Co z Rejestracją !?

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Rafciux
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: pt, 30 paź 2009, 20:41
Motocykl: Rmz 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co z Rejestracją !?

Post autor: Rafciux » śr, 4 lip 2012, 00:35

Tak poza:

Kupujący otrzymuje dowód rejestracyjny polski + kartę pojazdu + tablicę rejestracyjną + ubezpieczenie OC + fakturę vat marża (zwolnienie z podatku od wzbogacenia).
Mam wrażenie że rama jest tylko w nazwie po to aby aukcji nie usuneli że sprzedaje same dokumenty :D

SXF ? Tak?
Czyli rama stalowa,bajka.
Kupujesz numeratory,jak rama czarna jeszcze lepiej.
Stare nr. szpachlujesz później ładnie malujesz,następnie nabijasz drugie numeratorami lub przybijasz tabliczke znamionową z wybitymi numerami i modelem,a nast. np.na nity od ramy :D

Myslisz że ktoś się pozna? Miałem quada suzuki normalnie ma nr. po lewej stronie,on miał po prawej z chińczyka,z lewej zaszpachlowane,z przodu jeszcze tabliczka znamionowa od chińczyka i ładnie przechodziła przegląd :D Tylko akurat w tym egzemplarzu byłem pewien że nie kradziona bo sprzęt kuzyna,a chciał pojeździć po ulicy :D Yop.

Jesse50
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 79
Rejestracja: pn, 26 lut 2007, 20:38
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: TST
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co z Rejestracją !?

Post autor: Jesse50 » śr, 18 lip 2012, 18:22

W KTM SX jest problem trochę uproszczony. Wszystko dlatego, że wychodzą modele SX ( bez homologacji ) oraz EXC ( homologacja ).

Jeśli chodzi o 125 cc to zmia w silniku jest nie wiele.
EXC w odróżnieniu od SX posiada:
- tłok na dwóch pierścieniach
- dozownik
- 6 bieg
- inny zapłon

Tak więc według mnie aby zarejestrować SX 125 potrzeba takie o to części od EXC:
- rama wraz z dokumentacją
- zapłon
- instalację elektryczną


Części takie jak oświetlenie, lusterko itp można oczywiście kupić uniwersalne.

Można też w pełni przerobić na EXC min. montując dozownik lecz to wymaga już zmiany jednego z karterów czy dorzucenie 6 biegu.

Generalnie taka przeróbka w pełni legalna to koszt minimum 1000 zł licząc samą ramę plus oświetlenie.
Chcąc jeszcze zamontować koła supermoto to dodatkowy koszt od 600 do nawet 3000 zł.

Jeżdżąc po ulic wiadomo, że przydał by się jeszcze jakiś wyświetlacz. Tutaj można zastosować uniwersalny Koso za 400 zł.


Wszystko zależy jaki kto ma wymagania.

Jeśli w grę wchodzi przeróbka na sm to trzeba liczyć minimum 2000 zł.

Piszę tutaj o w pełni legalnej i profesjonalnej przeróbce bez żadnego przebijania, szpachlowania numerów.

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Co z Rejestracją !?

Post autor: kris514 » śr, 18 lip 2012, 22:09

Jesse50 pisze:W KTM SX jest problem trochę uproszczony. Wszystko dlatego, że wychodzą modele SX ( bez homologacji ) oraz EXC ( homologacja ).

Jeśli chodzi o 125 cc to zmia w silniku jest nie wiele.
EXC w odróżnieniu od SX posiada:
- tłok na dwóch pierścieniach
- dozownik
- 6 bieg
- inny zapłon

Tak więc według mnie aby zarejestrować SX 125 potrzeba takie o to części od EXC:
- rama wraz z dokumentacją
- zapłon
- instalację elektryczną


Części takie jak oświetlenie, lusterko itp można oczywiście kupić uniwersalne.

Można też w pełni przerobić na EXC min. montując dozownik lecz to wymaga już zmiany jednego z karterów czy dorzucenie 6 biegu.

Generalnie taka przeróbka w pełni legalna to koszt minimum 1000 zł licząc samą ramę plus oświetlenie.
Chcąc jeszcze zamontować koła supermoto to dodatkowy koszt od 600 do nawet 3000 zł.

Jeżdżąc po ulic wiadomo, że przydał by się jeszcze jakiś wyświetlacz. Tutaj można zastosować uniwersalny Koso za 400 zł.


Wszystko zależy jaki kto ma wymagania.

Jeśli w grę wchodzi przeróbka na sm to trzeba liczyć minimum 2000 zł.

Piszę tutaj o w pełni legalnej i profesjonalnej przeróbce bez żadnego przebijania, szpachlowania numerów.
Exc nie ma dozownika (exe ma)
exc w porównaniu do sx ma inny:
stator;
wał;
tłok;
regulator napięcia;
oświetlenie;
przerywacz kierunkowskazów;
6 bieg;
zawieszenie(inaczej zestrojone);
18 calowe tylne koło;
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”