ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
-
Autor tematuKajec
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Skoro plastiku nie lubisz to zawsze można z takiej 929 zrobic streeta
Tutaj moge przykładowo pokazać fote konkretniej przerobionej 929 pod stunt, kumpla ex moto. Skrócona czacha, wachacz od 954 + wszystkie stunt graty.
Ja nic do hornetów nie mam ale jeśli latałeś juz nie jednym sprzętem to myślę, że będzie zwyczajnie nudny Poszukaj wykresów, testów i porównań z innymi 600.
Streetów w tej kasie jest wiele. Dla przykładu kultowy Ducati Monster: http://moto.allegro.pl/ducati-monster-6 ... 11589.html.
Tutaj moge przykładowo pokazać fote konkretniej przerobionej 929 pod stunt, kumpla ex moto. Skrócona czacha, wachacz od 954 + wszystkie stunt graty.
Ja nic do hornetów nie mam ale jeśli latałeś juz nie jednym sprzętem to myślę, że będzie zwyczajnie nudny Poszukaj wykresów, testów i porównań z innymi 600.
Streetów w tej kasie jest wiele. Dla przykładu kultowy Ducati Monster: http://moto.allegro.pl/ducati-monster-6 ... 11589.html.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Widzę, że kolega szuka FZ6. Muszę cię zmartwić, rok temu przerabiałem ten temat. Jeździłem, szukałem i nic mądrego poniżej 14 tyś. zł. nie znalazłem. W końcu po wielu tygodniach poszukiwać wydałem prawie 15 tyś. zł. na idealny egzemplarz nieopodal mnie. Byłem zadowolony z zakupu.
http://www.bikepics.com/pictures/2139765/
Jeżeli dysponujesz kwotą 9 tyś. zł to zapraszam na Warmię. Jakiś czas temu byłem na oględzinach Horneta z poniższego linku. Pracuje i wygląda jak nowy.
http://allegro.pl/piekna-honda-cb-600f- ... 48297.html
http://www.bikepics.com/pictures/2139765/
Jeżeli dysponujesz kwotą 9 tyś. zł to zapraszam na Warmię. Jakiś czas temu byłem na oględzinach Horneta z poniższego linku. Pracuje i wygląda jak nowy.
http://allegro.pl/piekna-honda-cb-600f- ... 48297.html
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Tak konkretnie to szukam Horneta lub FZ6 Zależy co trafi się w lepszej kasie. Nie chcę żadnego ścigacza, przynajmniej na razie. I Kajec, te wszystkie przeróbki to $$ a ja mam wciąż crossa na utrzymaniu . A co do tego horneta - rocznik 2001. Szukam 2004+
yyyyn? Yyyyyyyyyn?
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Gar, że się tak wtrącę, a Bandit nie wchodzi w grę? Ja już byłem bliski kupna Bandita, ale jednak musiałem dać na wstrzymanie. Jeżeli plany wypalą to w tym roku się uzbroję w Bandytę .
Kajec, tylko pozazdrościć takiej maszyny w okolicach Sztokholmu - tam jest gdzie jeździć .
Kajec, tylko pozazdrościć takiej maszyny w okolicach Sztokholmu - tam jest gdzie jeździć .
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Siema Martin . Nie myślałem raczej o bandicie, nie wiem nawet czemu. Po prostu coś mi w nim nie leży.
A tak swoją drogą, skoro uzbrajasz się też w moto na drogę... To wypadałoby gdzieś pojechać razem, prawda?
A tak swoją drogą, skoro uzbrajasz się też w moto na drogę... To wypadałoby gdzieś pojechać razem, prawda?
Ostatnio zmieniony czw, 9 lut 2012, 15:25 przez Taki Tam Gar, łącznie zmieniany 1 raz.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 166
- Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
A może honde VFR? Bardzo fajna praca silnika jak to w V Sam o niej myślałem tylko żeby kupic coś nowszego to 10k bedzie zdecydowanie za mało
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Jeżeli chodzi o "golasy" to rozwazyl bym jeszcze Kawasaki Z750.
Monstery na Allegro jak patrzyłem to masakra same dezele.
Hornety mozna coś wyskrobac fajnego.
Bandit 600 pali jak smok a 1200 jak conajmniej 2.5 V6 fajnie sie lata bo moment obrotowy jest konkretny i dostępny juz od samego dołu. Jednak jak spokojnie sie jedzie to 9 litrów pali a jak mu dasz to 12 litrów i to jest kosmos.
Monstery na Allegro jak patrzyłem to masakra same dezele.
Hornety mozna coś wyskrobac fajnego.
Bandit 600 pali jak smok a 1200 jak conajmniej 2.5 V6 fajnie sie lata bo moment obrotowy jest konkretny i dostępny juz od samego dołu. Jednak jak spokojnie sie jedzie to 9 litrów pali a jak mu dasz to 12 litrów i to jest kosmos.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Mistrz prostej
- Posty: 152
- Rejestracja: wt, 17 lis 2009, 19:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Jak ktoś mówi że 600 to za mało to polecam wybrać się na tor do Poznania. Będzie zdziwko jak chłopaki na 125 oblatują 900
Na protej to każdy kozak a w zakrętach pełne heble !
Na protej to każdy kozak a w zakrętach pełne heble !
-
Autor tematuKajec
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Hehehe na torze wiadoma sprawa 8) ,,Nie maszyna, a technika zrobi z ciebie zawodnika,, Najlepsi są ci którzy po WSK kupują R1 :finga:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
To jest prawda.Kajec pisze:Hehehe na torze wiadoma sprawa 8) ,,Nie maszyna, a technika zrobi z ciebie zawodnika,, Najlepsi są ci którzy po WSK kupują R1 :finga:
Natomiast nowe "szejsetki" maja mało przyjazna charakterystykę dolny zakres maja słaby i do dynamicznej jazdy trzeba kręcić wysoko a nie każdy to lubi.
Ja np. lubię mieć dol i średni zakres konkretny a gora jest mało ważna.
Jedno jest pewne trzeba dobrze dobrać motocykl dla siebie.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
- Motocykl: CRF 450 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Dodam od siebie, że fajnym naked'em może być dla Ciebie SV650n. Jeśli chodzi o właściwości jezdne to jest bardzo zwarta, fajnie się kładzie i ma fajnego kopa. Ten silniczek naprawdę daje dużo radości z jazdy, mocny dół i charakrerystyka V-ki robi swoje. Potwornie lubi jazdę na kole, co dla mnie jest kolejnym plusem, trzeba tylko pamiętać o górnym poziomie oleju i nie przebijaniu do ostatniego biegu bo 2-gi cylek lubi się wtedy grzać . Zupy zjada ok 6-7l. Mówię o 600-tce. (modele od 2004 roku są po lifcie, dostały wtrysk)
Kolejną propozycją będzie z750 ze stajni kawasaki. Fajny sprzęcik, mocy wystarczy no i ten wygląd, mi osobiście przypadł do gustu hamulce ma fajne, zawias daje radę i elastyczny silnik. Też byłby fajnym rozwiązaniem na nakeda-turystę. Co prawda ciężko ubrać go w jakieś dodatkowe torby/sakwy ale dla chcącego nic trudnego.
Jedynym minusem tych dwóch modeli może być fakt że oba mają nutkę sportowego charakteru i jeśli chodzi o Twoją kobietę to może trochę narzekać przy dłuższych trasach ale to już zależy od wytrwałości i chęci jazdy, bo znam dziewczyny co chętnie śmigają jako plecak na sportach i nie narzekają
Jeśli chodzi o pojemność to rozsądnie podchodzisz do sprawy. Jazda w terenie różnie się nieco od jazdy na drodze. Szkoda byłoby przeliczyć swoje możliwości. Wg mnie bierz 600/750. Jak Ci się znudzi zmienisz na 900, ale myślę że kilka sezonów polatasz i nawet nie pomyślisz o zmianie. Na górskich krętych drogach naprawdę większe znaczenie mają umiejętności, od pojemności
Kolejną propozycją będzie z750 ze stajni kawasaki. Fajny sprzęcik, mocy wystarczy no i ten wygląd, mi osobiście przypadł do gustu hamulce ma fajne, zawias daje radę i elastyczny silnik. Też byłby fajnym rozwiązaniem na nakeda-turystę. Co prawda ciężko ubrać go w jakieś dodatkowe torby/sakwy ale dla chcącego nic trudnego.
Jedynym minusem tych dwóch modeli może być fakt że oba mają nutkę sportowego charakteru i jeśli chodzi o Twoją kobietę to może trochę narzekać przy dłuższych trasach ale to już zależy od wytrwałości i chęci jazdy, bo znam dziewczyny co chętnie śmigają jako plecak na sportach i nie narzekają
Jeśli chodzi o pojemność to rozsądnie podchodzisz do sprawy. Jazda w terenie różnie się nieco od jazdy na drodze. Szkoda byłoby przeliczyć swoje możliwości. Wg mnie bierz 600/750. Jak Ci się znudzi zmienisz na 900, ale myślę że kilka sezonów polatasz i nawet nie pomyślisz o zmianie. Na górskich krętych drogach naprawdę większe znaczenie mają umiejętności, od pojemności
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Rozmawiałem właśnie z panem Wichrowskim, chłop robi przy motorach od lat 20, jeździ od 30. Efekt taki: zostawiłem numer gościowi, który zajmuje się wyszukiwaniem motorów we francji, ale takich, które warto kupić. Wezmę ten motor, który będzie w najlepszym stanie. Mój wybór zawęził się do Yamahy FZ6 (dzięki chłopaki, wersja bez plastików jest piękna), i oczywiście horneta. Kawasaki i Suzuki też nie pogardzę, ale to drugorzędny wybór. Pozostaje teraz czekać, aż pojawi się coś konkretnego i będę mieć na to kasę. Odezwę się jak już uda mi się kupić.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?