Kilka pytań KTM exc 250

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Autor tematu
P4blo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: pn, 3 lis 2008, 21:52
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Kilka pytań KTM exc 250

Post autor: P4blo » wt, 13 sty 2009, 19:50

Witam!!

Mam kilka pytań odnośnie motocykla KTM EXC 250 2002r.Przejrzałem wcześniej forum i dokładnych odpowiedzi na moje pytania nie znalazłem.A więc:

1.Przymierzam się do wymiany wydechu na Akrapovic'a. Wie ktoś może co należy zrobić po wymianie?Słyszałem że regulacja gaźnika i wymiana dyszy.Ale właśnie jaką dyszę kupić (jaka średnica)?Gdzie kupić taką dyszę?jaki koszt? Jaki się reguluje gaźnik w KTM EXC?

2.Jak to jest z tymi modelami KTM, od kiedy kolanko w KTM-ie nie zaczyna się dwururką??Wiem że exc-f ma pojedyńczą rurę wychodzącą z silnika. Ale exc-f to tylko 250cm3?A co z 400,450,itd. ma ktoś jakiegoś linka albo sprawdzone informacje od kiedy nie ma już tej dwururki?

3.Potrzebuje jakiegoś manuala instrukcji lub jakiejkolwiek pomocy dotyczącej ustawiania zaworów najlepiej w KTMie.Każdy z was się kiedyś uczył teraz ja sam chciałbym do tego dojść i ustawić zawory w swoim motocyklu:)Mam manuala do KTMa i raczej wiem jak się do nich dostać ale co dalej? w jakiej kolejności wykonywać ich regulacje.

Każdemu dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

Ryjek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: pt, 5 paź 2007, 19:32
Motocykl: kilka
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sanok/ Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kilka pytań KTM exc 250

Post autor: Ryjek » wt, 13 sty 2009, 20:38

1. Odnośnie pierwszego pytania ci nie pomogę gdyż nie wiem jakie rozmiary mają standardowe dysze
2.http://www.bikez.com/brand/ktm_motorcycles.php
tu masz link gdzie możesz znaleźć dane i zdjęcia praktycznie wszystkich motocykli. Tak więc przeglądnij zdjęcia i dane modeli które cię interesują a na pewno znajdziesz odpowiedź
3. Regulacja zaworów może odbywać się w dowolnej kolejności. Mierzysz szczeliny zaworowe i tam gdzie są one poza normą określoną w manualu to przeprowadzasz regulację. Jeżeli masz zawory płytkowe to regulujesz szczelinę za pomocą nowych płytek, możesz też dotrzeć stare ale tego sposobu się praktycznie nie praktykuje. Jak masz regulacje za pomocą śrub regulujesz śrubkami, dokręcasz albo popuszczasz. To tak w skrócie. Rozumiem że masz moto w 4t :wink: :wink:

Autor tematu
P4blo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: pn, 3 lis 2008, 21:52
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kilka pytań KTM exc 250

Post autor: P4blo » śr, 14 sty 2009, 11:09

Ryjek pisze:1. Odnośnie pierwszego pytania ci nie pomogę gdyż nie wiem jakie rozmiary mają standardowe dysze
2.http://www.bikez.com/brand/ktm_motorcycles.php
tu masz link gdzie możesz znaleźć dane i zdjęcia praktycznie wszystkich motocykli. Tak więc przeglądnij zdjęcia i dane modeli które cię interesują a na pewno znajdziesz odpowiedź
3. Regulacja zaworów może odbywać się w dowolnej kolejności. Mierzysz szczeliny zaworowe i tam gdzie są one poza normą określoną w manualu to przeprowadzasz regulację. Jeżeli masz zawory płytkowe to regulujesz szczelinę za pomocą nowych płytek, możesz też dotrzeć stare ale tego sposobu się praktycznie nie praktykuje. Jak masz regulacje za pomocą śrub regulujesz śrubkami, dokręcasz albo popuszczasz. To tak w skrócie. Rozumiem że masz moto w 4t :wink: :wink:
Ryjek --> dzięki za linka właśnie o to chodziło! Tak ten KTM to 4t a co do zaworów to znalazłem takie coś http://www.ledametrix.com/valves/
Ogólnie to prosto to wygląda :D jakby ktos miał jeszcze jakieś linki albo informację odnośnie zaworów w ktm exc to proszę napisać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”