Prawidłowe odpalanie silnika 2t
-
- VIP
- Posty: 252
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Najlepiej zeby tłok był w cylindrze i powinien odpalic
A tak powaznie to nie ma to róznicy.
A tak powaznie to nie ma to róznicy.
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Prz energicznym kopnięciu wał się obróci dobrych kilka razy, więc to bezsens.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: czw, 3 sty 2013, 18:02
- Motocykl: Husqvarna WR 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: okolice Myślenic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Bo jak jest w GMP to na pewno kopka nie zejdzie w dół szybko i bez oporów bo czasem można sobie kopnąć bardzo mocno( na stojąco) a tu kopka zleci na dół szybko i bez większych oporów i później noga boli, ja tak przynajmniej miałem kilka razy w husce albo w gas gasie to teraz też wole sobie ustawić bo jestem niski i pale sobie moto na stojąco bo tak mi łatwiej.Widziałem jak niektórzy ustawiaja tłok w GMP i dopiero odpalają
Mam nadzieje że wiecie o co chodzi...
Więcej grzechów nie pamiętam...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: śr, 24 cze 2009, 15:46
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Chojnice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Generalnie ja kopię w taki sposób, że na końcu odpuszczam, gdy kopka jest już blisko końca, takie rozwiązanie wyklucza ból nogi przy luźnym 'pchnięciu'Maxym pisze:Bo jak jest w GMP to na pewno kopka nie zejdzie w dół szybko i bez oporów bo czasem można sobie kopnąć bardzo mocno( na stojąco) a tu kopka zleci na dół szybko i bez większych oporów i później noga boli, ja tak przynajmniej miałem kilka razy w husce albo w gas gasie to teraz też wole sobie ustawić bo jestem niski i pale sobie moto na stojąco bo tak mi łatwiej.Widziałem jak niektórzy ustawiaja tłok w GMP i dopiero odpalają
Mam nadzieje że wiecie o co chodzi...
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Kolego kopnij 450 to zobaczysz co to znaczy odpalić moto,a 250 to nosem możesz odpalić ,jeżeli nie zapala to raczej inny powód,kiedyś koledze odpalałem sete to myślałem,że sie kopniak urwał ,zero oporu.2-suw bardzo lekko odpala w stosunku do 4-suwa
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Jeden problem tu jest o 2t
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
Chodzi mi o to,że 2-suw bardzo lekko odpala,a jeżeli nie to coś może być nie tak,miałem kilka setek i ćwiartek i lekko odpalały,miałem 2 połówki i odpalałem je bez większej siły,co do sedna postu ,wystarczy normalnie kopać.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pt, 10 gru 2010, 11:18
- Motocykl: suzuki rm 250 K5
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krasnystaw
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t
andrzej555 pisze:Chodzi mi o to,że 2-suw bardzo lekko odpala,a jeżeli nie to coś może być nie tak,miałem kilka setek i ćwiartek i lekko odpalały,miałem 2 połówki i odpalałem je bez większej siły,co do sedna postu ,wystarczy normalnie kopać.
jest 250 2T odpala sie lekko to widać nie miałeś w nich kompresji a jak 450 odpala sie ciezko to wiadac ze nie słyszał on o sprawnych odprężnikach
pozdrawiam