Odpalanie

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Autor tematu
kamil212
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: śr, 5 sie 2015, 21:03
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Odpalanie

Post autor: kamil212 » śr, 5 sie 2015, 21:08

Witam, jestem początkującym kierowca, planuje zakupić cross'a lecz nie mam pojęcia jak się go odpala i gasi czy jest ktoś wstanie mi powiedzieć jak odpalać zimny a jak ciepły silnik ? i gdzie co się znajduje,za zobrazowanie z góry bardzo dziękuję.
P.s. Miałem styczność z motoramia różnego rodzaju ale zazwyczaj odpalałem je po prostu starterem.
Ostatnio zmieniony śr, 5 sie 2015, 22:56 przez kamil212, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kapik69
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 08:27
Motocykl: Honda CR250R 2002
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: TUCZNO
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Odpalanie

Post autor: kapik69 » czw, 6 sie 2015, 00:07

Witam napisz proszę jakiego typu motocykle wchodzą w Twoje pojęcie "cross'a". No i wytłumacz też co miałeś na myśli pisząc:

"odpalałem je po prostu starterem"

czy chodzi Ci tutaj o kickstarter - nożny rozrusznik silnika, czy o elektryczny rozrusznik silnika. Motocykli crossowych jest naprawdę bardzo dużo i tak naprawdę to każdy odpala się inaczej, nie dostaniesz jednej odpowiedzi na pytanie "jak odpalić cross'a", musisz określić jaki to będzie typ silnika (2T czy 4T), pojemność, a najlepiej napisz to pytanie używając nazwy modelu którym potencjalnie jesteś zainteresowany. A tak naprawdę zaczynając od początku to może najpierw przeszukaj forum szukając odpowiedzi na pytanie jaki motocykl będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni, a później pytaj jak powinno się go uruchamiać.
szukam sponsora... ciekawe czy znajde ;)

Autor tematu
kamil212
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: śr, 5 sie 2015, 21:03
Styl jazdy: Motocross