Tulejowanie w Motor Tech

Autor tematu
jacekz80
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
Motocykl: CRF 250R 2007r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: jacekz80 » śr, 21 kwie 2010, 17:20

Cy ma ktoś kontakt z firmą MOTOR-TECH ?
Trzeci dzień wydzwaniam,pisze emeile,gg,zupełny brak jakiej kolwiek odpowiedzi.Nie wiem czy w ogóle warsztat istnieje!
Chcę poprostu wysłac cylinder do tulejowania i mam kilka pytań dotyczących wysyłki.
Chodzi mi o jakikolwiek kontakt z zakładem.

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: grayfox » śr, 21 kwie 2010, 18:03

Z tego co wiem pan Woryna jest w tym tygodniu na urlopie.

Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: Lanrets » śr, 21 kwie 2010, 18:19

Bardzo polecam ten zakład wielu znajomych robiło tam tuleje do motocykli wyczynowych i są bardzo zadowoleni. Pan woryna specjalizuje się w tulejach do 2T bardzo dokładnie odwzorowuje kanały w cylindrze.

Autor tematu
jacekz80
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
Motocykl: CRF 250R 2007r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: jacekz80 » śr, 21 kwie 2010, 19:37

Jak jesteście w temacie to odpiszcie czy muszę demontowac zawór wydechowy i szpilki.A także czy jak wyślę cylinder wraz z tłokiem moim to nie będzie problemu?

Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: Lanrets » śr, 21 kwie 2010, 20:01

Zaleca się żeby to wszystko zdemontować bo do tulejowania i tak trzeba to wszystko rozebrać a jeśli będą to robić w zakładzie to istnieje możliwość że jakaś część się zawieruszy. Jeśli wyślesz goły cylinder to na pewno będzie wcześniej gotowy. Co do tłoka to nie wiem ale po tulejowaniu jest wymiar nominalny powiedzmy 55mm to wtedy dobierasz tłok na luz jaki chcesz 0.04-0.05 czyli tłok powinien być 54,96-54,95 mm. Lub prosisz w motor-techu aby dobrali Ci odpowiedni tłok na taki luz jaki chcesz mieć.


Pozdrawiam,

Lanrets

kubas1994
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: sob, 19 lip 2008, 21:19
Motocykl: KTM SX-F 450
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: kubas1994 » śr, 21 kwie 2010, 20:21

Cylinder musi być umyty, goły !!! bez zaworu, szpilek, itp.
Serwis motocyklowy Tarnow 791 547 160

Autor tematu
jacekz80
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
Motocykl: CRF 250R 2007r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: jacekz80 » śr, 21 kwie 2010, 20:53

A nie musi szlifowac też zaworu pod nową tuleje?
Co z przegrodą w oknie wydechowym,czy tam nic nie trzeba szlifowac po wstawieniu nowej tuleji?

Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: Lanrets » śr, 21 kwie 2010, 21:12

Oni to doszlifowują ręcznie. I nie jest im do tego potrzebny zawór ani tłok.

RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: RafQ » czw, 22 kwie 2010, 09:49

Robiłem kiedyś u Pana Woryny tuleję do swojej starej RM250.Zrobił to świetnie i byłem bardzo zadowolony. :)
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: grayfox » czw, 22 kwie 2010, 20:46

Zawór tylko przy wysokich szlifach.

Autor tematu
jacekz80
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
Motocykl: CRF 250R 2007r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: jacekz80 » czw, 22 kwie 2010, 22:10

a co to znaczy "przy wysokich szlifach"?

andy2208
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 386
Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 16:23
Motocykl: '05 YZ 250
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Zagwiździe
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tulejowanie w Motor Tech

Post autor: andy2208 » czw, 22 kwie 2010, 22:19

jacekz80 pisze:a co to znaczy "przy wysokich szlifach"?
Ostatnie selekcje tłoków nadwymiarowych, typu D150, 200.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Śląskie”