Prawidłowe odpalanie silnika 2t

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t

Post autor: Enduros70 » pt, 25 sty 2013, 15:29

andrzej555 pisze:Kolego kopnij 450 to zobaczysz co to znaczy odpalić moto,a 250 to nosem możesz odpalić ,jeżeli nie zapala to raczej inny powód,kiedyś koledze odpalałem sete to myślałem,że sie kopniak urwał ,zero oporu.2-suw bardzo lekko odpala w stosunku do 4-suwa
Najpierw przeczytaj o czym jest temat, zanim zaczniesz seplenić.

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t

Post autor: andrzej555 » pt, 25 sty 2013, 16:33

W sumie racja,troche pisałem nie na temat,a co do odprężnika mam 2010r tam jest automatyczny,trzeba ustawiać tłok i naprawde ciężko jest kopnąć
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Bzyka
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
Motocykl: TDR 125.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t

Post autor: Bzyka » pt, 25 sty 2013, 20:21

Znajomy miał KTM gs420 ;D i tak raczej trzeba bylo dać tłok na gmp bo inaczej nie szlo kopnąć porządnie ;D Na gmp jak był to nabierał rozpędu żeby przebić się przez tą kompresje ;) A w setce czy ćwiarze to trzep nogą jak popadnie ;P Tylko tak żeby nie złamać startera ;D Mi sie udało :axe: od tego czasu nie kope na chama do końca i odpuszczam ;D
CZ 125/516 :(

aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t

Post autor: aju125 » śr, 30 sty 2013, 19:17

Wg mnie zdrową 250kę 2T się ciężko odpala jak ma kompresję. Osobiście nie ustawiam tłoku tylko kopię aż odpali, zrzucając stopę przy samym końcu z kopki. Najwyżej mam siniaka pod kolanem :lol:
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

bialas11
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 37
Rejestracja: śr, 12 wrz 2012, 14:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: płock góry ciechomice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t

Post autor: bialas11 » czw, 31 sty 2013, 11:35

Znajomy miał cz cross 380
Przy mojej wadze wtedy ok 55-60kg nie mogłem jej odpalić za chiny
1. Admin ma zawszę racje.
2. jeśli Admin nie ma racji to patrz pkt. 1

miheno
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: pn, 17 wrz 2012, 17:04
Motocykl: Suzuki rm 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Birthday
Status : Offline

Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t

Post autor: miheno » ndz, 3 lut 2013, 22:28

mam rm 250 , i nie wiem czy jest tak lekko jak wypowiadał się kolega wcześniej. Siły w nogach mam, i jest duża kompresja ( raz mój tato "pro-motocyklista" próbował odpalić kopka odbiła i mu nogawkę rozerwało :D )
A co do odpalania, ja podchodzę raz , drugi kopie i pali , nie mam jakiś kombinacji i o takowych nie słyszałem
BYŁO:
suzuki rm 125 03' <3
JEST :
suzuki rm 250 00'

nie sprzęt, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika .. :)

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Prawidłowe odpalanie silnika 2t

Post autor: Czepek » ndz, 3 lut 2013, 23:47

Myślę, że temat wyczerpany, podchodzisz, kopiesz i tyle.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Zablokowany

Wróć do „Pozostałe”