Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
-
Autor tematupiterq1991
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 258
- Rejestracja: czw, 27 wrz 2007, 21:44
- Motocykl: Yamaha YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Końskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
Witam!
http://www.motox.com.pl/index.php?optio ... ew&id=1392
Czy to już pewne, że zajdą takie zmiany w regulaminie MX? Wie może ktoś coś na ten temat więcej?
http://www.motox.com.pl/index.php?optio ... ew&id=1392
Czy to już pewne, że zajdą takie zmiany w regulaminie MX? Wie może ktoś coś na ten temat więcej?
KAWASAKI KDX 125 > KTM EXC 125 SIX DAYS Edition > YAMAHA YZ250F
http://bikepics.com/members/piterq1991/
http://bikepics.com/members/piterq1991/
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
W jakimś tam państwie(ktoś to na forum pisał) ćwiartki 2T i 4T startują razem 8)
Jeśli to wszystko to prawda, to dwusuwy powrócą, a 4T pewnie będą dużo tańsze. Tylko ciekawe, czy dla 450 4T będzie inna klasa, czy będą startować razem z większymi maszynami?
Jeśli to wszystko to prawda, to dwusuwy powrócą, a 4T pewnie będą dużo tańsze. Tylko ciekawe, czy dla 450 4T będzie inna klasa, czy będą startować razem z większymi maszynami?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: czw, 20 mar 2008, 16:51
- Motocykl: Kawasaki KX 250 `01
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Giżycko
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
Hmm ciekawe ale mimo tego że jestm zwolennikiem 2t to uwazam ze 2t nie powroci bo maja duze znaczenie rozwiez kweste ekologiczne
Dedal dał mi marzenia, powiedział jutro będzie wiatr...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 100
- Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 14:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Oborniki
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
Wydaje mi się, że to dobre rozwiązanie z cwiartkami, bo jak ktos sie sciga setką to ma bardzo trudno wygrac z 250 4t.
"Wykorzystaj szansę, którą dał Ci pech"
-
Autor tematupiterq1991
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 258
- Rejestracja: czw, 27 wrz 2007, 21:44
- Motocykl: Yamaha YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Końskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
Tylko z kolei gdy 250 4T i 2T startowałyby w jednej klasie to czteropaki nie bardzo miałby chyba szanse na wygraną
KAWASAKI KDX 125 > KTM EXC 125 SIX DAYS Edition > YAMAHA YZ250F
http://bikepics.com/members/piterq1991/
http://bikepics.com/members/piterq1991/
-
- Do odcięcia!
- Posty: 973
- Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
- Motocykl: crossowy
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
niekoniecznie . 250 2t ciężko się jeździ na torze dosyć szczególnie na twardympiterq1991 pisze:Tylko z kolei gdy 250 4T i 2T startowałyby w jednej klasie to czteropaki nie bardzo miałby chyba szanse na wygraną
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
Jeżeli zawodnik na 250 2T będzie dobrze cisnął to kolo na 4T naprawdę ma co sie co naginać bo przy wyjściach z zakrętu czy na prostych będzie odchodził.
pozdr.
pozdr.
RS SERWIS
-
- Do odcięcia!
- Posty: 973
- Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
- Motocykl: crossowy
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
masz racje Sebool tylko żeby ostro cisnąć na 250 2t to już trzeba być doświadczonym dosyć . a te zmiany będą też dotyczyły Pucharu PZM czy tylko MP ?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
motochłopiec pisze:masz racje Sebool tylko żeby ostro cisnąć na 250 2t to już trzeba być doświadczonym dosyć . a te zmiany będą też dotyczyły Pucharu PZM czy tylko MP ?
Te zmiany dotyczą MŚ !
Więc nie ma mowy o nie doświadczonych zawodnikach !
Jeżeli skośnooczy popracuja nad silnikiem 2T i zrobią coś żeby zwiększyć moment to naprawdę może być ciekawie
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 222
- Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
- Motocykl: minimum jeden
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zmiany FIM w regulaminie MX od 2010 roku
mysle ze ciezko bedzie powrocic zawodnikom do 2t tyle ze moze wieksza moc maszyny bardziej ich zacheci, moze byc calkiem ciekawie jak staną na maszynie startowej poł na pół 2t z 4t
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!
STOLICA MOTOCROSS'u!