ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: trak » pn, 6 lut 2012, 16:49

Kajec pisze:Ja 2 dzien po kupnie mialem akcje jak przy wyprzedzaniu koleś zajechał mi droge :roll: ale tutaj (Sztokholm) jak latam to całkiem dobra kultura jazdy kierowców puszek :) a że mieszkam w mieście to tylko i wyłącznie takie moto :P zapieprzanie po 240km/h tez mnie nie rajcuje... Nie ma to jak dobre winkle odpowiednio pochylone :)
Nie ma czego zazdrościć :) Nie mam warunków (czasu) na mx, a ciągnie mnie do tego cały czas :P
Byłem na wakacjach w Sztokholmie to wiem co mowisz :D
Ogólnie nasz kraj to dziki zachód, więc wydaje mi sie, ze inwestycja w wypasione moto to błąd. Jak dzwona zaliczysz to kaplica po sprzęcie a juz nie mówię o innych konsekwencjach.

Ja sie właśnie zastanawiałem w sumie czy nie kupić sobie czegoś innego np. właśnie Duka 690 albo małego monstera. Zostawił bym XJ ojcu ale ja wiem czy sie w to pchac jak mnie to nie ciągnie. Jedyny plus to korki mnie walą i moja dziewczyna jest zadowolona jak możemy gdzies pojechać bo lubi.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Taki Tam Gar » śr, 8 lut 2012, 19:19

Świetny temat :D. Ja właśnie przymierzam się do kupna horneta 600 z 2003-2005 rocznika. Jeżeli macie kogoś, kto chciałby takowego sprzedać - mówcie. Mx, mxem ale uważam że przejażdżka górską trasą z panną z tyłu taką późną wiosną... Mmmmmm :)
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: trak » śr, 8 lut 2012, 20:22

Taki Tam Gar pisze:Świetny temat :D. Ja właśnie przymierzam się do kupna horneta 600 z 2003-2005 rocznika. Jeżeli macie kogoś, kto chciałby takowego sprzedać - mówcie. Mx, mxem ale uważam że przejażdżka górską trasą z panną z tyłu taką późną wiosną... Mmmmmm :)
Kupuj 2004 w górę bo od tego roku ma poprawione zawieszenie tak samo 900.
Ogólnie dobre moto kumpel ma 900 do sprzedania.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Kajec » śr, 8 lut 2012, 20:43

W tej kasie lepiej poszukać np. fz6 2005+. Silnik r6, którego nie zajedziesz ;)
A ja dziś założyłem ostatni element jeśli chodzi o kierownice :)
Efekt ?




iMiron
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 203
Rejestracja: czw, 26 lis 2009, 19:33
Motocykl: cr125r '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: iMiron » śr, 8 lut 2012, 20:56

@Kajec - Piękne, piękne! :D

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Taki Tam Gar » śr, 8 lut 2012, 21:33

Dzięki za info z tym zawieszeniem... Chcę 600 :P. Nie potrzeba mi 900.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: trak » śr, 8 lut 2012, 22:05

Taki Tam Gar pisze:Dzięki za info z tym zawieszeniem... Chcę 600 :P. Nie potrzeba mi 900.
Teraz nie ale zaraz powiesz ze mało.
Chyba, ze masz takie poglądy jak ja.
Nie moc silnika a ........ zabawa wolność i niezależność. No i moze trochę odmienności.
Nie lubię być jak kazdy :finga:
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Taki Tam Gar » śr, 8 lut 2012, 22:44

Dokładnie :) wole zaoszczędzić na paliwie. Poza tym, pewnego dnia ktoś mądry powiedział mi tak: chłopie, spróbuj rozpędzić się do 100 na godzinę na drodze 900 szybciej niż 600. Ni ch***. To po prostu niepotrzebne. Kajec, co do FZ6 nie zbyt. Szukam do 10000. Więcej nie mam :P
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

szopson
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 166
Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: szopson » czw, 9 lut 2012, 00:02

Jeśli chodzi o spalanie to mi 900 pali mniej od 600 :) a ma dużo lepszego kopa, wkręca sie lepiej na niższych i wyższych obrotach, nie potrzeba tyle redukować np przy wyprzedzaniu, waga też nie odbiega od 600 :) np cbr 929 170kg, 954 168kg, cbr f4i 600 (01-06) 171kg, dopiero cbr 600 RR (05-06) waży 163kg :)

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Taki Tam Gar » czw, 9 lut 2012, 00:43

Nadal wolę 600 :P
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Kajec » czw, 9 lut 2012, 08:56

No to tak :) do 10k dostaniesz fz6. 929 zajebisty i niezniszczalny również, ostra charakterystyka silnika tak samo 954-ładniejszy jest od 929. f4i tylko na krótką trasę... RR fajny sprzęt ale dostanie czegoś do 10 będzie ciężkie... Tak samo z 954.Stan tego co stoi na allegro- 99%złom. Jak już coś znajdziesz to daj namiar. Może uda się to chociaż troche prześwietlić przed wyjazdem. Powiem Ci, że hornet troche słaby będzie dla Ciebie po CRFie :drinkers:

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Taki Tam Gar » czw, 9 lut 2012, 09:59

Mówisz? Tzn ja już dość dużo sprzętów przerabiałem. Zależy mi teraz na niezniszczalności i wygodzie + w miarę ciekawych właściwościach jezdnych. I nie znoszę plastików :D! Zawsze chciałem mieć nakeda. Zachwalasz CBRki widzę... Naprawdę będą lepsze niż nakedy? Co do fz6, jest po prostu brzydka w rocznikach na które mnie stać.

Np. Niby najtańsza FZ6, która jako tako wygląda: http://otomoto.pl/yamaha-fz-fz6-nowy-mo ... 01785.html
czyli modele 2005 + ale np. ta już gołym okiem widać kombinowana straszliwie.

A tutaj już bardzo ładne hornety:
http://moto.allegro.pl/honda-hornet-cb- ... 11061.html
http://otomoto.pl/honda-cb-600-cb600-ho ... 30049.html

Co prawda motory z włoch to na ogół złom... Ale ten 2006 jest myślę godny uwagi.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”