Enduro przeróbka na Full Crossa
-
Autor tematubyczek
- Mistrz prostej
- Posty: 51
- Rejestracja: sob, 5 lis 2011, 22:58
- Motocykl: Cagiva W8 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Końskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Enduro przeróbka na Full Crossa
Macie jakieś pomysły jak go na fulla zrobić? Co pozdejmować, zamienić żeby zmniejszyć jego wagę i wygląd? Z góry dzięki za pomoc.
Honda Cr 125 --> Honda Cr 250
-
- Mistrz prostej
- Posty: 166
- Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
Najlepiej to kupić full crossa bo z tego nigdy nie będzie full crossa chyba że tylko z wyglądu
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
to tak jakby z osła robić konia
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
Zmień silnik,zawieszenie,osprzęt,czyli cały motor
jak to mawiają " z gówna bata nie ukręcisz"
jak to mawiają " z gówna bata nie ukręcisz"
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 254
- Rejestracja: śr, 20 sty 2010, 20:57
- Motocykl: KTM EXC 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie - DW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
Na początek przeczytaj co to znaczy fullcross a co to softenduro, a następnie wyrzuć swoją cagive i kup fulla bo z softa fula nie zrobisz . . .
http://polskajazda.pl/Motocykle/KTM/400-EXC/137075
http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
GG: 8976803
Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r
http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
GG: 8976803
Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r
-
- Mistrz prostej
- Posty: 64
- Rejestracja: czw, 4 sie 2011, 20:08
- Motocykl: DT 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
Zacznijmy od tego, że nie istnieje coś takiego jak "full cross". Jw. przerabianie takiego moto jest nieopłacalne, a korzyści żadnych z tego nie będzie.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 166
- Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
Myślę że już kolega wie co i jak i nie będzie zadawał już takich pytań także temat do skasowania bo po co zaśmiecać forum
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
- Motocykl: CRF 450 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
szopson nie Ty jesteś autorem tematu więc nie decyduj czy ma być on usunięty czy nie, bo po to jest forum żeby zadawać pytania i dzielić się swoją wiedzą.
I pamiętaj że nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.
Pozdrawiam
I pamiętaj że nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.
Pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 166
- Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
OK OK bardzo przepraszam że coś zasugerowałem już nie będę tylko gdybyś przeczytał cały temat wiedziałbyś, że nie miałem nic złego na myśli i tak jak inni wytłumaczyłem koledze że bezsensowne jest ładowanie kasy w takie moto i robienie z niego "full" crossa bo sam pewnie wiesz że z tego nie zrobi takiego motoru chyba że wymieni wszystko Ale masz racje niech zostanie ten temat i każdy kto będzie chciał przerabiać swój motor na "full" crossa i przeczyta ten temat zrezygnuje z tego pomysły, sprzeda motor dołozy coś i kupi prawdziwego "full" crossa
Także jeszcze raz przepraszam wszystkich których uraziłem moją bezmyślną sugestią
Masz rację nie ma czegoś takiego jak "full" cross ale każdy wie o co chodzi
Pozdrawiam
Także jeszcze raz przepraszam wszystkich których uraziłem moją bezmyślną sugestią
Masz rację nie ma czegoś takiego jak "full" cross ale każdy wie o co chodzi
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob, 2 cze 2012, 23:18 przez szopson, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
Ludzie niema czegoś takiego jak "full cross". Jest tylko nazwa cross i tyle.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
- Motocykl: różne
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
Niezłą polewkę ma wiekszosc chlopakow czytajac o full crossach,brakuje jeszcze tylko semi crossa. ogarnijcie sie z tymi fullami i zacznijcie nazywac rzeczy po imieniu, bo swiadczy to tylko i wylacznie o bardzo niskiej wiedzy na temat sprzetu na jakim latacie.czytajac posty ludzi co pisza o full i oczekuja jakichkolwiek mądrych odpowiedzi,to wiekszosc ma ich w :butthead: pozdrawiam na full
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: czw, 22 mar 2012, 17:10
- Motocykl: Crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro przeróbka na Full Crossa
"Chopocy" nie dramatyzujcie wiem że jesteście przyzwyczajeni do nowszych wyczynówek KTM'ów, Suzuki, Kaw itp gdzie nie ma lipy, ale to starszy, amatorski sprzęt, używany do amatorskiej jazdy. Mu pewnie starczy zmiana wyglądu i pare dupereli żeby mu się lepiej na torze jeździło.
Myślę, że do takiego sprzętu najlepsze będą domowe przeróbki, chyba że masz kase...:
-zawias, rozbierz lagi i wlej gęstszy czy tam twardszy olej żeby po dłuższym locie nie dobijało zaraz. Z tylnym już gorzej.
-wyższa kierownica, bo nie zdaje mi się żebyś miał wygodną pozycję za kierą na stojąco
-no i nowe opony na pewno przynajmniej używane w dobrym stanie.
Poza przydałoby się go doprowadzić do lepszego stanu jak chcesz jakoś go wizualnie polepszyć może polerka dyfuzora, jakieś malowanko coś.
No najlepiej by było go sprzedać i kupić crossa, ale jak nie chcesz się rozstawać z maszynkom, lub chcesz śmigać po torze, ale na miasto też się śmignąć...
Myślę, że do takiego sprzętu najlepsze będą domowe przeróbki, chyba że masz kase...:
-zawias, rozbierz lagi i wlej gęstszy czy tam twardszy olej żeby po dłuższym locie nie dobijało zaraz. Z tylnym już gorzej.
-wyższa kierownica, bo nie zdaje mi się żebyś miał wygodną pozycję za kierą na stojąco
-no i nowe opony na pewno przynajmniej używane w dobrym stanie.
Poza przydałoby się go doprowadzić do lepszego stanu jak chcesz jakoś go wizualnie polepszyć może polerka dyfuzora, jakieś malowanko coś.
No najlepiej by było go sprzedać i kupić crossa, ale jak nie chcesz się rozstawać z maszynkom, lub chcesz śmigać po torze, ale na miasto też się śmignąć...
Zapraszam do mojej galerii viewtopic.php?f=14&t=26016