350F ???

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

350F ???

Post autor: mx_563 » wt, 17 kwie 2007, 00:27

FIM i AMA ostatnio dyskutowalo na temat zmian w MX/SX i podobno chca aby producenci

a) kontynuowali produkcje 2T.

b) zaczeli produkcje 350F w roku 2009
(podobno dlatego ze 450F ma za duzo mocy na SX)

kto sobie dobrze radzi po Angielsku moze sam wiecej przeczytac...

http://sxweekendwindow.blogspot.com/
(mozliwe ze trzeba wybrac temat pod tytulem "FIM/AMA/Youthstream meeting at Bellpuig on Displacment" )

Wyobrazacie sobie 350F? Mysle ze byl by super. No i prawdo podobnie pojawily by sie ponownie 250cc 2T....

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 17 kwie 2007, 00:52

Nie wiem czy Bubba, Reed i im podobni mają jakieś problemy z 450...jak tak na nich patrze to nie wyglądają na zmartwionych nadmiarem mocy. A poza tym to 350F jakie miało by szanse z dużo mocniejszymi 250 2T?
P.S FIM dyskutuje o 350F a w Polsce to już dawno istnieje :lol: Co prawda nieoficjalnie ale...pozdro dla latających na "trzysetach".

Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mx_563 » wt, 17 kwie 2007, 05:11

A jaka szanse ma 250 2T przeciw 450F? Jaka ma 125 2T przeciw 250F?
Przynajmniej tym razem dyskutuja na ten temat. Nie pamietam zeby FIM albo AMA sie mocno zastanowilo kiedy dozwolono 450F w klasie 250 (lub 250F w 125).

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » wt, 17 kwie 2007, 13:51

mx_563 pisze:A jaka szanse ma 250 2T przeciw 450F? Jaka ma 125 2T przeciw 250F?
wg mnie dużo to zależy od jeźdzca...wg mnie bubba lata na 450 4t dla reklamy kawasaki,równie dobrze by śmigał na kx250 2t albo nawet lepiej...bo na takich małych torach trudnych technicznie niema prostych i bardziej się liczy technika,masa tez gra troche role...

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 17 kwie 2007, 17:34

a ja sie nie wypowiem dlaczego bubba lata na 450 a nie na 250 bo sie go nie pytalem bo go nie znam :lol:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » wt, 17 kwie 2007, 18:11

Igi cross a elastycznosc silnika nie gra zadnej roli ? Co 4T traci masa (zaledwie pare kg chyba 3-4 ?) to nadrabia elastycznościa.

Tak naprawde to sadze ze jakby bubba lecial na 250 2T to Chad Reed i RC by go pojechali !

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 17 kwie 2007, 19:18




Zdjęcia z zeszłorocznej rundy ME. Ja tam widze gruszki. Nie twierdze że 2T leciało więcej niż 4T ale to nic nie znaczy. Może tylko tyle że na 4T jeźdiz sie wygodniej i nic wiecej. Na 2T można też wygrywać i to w pięknym stylu. Z tego co wiem to Carmichael ostatni przesiadł sie na 450, jak inni jeździli 450 to on jeszcze zamiatał 250 2T i wygrywał.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 17 kwie 2007, 19:59

nie wiem jak w mx ale w enduro ma to znaczenie bo wiem ze B.Oblucki czekal na 4t bo w tamtym sezonie 4t husq chyba bylo slabsze mial czekac do nowego modelu silnika i wlasnie nie wiem czy teraz ma moto z tym nowym silnikiem czy jeszcze starym ... ale skoro chcial sie przesiasc na 4t znaczy ze lepsze niz 2t w enduro napewno!!
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ciechu » wt, 17 kwie 2007, 20:01

W zeszłym roku w Olsztynie w rundzie ME 125 junior na pełnej maszynie stały 2 góra 3 dwusuwy. Z tego co pamiętam jeden leciał w czubie a drugi raczej nie bardzo nie mniej jednak także wyszukiwanie wyjątków tutaj nic nie zmieni.

Patrząc na wykres mocy i momentu oraz logicznie to analizując nie da się ukryć że czterosuw będzie jeździł szybciej. Na wysokich obrotach taka sama moc ale na średnich 4t ma więcej i w tym momencie ma przewagę. Dwusuwy wygrywają tylko pod tyłkami najlepszych.

Podejrzewam że 350 to zbyt drastyczna zmiana ale 400? Na górze trochę mniej na dole więcej. Może byłoby sprawiedliwie w miarę.

wild rider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 19:28
Motocykl: RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głuszyca
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: wild rider » wt, 17 kwie 2007, 20:45

ostatnie zwycięstwo 2t było w 2005 roku ricky wygrał U.S. Open of Supercross czyli nie tak dawno wtedy tez były 4t ale dawał rade
Ekipa Rozkręt #151

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroguy » wt, 17 kwie 2007, 21:04

uwielbiam te dyskusje poprostu: jednemu przyjemniej 4pakiem drugiemu 2pakiem. jedni wola hamowanie silnikiem, inni wola jechac nawet po puszczeniu gazu! Co do masy to kazdy mowi ze to niby kilka kilo, ale ja jak wsiadam po setce na cwiare 4t to czuje sie zupelnie inaczej! Jak ktos jest dobry to czy ma 2t czy 4t to i tak moze liczyc na zwyciestwo.
Pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » wt, 17 kwie 2007, 21:49

No, a tak swoją drogą - w zeszłym roku na ME w Gdańsku większość leciała na 250 4T i niejaki bodajże Martini objechał wszystkich na secie... no jakież to cudowne było.
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”