Plan Treningowy na poczatek

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
Szlasz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: ndz, 25 maja 2014, 15:56
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Plan Treningowy na poczatek

Post autor: Szlasz » pn, 16 cze 2014, 22:41

Witam.
Niedawno zacząłem przygodę z motocross'em i bardzo się wkręciłem. Niestety wynikły z tego problemy, jak np 0 kondycji oraz nadwaga. Obecnie mam 191cm wysokości i ważę 99kg. Jako, że jestem początkującym i nie za wiele wiem jeszcze o tym sporcie chciałbym powierzyć się w ręce kogoś bardziej biegłego w tych tematach. Siłownie mam niedaleko, lecz nie wiem od czego zacząć, na czym się skupić, ile czasu w tygodniu poświęcać na siłownie, bieganie czy moto. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś wskazówki, wstępny plan czy cokolwiek.
PS: Przepraszam, jeżeli gdzieś popełniłem jakiś błąd rażący w oczy :P

levis
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 323
Rejestracja: pn, 1 kwie 2013, 22:41
Motocykl: 1990 Kx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Plan Treningowy na poczatek

Post autor: levis » wt, 17 cze 2014, 14:06

Na początek wystarczy 3 x w tygodniu.

Skup się na ćwiczeniach ogólnorozwojowych angażujących dużą liczbę partii mięśniowych, np:

przysiady, martwy ciąg, podciąganie, pompki, wyciskanie sztangi nad głową itd.

Trening wg mnie powinieneś robić obciążęniem 25-30% maksymalnego po 15 powtórzeń w jednej serii.

Część siłowa powinna trwać okołó 30-40 min, potem możesz, a właściwie powinieneś pójść na aeroby (rowerek, bieżnia, wiosłowanie, steper itd.)na kolejne 20-30 min.

Już po 2 tygodniach zobaczysz duże efekty przyrostu energii i lepszego samopoczucia.

Autor tematu
Szlasz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: ndz, 25 maja 2014, 15:56
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Plan Treningowy na poczatek