ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: piasektt » śr, 15 lut 2012, 15:42

Jestem zwolennikiem i wyznawcą YAMAHA ale FZ6 nie umywa się do Monstera 796. Aż przykro to przyznać :oops: Brat ma Ducata SF 848 i w tych motocyklach się można się zadłużyć.

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: trak » śr, 15 lut 2012, 21:13

piasektt pisze:Jestem zwolennikiem i wyznawcą YAMAHA ale FZ6 nie umywa się do Monstera 796. Aż przykro to przyznać :oops: Brat ma Ducata SF 848 i w tych motocyklach się można się zadłużyć.
Zadluzyc to sie mozna jak przyjdzie do naprawy takiego sprzętu. :axe:
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Kajec » śr, 15 lut 2012, 21:42

Jeśli moto jest odpowiednio serwisowane nic nie ma prawa się stać :) i rzecz jasna nie lecisz na odcinie w pione 2km :finga:

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: trak » czw, 16 lut 2012, 18:40

Kajec pisze:Jeśli moto jest odpowiednio serwisowane nic nie ma prawa się stać :) i rzecz jasna nie lecisz na odcinie w pione 2km :finga:
Naszym kraju jest wszystko możliwe.
A juz monstery nadwyraz często sa zajechane do granic zdrowego rozsądku.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Kajec » czw, 16 lut 2012, 21:27

Niestety ale te sprzęty często są ściągane z Włoch, a że to co trafia to w 99% szrot mówić nie trzeba :)

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: BartekJ » sob, 18 lut 2012, 21:30

Nie trzeba, bo nie jest to prawdą, że 99% włoskich motocykli to złomy...TYLKO..Warunek to kupowanie od właściciela, a nie, jak to robi bardzo wielu "ściągaczy", hurtem z komisu czy innego szrotu. Motory włoskie nie są pordzewiałe (patrz angliki), ich historia jest w miarę znana (prowadzone książki serwisowe). Ponadto we Włoszech nie ma takiego bezprawia jak w Polsce - mówię o sytuacji, że rozmawiasz ze sprzedającym że moto piękne i wspaniałe, a po pokonaniu 400 km celem zakupu okazuje się szrotem. I możesz albo naje...ac kolesia, albo w rzyć pocałować. Tam wystarczy telefon na Carabinieri albo Guardia Financa, i sprawa szybciutko jest ma miejscu wyjaśniona. Masz zwrot za paliwo gwarantowany.

Tyle offtopu.

Moje on-, i off- roadowe uzależnienie to Afryczka 750. Jak się nauczę wklejać zdjęcia to się pochwalę...:)
ON:
100_1971 małe.jpg
100_1971 małe.jpg (50.23 KiB) Przejrzano 15426 razy
100_1971 małe.jpg
100_1971 małe.jpg (50.23 KiB) Przejrzano 15426 razy
OFF:
Załączniki
DSC_1664małe.jpg
DSC_1664małe.jpg (94.16 KiB) Przejrzano 15426 razy
DSC_1664małe.jpg
DSC_1664małe.jpg (94.16 KiB) Przejrzano 15426 razy

Desi
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: sob, 19 lis 2011, 10:17
Motocykl: Kawasaki kx 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Czestochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Desi » ndz, 19 lut 2012, 00:43

Motocykle i tez samochody sprowadzane np z Włoch w Polsce wcisna to jako pojazd w bd czy bdb stanie... a tak naprawde to wszystko mialo isc na zlom. Pochodze z wloch i polecam kupowwania pojazdow samemu u prywata czy z "salonu uzywek" gdyz teraz jest takie prawo ktore zoobowizuje kazdego takiego salonu czy to motocykl czy samochod do udzielania rocznej gwarancji przy sprzedazy.. Nie lepiej wydac te 200/300 euro wiecej ale miec pewny motocykl ktory po 5 min sie nie rozleci ??
Wiadomo nie kazdemu jest wygodnie jest to tam pojechac i kupowac ale przy takim krysysje tam mozna naprawde kupic super sprzet za grosze . :D :D :D
!!Fuck THE gravitY!! ::D:D:D
DesI SPEEDWAY RAGING team


karolo986
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: śr, 28 gru 2011, 21:46
Motocykl: KTM
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Opatów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: karolo986 » pn, 20 lut 2012, 13:16

trak pisze:Jeżeli chodzi o "golasy" to rozwazyl bym jeszcze Kawasaki Z750.
Monstery na Allegro jak patrzyłem to masakra same dezele.
Hornety mozna coś wyskrobac fajnego.
Bandit 600 pali jak smok a 1200 jak conajmniej 2.5 V6 fajnie sie lata bo moment obrotowy jest konkretny i dostępny juz od samego dołu. Jednak jak spokojnie sie jedzie to 9 litrów pali a jak mu dasz to 12 litrów i to jest kosmos.
Litosci :mrgreen: :mrgreen: Kolejne mity widze sa powielane. Mialem w poprzednim moto (GSX-R 1100) praktycznie ten sam silnik co bandicie i aby spalil 12 to trzeba bylo naprawde to palowac, bandit ma zajebisty silnik , jedne z najtrwalszych silnikow w moto, w gixerze mialem nalatane prawie 200tys km i na lajcie ciagnal do 290km/h :D
Podstawa spalania to serwis i ustawienie moto, mialem serie wszystko, gazniki, dysze ., filtr i spalanie na trasie bylo w granicach 6litrow, po dziurach mozna bylo zejsc na 8, wiem ze smiesznie sie czyta ale tankowalem taka sama ilosc wachy na trasach co srad 600 :) o roznicach w jezdzie mowic nie musze :) Fakt faktem ze moto mialem zadbane i nie pakowalem zadnych dynojetów, filtrow sportowych czy wydechu.
250 2T

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: trak » pn, 20 lut 2012, 14:08

karolo986 pisze:
trak pisze:Jeżeli chodzi o "golasy" to rozwazyl bym jeszcze Kawasaki Z750.
Monstery na Allegro jak patrzyłem to masakra same dezele.
Hornety mozna coś wyskrobac fajnego.
Bandit 600 pali jak smok a 1200 jak conajmniej 2.5 V6 fajnie sie lata bo moment obrotowy jest konkretny i dostępny juz od samego dołu. Jednak jak spokojnie sie jedzie to 9 litrów pali a jak mu dasz to 12 litrów i to jest kosmos.
Litosci :mrgreen: :mrgreen: Kolejne mity widze sa powielane. Mialem w poprzednim moto (GSX-R 1100) praktycznie ten sam silnik co bandicie i aby spalil 12 to trzeba bylo naprawde to palowac, bandit ma zajebisty silnik , jedne z najtrwalszych silnikow w moto, w gixerze mialem nalatane prawie 200tys km i na lajcie ciagnal do 290km/h :D
Podstawa spalania to serwis i ustawienie moto, mialem serie wszystko, gazniki, dysze ., filtr i spalanie na trasie bylo w granicach 6litrow, po dziurach mozna bylo zejsc na 8, wiem ze smiesznie sie czyta ale tankowalem taka sama ilosc wachy na trasach co srad 600 :) o roznicach w jezdzie mowic nie musze :) Fakt faktem ze moto mialem zadbane i nie pakowalem zadnych dynojetów, filtrow sportowych czy wydechu.
To pogratulować kolego.
Litości nie miałem ie mam i miec nie będę.
A ja pisze swoje doswiadczenia z tym motocyklem.
Mogę napisać, ze kumpel właśnie wsadzil ten silnik do ramy od gsx r 750 olejaka i ma pogrzebany trochę i pali mu ok 12 litrów po wszystkich modach ale to nie moje doświadczenie więc o d..e to rozbić.
Jak Ci tyle palił to ja sie cieszę i nie nazywam tego mitem.
Moja Diversion pali miedzy 4,5 a 7 litrów... A dodam ze moto mam igle...
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

karolo986
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: śr, 28 gru 2011, 21:46
Motocykl: KTM
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Opatów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: karolo986 » pn, 20 lut 2012, 15:26

Dochodzi kwestia jak kto jezdzi, jak sie paluje moto ostro to musi wziac, ja latalem do roboty nim traski po 200-300km przy sredniej okolo 140km/h i takie bylo. 1.1 w ramie 750 fajne polaczenie ;) bardzo fajnie to na kolo idzie :D :D :D a skoro ma modzone cos to musi wziac wiecej proste. A kwestia bandit czy inny to tylko kwestia gustu , nikogo nie namowi sie na dany model jak mu sie nie podoba :D Ja bym czarnym 1200 w Nce nie pogardzil ;)
250 2T

Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Kajec » pn, 20 lut 2012, 17:03

O spalaniu to nie ma co za dużo rozpisywać się :wink: jeden spali 10, drugi 5...Proste :) Nie po to kupuje się moto :P Chyba, że mowa o V, które lubią ciut wiecej wypić ale coś za coś. Mój Street potrafi wypić więcej niż rzędowa 4 ale wszystko rozbija się o jazdę :)
Co do sprowadzania z Włoch to jedynie przestrzegam przed kupowaniem np. auta z niemiec z włoskimi papierami :) Ładne wałki robią ale to już nie dotyczy tego tematu :)

Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Kajec » pt, 1 cze 2012, 20:04


ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”