Remont yz426
-
Autor tematududek530
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 9
- Rejestracja: pn, 5 lis 2012, 18:17
- Motocykl: Yamaha YZ426
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Remont yz426
Ja teraz mam ostatnią selekcję, poprzedni właściciel tłok wymieniał w maju, jutro włożę pierścień w cylinder i zobaczę jaka jest szczelina, ale wydatków, jeśli już będę musiał wymienić tłok i wstawić tuleje+ teraz wymienię łożyska, korbę, to mam nadzieje że chociaż sezon bez kłopotów żadnych(prócz wymian oleju) przejeżdżę.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Remont yz426
Dlaczego od razu zakładasz najczarniejszy scenariusz? Może akurat tłok jest tylko zużyty i żeby nie zrobić jaja z cylindra lub nie doprowadzić do rozpadu tłoka należy go wymienić. Może akurat tłok jeszcze nie jest na tyle zużyty by go wymieniać. Jak byś to pomierzył to przynajmniej wiedziałbyś na czym stoisz, a tak będziesz jeździł jak na szpilkach. Nie mierząc cylindra nie zatuszujesz istniejącego problemu/zużycia (jeśli taki występuje).
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 261
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Remont yz426
Pomiar cylka jest bardzo opłacalny... gdyż bez niego jak kolega napisał będziesz miał sezon jak na szpikach, myślę ze warto odżałować bak paliwa i zrobić takie coś.
426 ma dużą pojemnosć więc dobrze zrobiona służy zdecydowanie dłużej niz np 125 2t i tym bardziej chciał bym taki motor bezawaryjny
426 ma dużą pojemnosć więc dobrze zrobiona służy zdecydowanie dłużej niz np 125 2t i tym bardziej chciał bym taki motor bezawaryjny
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^