Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Awatar użytkownika
EXC rider
VIP
VIP
Posty: 349
Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: EXC rider » sob, 28 lut 2009, 11:44

Znalazlem na stronie PZM w regulaminie na 2009 rok taka informacje:

7.2 Podział na klasy i wymagania licencyjne:

MX 65 młodzik - od 2010r. tylko motocykle 2T
Motocykle o pojemnoci do 65 cc 2T DO 110cc 4T
Wiek zawodników chłopców: od 8 lat do 11 lat
Licencja: A Motocross

MX 85 młodzik - od 2010r. tylko motocykle 2T
Motocykle o pojemnoci od 80 do 85 cc 2T (od 75 do 150 cc 4T koła tylko 16-19 cali)
Wiek zawodników : od 10 lat do 15 lat.
Licencja A Motocross

MX 2 Junior - od 2010r. tylko motocykle 2T
Motocykle o pojemnoci od 100 do 144 cc 2T i od 175 do 250 cc 4T
Wiek zawodników: od 14 lat -do 19 lat.
Licencja A Motocross

MX 2
Motocykle o pojemnoci od 100 do 144 cc 2T i od 175-250cc 4T
Wiek zawodników: od 15 lat
Licencja A Motocross
MX 1
Motocykle o pojemnoci pow.175 do 500cc 2T i od 290 do 650cc 4T
Wiek zawodników: od 17 lat.
Licencja A Motocross

Z powyzszego wynika ze nie bedzie oddzielnych klas dla 2t, tylko wynika z tego ze w MX85 i MX2J bedzie mozna startowac tylko i wylacznie na 2t od nastepnego sezonu.

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: Sierot » sob, 28 lut 2009, 13:09

No i bardzo dobrze. W Polsce nie ma wielu zawodników więc gdyby klasy zostały rozłączone poziom by się zniżył o wiele. Moim zdaniem to bardzo dobrze, że zostaje jak jest teraz.
KTM 125SX '10 :]

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: enduroguy » sob, 28 lut 2009, 19:02

No tak, ale ten fragment jest z regulaminu na 2009, a temat jest o roku 2010 ;)
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Awatar użytkownika
EXC rider
VIP
VIP
Posty: 349
Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: EXC rider » sob, 28 lut 2009, 19:29

Zgadza sie, ale mowa w nim o sezonie 2010 :wink:
MX 2 Junior - od 2010r. tylko motocykle 2T
Motocykle o pojemnoci od 100 do 144 cc 2T i od 175 do 250 cc 4T
Wiek zawodników: od 14 lat -do 19 lat.
Licencja A Motocross

wkm_domin
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 93
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 14:05
Motocykl: ROWER :D
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: POLSKA!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: wkm_domin » sob, 28 lut 2009, 22:50

no to powiedzcie mi czy to juz jest pewne ze w MP w kl. Junior i 85 nie będzie mozna startować na 4T czy to są dopiero propozycje ; ) ?
Pozdrawiam.
# 777 / # 14
'tam gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda' Ktoś Mądry ; D

2T
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 6 lis 2007, 02:42
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: 2T » czw, 12 mar 2009, 03:01

Dziady z PZMotu chyba nigdy nie widzieli zawodów na własne oczy skoro takie głupoty wymyślają.
kl. 85 ,bez 4T i tylko na kołach 16/19 - a co z małymi kołami? tylko zawody podwórkowe? A komu przeszkadza 4T ,co dziady pzmotowskie myslą że sam motor wygrywa. To może zaczniecie sprawdzać wszystkie 85 czy czasem nie zdarzają się tam silnki o poj. 100-105cm a wiem że bywają. Ja bym wolał zmiejszyć wiek zawodników do 14 lat żeby nie oglądać przerośniętych prawie 16 latków( bo jak w styczniu kończy 15 to może jeszcze cały sezon latać) na 85cc
kl. junior - będzie startowało kilku zawodników - po roku dziady zmienią regulamin
kl. 65 wiek zawodników (chłopców) no kur... a co dziewczyny już nie mogą ? bo chłopakom dupy łoją
Kl. Women - no właśnie ,gdzie jest ta klasa? Myślę że znalazłoby się trochę pań ,pewnie więcej niż zawodników kl.65 - ale nie ma bo dziadki leśne nawet nie widziały jeszcze dziewczyny na crossie bo nie byli na żadnych zawodach
Już nie pierwszy raz fundują nam regulaminy nieprzystające do rzeczywistości.
Wymyślili nie tak dawno że 125 senior latał razem z juniorami, przyjeżdzało na zawody 70 zawodników z czego po treningach 30 wracało do domu bo się nie zakfalifikowali bo tylko po 20 z każdej klasy, koleś mógł mieć 21 czas w seniorach i powiedzmy lepszy niż wszyscy juniorzy to i tak nie mógł startować bo nie zakfalifikował się w seniorach - efekt po kilku zawodach przyjeżdżało o połowe mniej ludzi bo co miał dymać pól Polski na trening czasowy i wracać. Kiedy w końcu rozpier... ten PZMot ,tych komuchów co motor widzieli na zdjęciu w gazecie- którzy tylko utrudniać potrafią ,nic więcej
I jeszcze jedno czy może ktoś napisać co PZMot robi by popularyzować motocross
czy może rozmawiali z kimś z rządu że motor crossowy nie może jezdzić po drogach ,że jest sprzętem sportowym że może przydałoby się zrobić coś z cłem. A może pomagają w budowie torów MXowych np. poprzez pomoc prawną - bo ja nic takiego nie słyszałem

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: MX_Bartek » czw, 12 mar 2009, 16:52

dla mnie śmieszne jest ratowanie 125 kosztem zawodników...

squash0
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 144
Rejestracja: pn, 7 maja 2007, 03:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: squash0 » sob, 14 mar 2009, 13:31

:roll: A jestem ciekaw jak wygląda w tej kwestii regulamin pucharu pzm?
Każdy wie że na 4T łatwiej się zaczyna, więc nie rozumiem tej decyzji Pzmotu , w kwestii kosztów wydaje mi się że są porównywalne.
Nic nie uratuje już 2T, żadne zmiany regulaminowe.A za rok dwa inne firmy pójdą śladem Hondy i zakończą produkcje 2T i wtedy jedynie słuszny :butthead: PZM znów będzie się trudził z regulaminem.
Ile osób ścigało sie w tym sezonie w MP na dwusuwie? :?: Ręcze że nikt kto się ścigał na 4T nie zmieni motoru na 2T ,prędzej zacznie w seniorach jezdzić.
Na pohybel PZM :drinkers: ciekawe czy nie trzymają jeszcze w szufladach legitymacji PZPR (tak na w razie co) :finga:

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: enduroguy » ndz, 15 mar 2009, 22:05

Na czym sie latwiej zaczyna? Ja bym powiedzial, ze odwrotnie. 4suw rozleniwia, wiec najpierw nauczyc sie trzymac gaz na 2paku, a potem na 4paka ;) .
Karol Kedzierski sobie zrobil Yz144 z mysla startow w tym sezonie, ale zrezygnowal m.in. z tego powodu, ze 2pak jest bardzo czuly na wilgoc, temperature itp. i przy jego poziomie jest to juz mocno odczuwalne.
Mi np. ciezko sie jezdzi 4pakiem moze dlatego, ze wielki i ciezki nie jestem i czuje brac lekkosci na 250. I prosze wypluc to, ze inne marki pojda sladem hondy ;)
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

2T
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 6 lis 2007, 02:42
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: 2T » pn, 16 mar 2009, 02:24

enduroguy pisze:Na czym sie latwiej zaczyna? Ja bym powiedzial, ze odwrotnie. 4suw rozleniwia,
Myślę że sam sobie odpowiedziałeś na czym się łatwiej zaczyna, zaczyna
Zanim ktoś zacznie 2T w miare szybko robić zakręty to mija sporo czasu (bo albo się pyrka albo się zapier...) a w 4T nauka przychodzi płynnie bo odkręcasz czy to troszkę czy więcej a on zawsze ci odjedzie a w 2T jak nie wykręcisz to nie odjedziesz. Ja widziałem ile trzeba się uczyć czasu na 2T żeby w miarę dobrze jezdzić i widziałem jak ktoś kto nigdy prawie nie miał styczności z motorem wsiada na 4T i w miare szybko uczy się smigać. Hm... a gdyby go posadzić na 2T to nie potrafił by nawet szybko ruszyć :mrgreen:
Ja też wole 2T ale to już przeszłość ,kiedyś mówiłem ,prosze bardzo 4T ale ta sama pojemność co 2T a nie dwa razy więkasza ale zrobili jak zrobili. I nie będzie już odwrotu, żeby nie wiem jak PZMot się starał, to se newrati tak samo jak komuna panowie działacze. Teraz jedynie czekać na diesla :mrgreen:

superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: superpimp » pn, 16 mar 2009, 12:33

Na 2t trudniej nauczyć się szybko jeździć i właśnie dlatego lepiej zaczynać od 2t bo uczymy się trzymać go na obrotach i ogólnie dawać gazu(ogólnie wyrabia pewne nawyki i nie wybacza błędów) potem siadamy na 4t. A tak to jak napisałeś kto z 4t siadzie na 2t to nie umie jeździć(4t jest prostsze do jazdy co za tym idzie wybacza błędy przez co czasem ciężko się ich potem pozbyć bo jak to powiedział enduroguy 4t rozleniwia i to jest słuszna prawda) dlatego właśnie żeby umieć jeździć należy zacząć od 2t wtedy gdy siadamy na 4t jest nam jeszcze łatwiej.

Co do dzielenia tych klas to głupota już jest mało zawodników a jak oddzielimy 2t od 4t to klasy będą liczyły po kilka osób.



A co do odchodzenia od produkcji 2t to tylko tyle "tfu tfu puk puk" mam nadzieję że 2t utrzyma się jak najdłużej :wink:

Borek96
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 16:52
Motocykl: CR 125 '02
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: Borek96 » pn, 16 mar 2009, 15:11

Sądzę tak samo jak inni, porąbane jest to z tym podziałem :/. I przez takie głupoty MX idzie u nas do tyłu...
A co do jazdy 4T i 2T to ja się przesiadłem z 4T na 2T, i na 2T jakoś tak lepiej się czuje niż na 4T. Pojeździłem sobie kilka godzin (2-3), to od razu przyzwyczaiłem się do trzymania 2T na obrotach i jest dużo lepiej niż na 4T ;).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”