Egzamin!!

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Awatar użytkownika
grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: grzeniu » wt, 22 kwie 2008, 17:29

Kaze pisze:Ja bym chciał pisać taki egzamin gimnazjalny, ale za 2tyg matura i jak otwieram arkusze z matmy rozszerzonej to płakać sie chce.
Hehe wiem co czujesz :) taki gimnazjalny to mógłbym dziś wieczorem przy piwku napisac :mrgreen:
a rozszerzona matma przeraża ;)
Jak poszła próbna?
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

Awatar użytkownika
plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: plazgut » wt, 22 kwie 2008, 17:29

Hmm... a ja za rok matma rozszerzona, fizyka rozszerzona, angielski rozszerzony i byc moze niemiecki... ja juz nie mam łez zeby plakac ;p
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Awatar użytkownika
kruszon
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 586
Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
Motocykl: EXC-R 530
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: kruszon » wt, 22 kwie 2008, 17:59

Kaze pisze:Ja bym chciał pisać taki egzamin gimnazjalny, ale za 2tyg matura i jak otwieram arkusze z matmy rozszerzonej to płakać sie chce.
No ja tez wzialem rozszerzony ale w ostatnim momencie zmienilem na podst. i chyba bdb zrobilem. Mam jeszcze fize rozszerzona ale to jako przedmiot dodatkowy( nawet jak napiszesz na 0 pkt to i tak zdajesz).
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw

Awatar użytkownika
grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: grzeniu » wt, 22 kwie 2008, 22:53

ja matme wzialem na rozszerzonym ale naszczescie jako przedmiot dodatkowy takze jestem ubezpieczony ;)
na obowiązkowym mam geografie, tez zreszta rozszerzona ;/

a na jakie studia się wybieracie moi koledzy motocyklisci ,spytam z ciekawosci?
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

Awatar użytkownika
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: Kaze » wt, 22 kwie 2008, 23:04

Próbną z matmy zdałem na 50%
a ja za rok matma rozszerzona, fizyka rozszerzona, angielski rozszerzony i byc moze niemiecki
Haha no jakbym siebie słyszał w 2klasie. Wtedy to wszystko chciałem zdawać rozszerzone, później sie okazuje że nawet 1 rozszerzony to był zły wybór.

Też miałem wpisaną fize dodatkową ale skreśliłem bo nic nie umiem i nie chce mi sie iść na egzamin, po matmie z głowy praktycznie. Ale fakt faktem, dodatkowy na 0 można napisać i luzik. Pozdro

A później to politechnika - Mechanika i budowa maszyn
Ostatnio zmieniony wt, 22 kwie 2008, 23:10 przez Kaze, łącznie zmieniany 1 raz.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Awatar użytkownika
grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: grzeniu » wt, 22 kwie 2008, 23:09

no Kaze to z 50cioma % to Ty nie narzekaj, bywały gorsze wyniki :mrgreen:
Wybiera się ktoś z Was może na Politechnikę Warszawską? :) Jakbyśmy się dostali to można by jakiś integracyjny :drinkers: ;)
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

Awatar użytkownika
motochłopiec
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 973
Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
Motocykl: crossowy
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: motochłopiec » wt, 22 kwie 2008, 23:12

POWODZENIA jutro :):)
Obrazek

Awatar użytkownika
piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: piasektt » wt, 22 kwie 2008, 23:17

Są gdzies pytania bo bym sobie chętnie zrobił ... :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: plazgut » wt, 22 kwie 2008, 23:38

Kaze pisze:Haha no jakbym siebie słyszał w 2klasie. Wtedy to wszystko chciałem zdawać rozszerzone, później sie okazuje że nawet 1 rozszerzony to był zły wybór.
Ja niestety musze matme fizyke i jeden jezyk rozszerzone zdawac... Tak to jest jak czlowiek chce sie dostac na studia techniczne.
grzeniu pisze:a na jakie studia się wybieracie moi koledzy motocyklisci ,spytam z ciekawosci?
Wrocław lub Poznań myślę. Kierunek: mechatronika. Może wybiorę coś bardziej szczegółowego w przyszlosci.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Awatar użytkownika
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: Kaze » śr, 23 kwie 2008, 00:16

Tak to jest jak czlowiek chce sie dostac na studia techniczne.
Żeby sie dostać na Politechnike wystarczy 30% z matematyki podstawowej nic wiecej. każdy sie tam dostaje bo za każdego przyjętego dostają kase. Ale co z tego jak utrzymać sie tam nie da, na 1 kolokwiach 3/4 studentów mówi dowidzenia i tak jest co roku.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Awatar użytkownika
plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: plazgut » śr, 23 kwie 2008, 15:18

Kaze pisze:
Tak to jest jak czlowiek chce sie dostac na studia techniczne.
Żeby sie dostać na Politechnike wystarczy 30% z matematyki podstawowej nic wiecej.
Przynajmniej mnie pocieszyłeś :P Pytanie tylko na która politechnike? Bo z tego co wiem we Wrocławiu bylo sie trudno dostac, a jak teraz jest to nie wiem.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Awatar użytkownika
grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Egzamin!!

Post autor: grzeniu » śr, 23 kwie 2008, 15:42

no na Warszawską na dzienne to też trzeba mieć troche wiecej niz 30% z podstawy... no jeszcze zalezy pewnie jaki kierunek ale wydaje mi sie ze wiecej..
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”