Kilka pytan w jednym temacie.
-
Autor tematukotQ
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 243
- Rejestracja: czw, 24 wrz 2009, 17:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kilka pytan w jednym temacie.
Nie chce zakladac kilku tematow w roznych dzialach wiec walne tutaj wszystko co mi lezy:
1. Jaka oponke enduro poleciacie na przod? Szukam tutaj oponki uniwersalnej z wysokiej polki. Dotychczas jezdzilem na metzeleru six days enduro extreme i bardzo mi sie podoba jednak przy ostrym wchodzeniu w zakrety kostki boczne dosc szybko sie krusza.
2. Przekrecilem gwint w miejscu w ktorym jest srubka od poziomu oleju w skrzynii. Mowa tutaj o exc 400 ktory ma ta srubke bezposrednio w karterze. Da rade to jakos naprawic/nagwintowac, czy pozostaje tylko klej do gwintow?
3. Czy przy wymianie rolki w goglach z systemem roll-off musze zmienic mudflapa?
4. Czy ktos z was korzysta ze stolka acerbisa o takiego??:
Jak zwykle wiekszosc pytan o ktorych myslalem wypadla mi z glowy :/
1. Jaka oponke enduro poleciacie na przod? Szukam tutaj oponki uniwersalnej z wysokiej polki. Dotychczas jezdzilem na metzeleru six days enduro extreme i bardzo mi sie podoba jednak przy ostrym wchodzeniu w zakrety kostki boczne dosc szybko sie krusza.
2. Przekrecilem gwint w miejscu w ktorym jest srubka od poziomu oleju w skrzynii. Mowa tutaj o exc 400 ktory ma ta srubke bezposrednio w karterze. Da rade to jakos naprawic/nagwintowac, czy pozostaje tylko klej do gwintow?
3. Czy przy wymianie rolki w goglach z systemem roll-off musze zmienic mudflapa?
4. Czy ktos z was korzysta ze stolka acerbisa o takiego??:
Jak zwykle wiekszosc pytan o ktorych myslalem wypadla mi z glowy :/
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kilka pytan w jednym temacie.
opona na przód Michelin s 12 xc, ekipa testowała naprawdę różne od mitasów po metzlery i ten michelin najlepiej się trzyma (jazda enduro po polach i lasach w polskich warunkach czyli często mokro) a jednocześnie nie ściera się tak szybko jak metzler.
http://www.michelin.pl/opony-motocyklow ... lin-s12-xc
na tył testuje obecnie Michelin AC10, kupiłem nowe koło na tył i miało taką oponę założoną.
To opona z homologacją drogową i na twardszy teren więc powinna dłużej wytrzymać, a z pierwszych testów wychodzi że nawet na błocie trzyma się nie najgorzej.
http://www.michelin.pl/opony-motocyklow ... lin-s12-xc
na tył testuje obecnie Michelin AC10, kupiłem nowe koło na tył i miało taką oponę założoną.
To opona z homologacją drogową i na twardszy teren więc powinna dłużej wytrzymać, a z pierwszych testów wychodzi że nawet na błocie trzyma się nie najgorzej.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz, 18 gru 2011, 01:31
- Motocykl: SX450F 2010r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koło krakowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kilka pytan w jednym temacie.
Wydaje mi sie ze bez problemu nagwintujesz na większą srube i to chyba najlepsze rozwiazanie mozesz tez silikonem na srube i wkrecic o ile sie da ale to rozwiazanie jest chwilowe
-
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 19 cze 2011, 12:38
- Motocykl: TM RACING 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuczępy/Staszów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kilka pytan w jednym temacie.
Prze gwintuj tę śrubę.Tylko musisz zachować pare zasad co do gwintowania, możliwe że je znasz ale... Prze gwintuj wszystkimi trzema gwintownikami zaczynając od tego co ma jedną kreskę potem ten z dwoma kreskami a na końcu ten bez kresek.Potem by wypadało wkręcić śrubkę z magnesem żeby wszystkie opiłki wyłapała. I nawet za pierwszym razem weź zalej starym olejem żeby się dobrze przepłukały tam te opiłki jak jakieś będą Potem spuść i wlej nowy
Baseball, basketball, football - all require one ball...off-road require two!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 19 cze 2011, 12:38
- Motocykl: TM RACING 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuczępy/Staszów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kilka pytan w jednym temacie.
Śruby spustowe od oleju są z magnesem
Baseball, basketball, football - all require one ball...off-road require two!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 19 cze 2011, 12:38
- Motocykl: TM RACING 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuczępy/Staszów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kilka pytan w jednym temacie.
Śruby spustowe od oleju są z magnesem
Baseball, basketball, football - all require one ball...off-road require two!
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Kilka pytan w jednym temacie.
No dobra zgoda ale co ty chcesz złapać na ten magnes? :-kTwitterMX pisze:Śruby spustowe od oleju są z magnesem
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kilka pytan w jednym temacie.
Kartery w KTM są z Mg Al 97 czyli magnez domieszkowany alu, a jak wiadomo nie od dziś magnes tego nie przyciągnie.TwitterMX pisze:Śruby spustowe od oleju są z magnesem
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kilka pytan w jednym temacie.
Czepek pisze:Kartery w KTM są z Mg Al 97 czyli magnez domieszkowany alu, a jak wiadomo nie od dziś magnes tego nie przyciągnie.TwitterMX pisze:Śruby spustowe od oleju są z magnesem
Ale już resztki ścierających się zębatek tak. Zawsze przy wymianie są opiłki na magnesie, a tak krążyły by w obiegu.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kilka pytan w jednym temacie.
Ok, masz racje, ale co to ma do gwintowania? Chyba chodzi o to, żeby jak najszybciej usunąć opiłki po gwintowaniu, żeby zapobiec ścieraniu się zębatek/zniszczeniu łozysk.Marcel111 pisze:Czepek pisze:Kartery w KTM są z Mg Al 97 czyli magnez domieszkowany alu, a jak wiadomo nie od dziś magnes tego nie przyciągnie.TwitterMX pisze:Śruby spustowe od oleju są z magnesem
Ale już resztki ścierających się zębatek tak. Zawsze przy wymianie są opiłki na magnesie, a tak krążyły by w obiegu.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 381
- Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
- Motocykl: japonsky 0,25 4t
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kilka pytan w jednym temacie.
Nooo , ta śruba jest tak pomocna przy gwintowaniu karteru co ciśnienie w oponach przy wymianie tłoka :axe:TwitterMX pisze:Śruby spustowe od oleju są z magnesem