Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
piterq1991
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: czw, 27 wrz 2007, 21:44
Motocykl: Yamaha YZ 250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Końskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: piterq1991 » czw, 1 sty 2009, 18:48

Witam!

http://www.motox.com.pl/index.php?optio ... ew&id=1392

Czy to już pewne, że zajdą takie zmiany w regulaminie MX? Wie może ktoś coś na ten temat więcej?
KAWASAKI KDX 125 > KTM EXC 125 SIX DAYS Edition > YAMAHA YZ250F

http://bikepics.com/members/piterq1991/

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: WLD_Wlodi » czw, 1 sty 2009, 21:46

W jakimś tam państwie(ktoś to na forum pisał) ćwiartki 2T i 4T startują razem 8)

Jeśli to wszystko to prawda, to dwusuwy powrócą, a 4T pewnie będą dużo tańsze. Tylko ciekawe, czy dla 450 4T będzie inna klasa, czy będą startować razem z większymi maszynami?

Karol85
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: czw, 20 mar 2008, 16:51
Motocykl: Kawasaki KX 250 `01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Giżycko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: Karol85 » czw, 1 sty 2009, 22:51

Hmm ciekawe ale mimo tego że jestm zwolennikiem 2t to uwazam ze 2t nie powroci bo maja duze znaczenie rozwiez kweste ekologiczne

Dedal dał mi marzenia, powiedział jutro będzie wiatr...

Barti
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 100
Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 14:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Oborniki
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: Barti » czw, 1 sty 2009, 23:32

Wydaje mi się, że to dobre rozwiązanie z cwiartkami, bo jak ktos sie sciga setką to ma bardzo trudno wygrac z 250 4t.
"Wykorzystaj szansę, którą dał Ci pech"

Autor tematu
piterq1991
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: czw, 27 wrz 2007, 21:44
Motocykl: Yamaha YZ 250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Końskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: piterq1991 » pt, 2 sty 2009, 09:31

Tylko z kolei gdy 250 4T i 2T startowałyby w jednej klasie to czteropaki nie bardzo miałby chyba szanse na wygraną
KAWASAKI KDX 125 > KTM EXC 125 SIX DAYS Edition > YAMAHA YZ250F

http://bikepics.com/members/piterq1991/

motochłopiec
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 973
Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
Motocykl: crossowy
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: motochłopiec » pt, 2 sty 2009, 09:35

piterq1991 pisze:Tylko z kolei gdy 250 4T i 2T startowałyby w jednej klasie to czteropaki nie bardzo miałby chyba szanse na wygraną
niekoniecznie . 250 2t ciężko się jeździ na torze dosyć szczególnie na twardym

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: SEBOOL » pt, 2 sty 2009, 10:57

Jeżeli zawodnik na 250 2T będzie dobrze cisnął to kolo na 4T naprawdę ma co sie co naginać bo przy wyjściach z zakrętu czy na prostych będzie odchodził.

pozdr.
RS SERWIS

motochłopiec
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 973
Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
Motocykl: crossowy
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: motochłopiec » pt, 2 sty 2009, 11:08

masz racje Sebool tylko żeby ostro cisnąć na 250 2t to już trzeba być doświadczonym dosyć . a te zmiany będą też dotyczyły Pucharu PZM czy tylko MP ?

Gazoo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: pn, 15 gru 2008, 19:27
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: Gazoo » pt, 2 sty 2009, 16:50

a co z 144ccm? Chodzi tu o 4T czy o 2T?

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: piasektt » pt, 2 sty 2009, 20:01

motochłopiec pisze:masz racje Sebool tylko żeby ostro cisnąć na 250 2t to już trzeba być doświadczonym dosyć . a te zmiany będą też dotyczyły Pucharu PZM czy tylko MP ?

Te zmiany dotyczą MŚ !

Więc nie ma mowy o nie doświadczonych zawodnikach !

Jeżeli skośnooczy popracuja nad silnikiem 2T i zrobią coś żeby zwiększyć moment to naprawdę może być ciekawie

danzel
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 222
Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
Motocykl: minimum jeden
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: danzel » pt, 2 sty 2009, 20:13

mysle ze ciezko bedzie powrocic zawodnikom do 2t tyle ze moze wieksza moc maszyny bardziej ich zacheci, moze byc calkiem ciekawie jak staną na maszynie startowej poł na pół 2t z 4t
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!

TOMEK_MX
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: pt, 28 gru 2007, 18:33
Motocykl: Kawasaki KMX 200
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku

Post autor: TOMEK_MX » pt, 2 sty 2009, 21:07

zobaczymy jak to bedzie ja bym nie przekreślał 4t

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”