ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
szopson
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 166
Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: szopson » czw, 5 lip 2012, 10:33

Ze 125 polecam honde cbr :) motor wspominam bardzo dobrze, zupełnie bezawaryjny, lekki, spoko obrotów bo do 12 tys się kręcił z tego co pamietam, prędkość maksymalna to 120-130 co prawda mniejsza jak w np nsr rs itd bo to 2t ale za to spalanie rewelacja, 2-3l tylko paliła :) także zdecydowanie polecam

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Big » ndz, 22 lip 2012, 13:04

trak pisze:Jeżeli chodzi o "golasy" to rozwazyl bym jeszcze Kawasaki Z750.
Monstery na Allegro jak patrzyłem to masakra same dezele.
Hornety mozna coś wyskrobac fajnego.
Bandit 600 pali jak smok a 1200 jak conajmniej 2.5 V6 fajnie sie lata bo moment obrotowy jest konkretny i dostępny juz od samego dołu. Jednak jak spokojnie sie jedzie to 9 litrów pali a jak mu dasz to 12 litrów i to jest kosmos.
Sznowni forumowicze. Uprasza się aby nie traktowąc poważnie cytowanego postu .
To czysta fantastyka i ewidentna niechęć do modelu Bandit 6-12.
Miałem 2 B6 jednego B12. Koledzy i znajomi ,nieznajomi tez tego mieli i maja wbród . Jezdzą "obok" tez 2 Inazumy 750 i1200. "Katan" i "Jajek" mnóstwo , u tubylczych mi ludzi.
Jestem mechanikiem motocyklowym. Wyjeździłem sie tymi sprzętami do bólu. Swoimi i "obcymi"
Fizycznie niemozliwe jest uzyskanie takich wyników w tych sprzetach. Chyba ,ze gaźniki sa uszkodzone. Co dawało by bardzo wyczuwalnego muła.
Bo prawdziwy wypiard te silniki maja na lekko zubozonej mieszance.
Normalne spalanie to 5-6l. Przy tzw porywczym chrakterze kierownika. Spokojniejsi mieszcza sie w 5l.
Prostuje więc powyższe cytowane fantazje , bo te rewelacje Traka , to przegiecie i dezinformacja ,ale nie informacja o tych motocyklach.

motoon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: wt, 13 mar 2012, 20:30
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: motoon » czw, 20 wrz 2012, 22:07

Widze,ze mowa o Nakedach osobiscie poluje na GSR 600 swietny sprzet,zreszta poczytajcie,popytajcie.

Jaro5
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Jaro5 » pn, 4 lut 2013, 18:13

M2864922_5.jpg
M2864922_5.jpg (241.87 KiB) Przejrzano 16539 razy
M2864922_5.jpg
M2864922_5.jpg (241.87 KiB) Przejrzano 16539 razy
Moja była maszyna ,teraz jest Drag star 1100

cross221
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: pn, 27 kwie 2015, 13:27
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: cross221 » pn, 27 kwie 2015, 14:37

O kurde Drag Star! Masz jakieś foty? Zazdroszczę.
http://www.szukiel.eu - Tuning Zawieszenia Motocross i Enduro Andrzej Szukiel

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”