Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: enduroguy » pn, 16 mar 2009, 20:05

Nie wiem ale mi rozpatrywanie 4t i 2t pod tym wzgledem, ze 2t jest trudno, bo trzeba go krecic, kojarzy sie albo z totalna amatorka, albo z zerowym doswiadczeniem z jazda 2suwem.
Ja nadal podtrzymuje, ze 2t zacheca do odkrecania gazu i do szybkiej jazdy, natomiast 4pak rozleniwia i to nie jest tylko moja prywatna opinia :)
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Awatar użytkownika
Tomski_01
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 137
Rejestracja: pn, 25 gru 2006, 16:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: Tomski_01 » pn, 16 mar 2009, 22:35

jazda 4t jest leniwa, seryjne maszyny tak oddaja moc ze nie ma potrzeby redukowania biegow. 4t ma wiekszy ped (wieksza masa niz 2t) wiec ciezej zmienic kierunek jazdy. 2t uczy odruchów, kontroli gazu i sprzegla. No i daje duza frajde z jazdy. Ale i tak to nie oznacza ze wychowani na 4t nie beda mistrzami.

PZM idzie w slady innych organizacji gdzie jest podzial 2t i 4t, wielu zawodnikow startuje tu i tu, zdobywaja wiecej tytulow no i wiecej jazdy wciagu dnia zawodow. Mysle ze wyda jak ekonomia ruszy i bedzie stac na 2 lub 3 motorki.

2T
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 6 lis 2007, 02:42
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: 2T » wt, 17 mar 2009, 03:20

enduroguy pisze:Nie wiem ale mi rozpatrywanie 4t i 2t pod tym wzgledem, ze 2t jest trudno, bo trzeba go krecic, kojarzy sie albo z totalna amatorka, albo z zerowym doswiadczeniem z jazda 2suwem.
Ja nadal podtrzymuje, ze 2t zacheca do odkrecania gazu i do szybkiej jazdy, natomiast 4pak rozleniwia i to nie jest tylko moja prywatna opinia :)
pzdr
:? Pisałem zaczyna ,tzn. zaczyna przygodę z MX ,czyli kupił sobie pierwszy motor crossowy i zaczyna się uczyć. I niech nikt nie mówi że na 4T nie jest łatwiej zaczynać
To że ktoś wcześniej jezdził motorynką też mu nie pomoże. Zawsze będzie mu łatwiej na 4T. Ale powtarzam zaczynać przygode MX. Bo dla wymiataczy którzy jeżdżą z manetką otwartą do końca bez różnicy czy to na 4T czy 2T to naprawdę nie będzie to wielkim wyzwaniem by przesiąść się z 4T na 2T czy też odwrotnie.
Gwoli ścisłości 4T weszło tylnymi drzwiami, bo uczciwie by było gdyby były te same pojemności silników. Niestety 2T już odchodzi powoli w zapomnienie i nic już nie pomogą rozpaczliwe próby reaktywacji. Ciekaw jestem ile młodych osób z forum wie że istniały motorki z silnikami 500cc 2T ? a za 20 lat wszyscy zapomną że kiedyś w motocrossie latały dwusuwy :cry: . Tak jak zniknęły trabanty ,saaby dwusuwowe i wszystkie inne auta napędzane 2T.

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: WLD_Wlodi » wt, 17 mar 2009, 09:34

Ciekaw jestem ile młodych osób z forum wie że istniały motorki z silnikami 500cc 2T ?
http://bikepics.com/pictures/059523/

Coś niesamowitego... Z tego co pamiętam to był jeszcze jakiś motocykl z silnikiem 700-750cm3 2T.
EDIT: Mam - Suzuki GT 750 : http://bikepics.com/pictures/457381/

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: enduroguy » wt, 17 mar 2009, 17:54

ATK 700 jest w 2t na jednym garze ;)

2t po prostu mamy rozne opinie na ten temat i chocby sraly skaly jeden drugiego nie przekona :) .
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Od 2010 MP kl. Junior i MX85 bez 4T

Post autor: grzeniu » śr, 18 mar 2009, 22:42

ja nie krece sie w srodowisku ludzi ktorzy wymiataja, wiem tylko jedno, ja zaczalem od dwusowa, pojedzilem czterosuwem i znowu wrocilem do dwusuwa. Ja wsiadam na motocykl, i obojetnie czy to jest 2t czy 4t jade (i jak na swoj poziom) jade szybko, umiem krecic 2t i odpowiednio wykorzystywac zalety 4suwa, podczas gdy, koledzy ktorzy zaczeli motocross od 4t, wsiadaja na 2t i mowia: co to k****wa jest?! tym sie nie da jezdzic.... prawda jest taka ze zaczac latwiej jest na 4t, ale zaczecie zabawy od 2t uczy naprawde duzo wiecej techniki, obycia i nierozleniwia (jak slusznie zauwazyl enduroguy) z 2t czy jedziesz wolno czy szybko, zsiadasz spocony i podniecony, a na 4t mozna wrzucic piatke, i juz wiecej nie dotykac biegow ;)
a pozatym, w naszym pokoleniu, co to za czlowiek motocrossu, ktory nie zna uczucia zapachu mieszanki oleju i benzyny ktora smierdza ubrania, koszulki pochlapanej olejem po zle dobranej mieszance i lekkosci 2t :)
tyle w tym temacie. POZDRO.
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”