Kilka pytan w jednym temacie.

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Autor tematu
kotQ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 243
Rejestracja: czw, 24 wrz 2009, 17:33
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: kotQ » ndz, 19 lut 2012, 20:21

Nie chce zakladac kilku tematow w roznych dzialach wiec walne tutaj wszystko co mi lezy:

1. Jaka oponke enduro poleciacie na przod? Szukam tutaj oponki uniwersalnej z wysokiej polki. Dotychczas jezdzilem na metzeleru six days enduro extreme i bardzo mi sie podoba jednak przy ostrym wchodzeniu w zakrety kostki boczne dosc szybko sie krusza.
2. Przekrecilem gwint w miejscu w ktorym jest srubka od poziomu oleju w skrzynii. Mowa tutaj o exc 400 ktory ma ta srubke bezposrednio w karterze. Da rade to jakos naprawic/nagwintowac, czy pozostaje tylko klej do gwintow?
3. Czy przy wymianie rolki w goglach z systemem roll-off musze zmienic mudflapa?
4. Czy ktos z was korzysta ze stolka acerbisa o takiego??:


Jak zwykle wiekszosc pytan o ktorych myslalem wypadla mi z glowy :/

Marcel111
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
Motocykl: lc4 620 i yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: Marcel111 » ndz, 19 lut 2012, 21:54

opona na przód Michelin s 12 xc, ekipa testowała naprawdę różne od mitasów po metzlery i ten michelin najlepiej się trzyma (jazda enduro po polach i lasach w polskich warunkach czyli często mokro) a jednocześnie nie ściera się tak szybko jak metzler.

http://www.michelin.pl/opony-motocyklow ... lin-s12-xc

na tył testuje obecnie Michelin AC10, kupiłem nowe koło na tył i miało taką oponę założoną.

To opona z homologacją drogową i na twardszy teren więc powinna dłużej wytrzymać, a z pierwszych testów wychodzi że nawet na błocie trzyma się nie najgorzej.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

chudyyo123
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 23
Rejestracja: ndz, 18 gru 2011, 01:31
Motocykl: SX450F 2010r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Koło krakowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: chudyyo123 » pn, 20 lut 2012, 00:34

Wydaje mi sie ze bez problemu nagwintujesz na większą srube i to chyba najlepsze rozwiazanie mozesz tez silikonem na srube i wkrecic o ile sie da ale to rozwiazanie jest chwilowe :D :D

TwitterMX
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 19 cze 2011, 12:38
Motocykl: TM RACING 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuczępy/Staszów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: TwitterMX » pn, 20 lut 2012, 09:16

Prze gwintuj tę śrubę.Tylko musisz zachować pare zasad co do gwintowania, możliwe że je znasz ale... Prze gwintuj wszystkimi trzema gwintownikami zaczynając od tego co ma jedną kreskę potem ten z dwoma kreskami a na końcu ten bez kresek.Potem by wypadało wkręcić śrubkę z magnesem żeby wszystkie opiłki wyłapała. :) I nawet za pierwszym razem weź zalej starym olejem żeby się dobrze przepłukały tam te opiłki jak jakieś będą :) Potem spuść i wlej nowy :)
Baseball, basketball, football - all require one ball...off-road require two!

Awatar użytkownika
Mohus
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 381
Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
Motocykl: japonsky 0,25 4t
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: Mohus » pn, 20 lut 2012, 09:30

Niby jak ten magnes ma te opiłki wyłapać ?

TwitterMX
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 19 cze 2011, 12:38
Motocykl: TM RACING 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuczępy/Staszów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: TwitterMX » pn, 20 lut 2012, 12:51

Śruby spustowe od oleju są z magnesem ;)
Baseball, basketball, football - all require one ball...off-road require two!

TwitterMX
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 19 cze 2011, 12:38
Motocykl: TM RACING 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuczępy/Staszów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: TwitterMX » pn, 20 lut 2012, 12:51

Śruby spustowe od oleju są z magnesem ;)
Baseball, basketball, football - all require one ball...off-road require two!

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: amator » pn, 20 lut 2012, 15:20

TwitterMX pisze:Śruby spustowe od oleju są z magnesem ;)
No dobra zgoda ale co ty chcesz złapać na ten magnes? :-k

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: Czepek » pn, 20 lut 2012, 15:24

TwitterMX pisze:Śruby spustowe od oleju są z magnesem ;)
Kartery w KTM są z Mg Al 97 czyli magnez domieszkowany alu, a jak wiadomo nie od dziś magnes tego nie przyciągnie.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Marcel111
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
Motocykl: lc4 620 i yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: Marcel111 » pn, 20 lut 2012, 15:33

Czepek pisze:
TwitterMX pisze:Śruby spustowe od oleju są z magnesem ;)
Kartery w KTM są z Mg Al 97 czyli magnez domieszkowany alu, a jak wiadomo nie od dziś magnes tego nie przyciągnie.

Ale już resztki ścierających się zębatek tak. Zawsze przy wymianie są opiłki na magnesie, a tak krążyły by w obiegu.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: Czepek » pn, 20 lut 2012, 15:47

Marcel111 pisze:
Czepek pisze:
TwitterMX pisze:Śruby spustowe od oleju są z magnesem ;)
Kartery w KTM są z Mg Al 97 czyli magnez domieszkowany alu, a jak wiadomo nie od dziś magnes tego nie przyciągnie.

Ale już resztki ścierających się zębatek tak. Zawsze przy wymianie są opiłki na magnesie, a tak krążyły by w obiegu.
Ok, masz racje, ale co to ma do gwintowania? Chyba chodzi o to, żeby jak najszybciej usunąć opiłki po gwintowaniu, żeby zapobiec ścieraniu się zębatek/zniszczeniu łozysk.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Awatar użytkownika
Mohus
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 381
Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
Motocykl: japonsky 0,25 4t
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kilka pytan w jednym temacie.

Post autor: Mohus » pn, 20 lut 2012, 17:29

TwitterMX pisze:Śruby spustowe od oleju są z magnesem ;)
Nooo , ta śruba jest tak pomocna przy gwintowaniu karteru co ciśnienie w oponach przy wymianie tłoka :axe:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”