350F ???
-
Autor tematumx_563
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
350F ???
FIM i AMA ostatnio dyskutowalo na temat zmian w MX/SX i podobno chca aby producenci
a) kontynuowali produkcje 2T.
b) zaczeli produkcje 350F w roku 2009
(podobno dlatego ze 450F ma za duzo mocy na SX)
kto sobie dobrze radzi po Angielsku moze sam wiecej przeczytac...
http://sxweekendwindow.blogspot.com/
(mozliwe ze trzeba wybrac temat pod tytulem "FIM/AMA/Youthstream meeting at Bellpuig on Displacment" )
Wyobrazacie sobie 350F? Mysle ze byl by super. No i prawdo podobnie pojawily by sie ponownie 250cc 2T....
a) kontynuowali produkcje 2T.
b) zaczeli produkcje 350F w roku 2009
(podobno dlatego ze 450F ma za duzo mocy na SX)
kto sobie dobrze radzi po Angielsku moze sam wiecej przeczytac...
http://sxweekendwindow.blogspot.com/
(mozliwe ze trzeba wybrac temat pod tytulem "FIM/AMA/Youthstream meeting at Bellpuig on Displacment" )
Wyobrazacie sobie 350F? Mysle ze byl by super. No i prawdo podobnie pojawily by sie ponownie 250cc 2T....
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Nie wiem czy Bubba, Reed i im podobni mają jakieś problemy z 450...jak tak na nich patrze to nie wyglądają na zmartwionych nadmiarem mocy. A poza tym to 350F jakie miało by szanse z dużo mocniejszymi 250 2T?
P.S FIM dyskutuje o 350F a w Polsce to już dawno istnieje Co prawda nieoficjalnie ale...pozdro dla latających na "trzysetach".
P.S FIM dyskutuje o 350F a w Polsce to już dawno istnieje Co prawda nieoficjalnie ale...pozdro dla latających na "trzysetach".
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
wg mnie dużo to zależy od jeźdzca...wg mnie bubba lata na 450 4t dla reklamy kawasaki,równie dobrze by śmigał na kx250 2t albo nawet lepiej...bo na takich małych torach trudnych technicznie niema prostych i bardziej się liczy technika,masa tez gra troche role...mx_563 pisze:A jaka szanse ma 250 2T przeciw 450F? Jaka ma 125 2T przeciw 250F?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Zdjęcia z zeszłorocznej rundy ME. Ja tam widze gruszki. Nie twierdze że 2T leciało więcej niż 4T ale to nic nie znaczy. Może tylko tyle że na 4T jeźdiz sie wygodniej i nic wiecej. Na 2T można też wygrywać i to w pięknym stylu. Z tego co wiem to Carmichael ostatni przesiadł sie na 450, jak inni jeździli 450 to on jeszcze zamiatał 250 2T i wygrywał.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
nie wiem jak w mx ale w enduro ma to znaczenie bo wiem ze B.Oblucki czekal na 4t bo w tamtym sezonie 4t husq chyba bylo slabsze mial czekac do nowego modelu silnika i wlasnie nie wiem czy teraz ma moto z tym nowym silnikiem czy jeszcze starym ... ale skoro chcial sie przesiasc na 4t znaczy ze lepsze niz 2t w enduro napewno!!
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
W zeszłym roku w Olsztynie w rundzie ME 125 junior na pełnej maszynie stały 2 góra 3 dwusuwy. Z tego co pamiętam jeden leciał w czubie a drugi raczej nie bardzo nie mniej jednak także wyszukiwanie wyjątków tutaj nic nie zmieni.
Patrząc na wykres mocy i momentu oraz logicznie to analizując nie da się ukryć że czterosuw będzie jeździł szybciej. Na wysokich obrotach taka sama moc ale na średnich 4t ma więcej i w tym momencie ma przewagę. Dwusuwy wygrywają tylko pod tyłkami najlepszych.
Podejrzewam że 350 to zbyt drastyczna zmiana ale 400? Na górze trochę mniej na dole więcej. Może byłoby sprawiedliwie w miarę.
Patrząc na wykres mocy i momentu oraz logicznie to analizując nie da się ukryć że czterosuw będzie jeździł szybciej. Na wysokich obrotach taka sama moc ale na średnich 4t ma więcej i w tym momencie ma przewagę. Dwusuwy wygrywają tylko pod tyłkami najlepszych.
Podejrzewam że 350 to zbyt drastyczna zmiana ale 400? Na górze trochę mniej na dole więcej. Może byłoby sprawiedliwie w miarę.
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
-
- Mistrz prostej
- Posty: 91
- Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 19:28
- Motocykl: RM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głuszyca
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
uwielbiam te dyskusje poprostu: jednemu przyjemniej 4pakiem drugiemu 2pakiem. jedni wola hamowanie silnikiem, inni wola jechac nawet po puszczeniu gazu! Co do masy to kazdy mowi ze to niby kilka kilo, ale ja jak wsiadam po setce na cwiare 4t to czuje sie zupelnie inaczej! Jak ktos jest dobry to czy ma 2t czy 4t to i tak moze liczyc na zwyciestwo.
Pzdr
Pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...