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

FIC
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: sob, 26 lis 2005, 23:40
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: FIC » pn, 4 cze 2007, 21:38

Warto zainwestowac w dobre klamki.nie tylko dlatego ze sie nie łamią są bardziej precyzyjne nie robia sie luzy tak szybko lepsza ergonomia.mozna lepiej szybciej i łatwiej dostrajać.Ja mam ASV i nie załuje zakupu nie tylko dlatego ze wygladaja super.Cena jest spora ale dobre klamki reikona czy innych firm kosztuja okolo 250 zeta.pozatym zawsze mozna przełozyc do nastepnego moto.
CRF 450

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kierownice i osprzęt”