ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Byłem na wakacjach w Sztokholmie to wiem co mowiszKajec pisze:Ja 2 dzien po kupnie mialem akcje jak przy wyprzedzaniu koleś zajechał mi droge ale tutaj (Sztokholm) jak latam to całkiem dobra kultura jazdy kierowców puszek a że mieszkam w mieście to tylko i wyłącznie takie moto zapieprzanie po 240km/h tez mnie nie rajcuje... Nie ma to jak dobre winkle odpowiednio pochylone
Nie ma czego zazdrościć Nie mam warunków (czasu) na mx, a ciągnie mnie do tego cały czas
Ogólnie nasz kraj to dziki zachód, więc wydaje mi sie, ze inwestycja w wypasione moto to błąd. Jak dzwona zaliczysz to kaplica po sprzęcie a juz nie mówię o innych konsekwencjach.
Ja sie właśnie zastanawiałem w sumie czy nie kupić sobie czegoś innego np. właśnie Duka 690 albo małego monstera. Zostawił bym XJ ojcu ale ja wiem czy sie w to pchac jak mnie to nie ciągnie. Jedyny plus to korki mnie walą i moja dziewczyna jest zadowolona jak możemy gdzies pojechać bo lubi.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Świetny temat . Ja właśnie przymierzam się do kupna horneta 600 z 2003-2005 rocznika. Jeżeli macie kogoś, kto chciałby takowego sprzedać - mówcie. Mx, mxem ale uważam że przejażdżka górską trasą z panną z tyłu taką późną wiosną... Mmmmmm
yyyyn? Yyyyyyyyyn?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Kupuj 2004 w górę bo od tego roku ma poprawione zawieszenie tak samo 900.Taki Tam Gar pisze:Świetny temat . Ja właśnie przymierzam się do kupna horneta 600 z 2003-2005 rocznika. Jeżeli macie kogoś, kto chciałby takowego sprzedać - mówcie. Mx, mxem ale uważam że przejażdżka górską trasą z panną z tyłu taką późną wiosną... Mmmmmm
Ogólnie dobre moto kumpel ma 900 do sprzedania.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
Autor tematuKajec
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
W tej kasie lepiej poszukać np. fz6 2005+. Silnik r6, którego nie zajedziesz
A ja dziś założyłem ostatni element jeśli chodzi o kierownice
Efekt ?
A ja dziś założyłem ostatni element jeśli chodzi o kierownice
Efekt ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Dzięki za info z tym zawieszeniem... Chcę 600 . Nie potrzeba mi 900.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Teraz nie ale zaraz powiesz ze mało.Taki Tam Gar pisze:Dzięki za info z tym zawieszeniem... Chcę 600 . Nie potrzeba mi 900.
Chyba, ze masz takie poglądy jak ja.
Nie moc silnika a ........ zabawa wolność i niezależność. No i moze trochę odmienności.
Nie lubię być jak kazdy :finga:
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Dokładnie wole zaoszczędzić na paliwie. Poza tym, pewnego dnia ktoś mądry powiedział mi tak: chłopie, spróbuj rozpędzić się do 100 na godzinę na drodze 900 szybciej niż 600. Ni ch***. To po prostu niepotrzebne. Kajec, co do FZ6 nie zbyt. Szukam do 10000. Więcej nie mam
yyyyn? Yyyyyyyyyn?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 166
- Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Jeśli chodzi o spalanie to mi 900 pali mniej od 600 a ma dużo lepszego kopa, wkręca sie lepiej na niższych i wyższych obrotach, nie potrzeba tyle redukować np przy wyprzedzaniu, waga też nie odbiega od 600 np cbr 929 170kg, 954 168kg, cbr f4i 600 (01-06) 171kg, dopiero cbr 600 RR (05-06) waży 163kg
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematuKajec
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
No to tak do 10k dostaniesz fz6. 929 zajebisty i niezniszczalny również, ostra charakterystyka silnika tak samo 954-ładniejszy jest od 929. f4i tylko na krótką trasę... RR fajny sprzęt ale dostanie czegoś do 10 będzie ciężkie... Tak samo z 954.Stan tego co stoi na allegro- 99%złom. Jak już coś znajdziesz to daj namiar. Może uda się to chociaż troche prześwietlić przed wyjazdem. Powiem Ci, że hornet troche słaby będzie dla Ciebie po CRFie :drinkers:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Mówisz? Tzn ja już dość dużo sprzętów przerabiałem. Zależy mi teraz na niezniszczalności i wygodzie + w miarę ciekawych właściwościach jezdnych. I nie znoszę plastików ! Zawsze chciałem mieć nakeda. Zachwalasz CBRki widzę... Naprawdę będą lepsze niż nakedy? Co do fz6, jest po prostu brzydka w rocznikach na które mnie stać.
Np. Niby najtańsza FZ6, która jako tako wygląda: http://otomoto.pl/yamaha-fz-fz6-nowy-mo ... 01785.html
czyli modele 2005 + ale np. ta już gołym okiem widać kombinowana straszliwie.
A tutaj już bardzo ładne hornety:
http://moto.allegro.pl/honda-hornet-cb- ... 11061.html
http://otomoto.pl/honda-cb-600-cb600-ho ... 30049.html
Co prawda motory z włoch to na ogół złom... Ale ten 2006 jest myślę godny uwagi.
Np. Niby najtańsza FZ6, która jako tako wygląda: http://otomoto.pl/yamaha-fz-fz6-nowy-mo ... 01785.html
czyli modele 2005 + ale np. ta już gołym okiem widać kombinowana straszliwie.
A tutaj już bardzo ładne hornety:
http://moto.allegro.pl/honda-hornet-cb- ... 11061.html
http://otomoto.pl/honda-cb-600-cb600-ho ... 30049.html
Co prawda motory z włoch to na ogół złom... Ale ten 2006 jest myślę godny uwagi.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?