ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Jestem zwolennikiem i wyznawcą YAMAHA ale FZ6 nie umywa się do Monstera 796. Aż przykro to przyznać Brat ma Ducata SF 848 i w tych motocyklach się można się zadłużyć.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Zadluzyc to sie mozna jak przyjdzie do naprawy takiego sprzętu. :axe:piasektt pisze:Jestem zwolennikiem i wyznawcą YAMAHA ale FZ6 nie umywa się do Monstera 796. Aż przykro to przyznać Brat ma Ducata SF 848 i w tych motocyklach się można się zadłużyć.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
Autor tematuKajec
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Jeśli moto jest odpowiednio serwisowane nic nie ma prawa się stać i rzecz jasna nie lecisz na odcinie w pione 2km :finga:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Naszym kraju jest wszystko możliwe.Kajec pisze:Jeśli moto jest odpowiednio serwisowane nic nie ma prawa się stać i rzecz jasna nie lecisz na odcinie w pione 2km :finga:
A juz monstery nadwyraz często sa zajechane do granic zdrowego rozsądku.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
Autor tematuKajec
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Niestety ale te sprzęty często są ściągane z Włoch, a że to co trafia to w 99% szrot mówić nie trzeba
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Nie trzeba, bo nie jest to prawdą, że 99% włoskich motocykli to złomy...TYLKO..Warunek to kupowanie od właściciela, a nie, jak to robi bardzo wielu "ściągaczy", hurtem z komisu czy innego szrotu. Motory włoskie nie są pordzewiałe (patrz angliki), ich historia jest w miarę znana (prowadzone książki serwisowe). Ponadto we Włoszech nie ma takiego bezprawia jak w Polsce - mówię o sytuacji, że rozmawiasz ze sprzedającym że moto piękne i wspaniałe, a po pokonaniu 400 km celem zakupu okazuje się szrotem. I możesz albo naje...ac kolesia, albo w rzyć pocałować. Tam wystarczy telefon na Carabinieri albo Guardia Financa, i sprawa szybciutko jest ma miejscu wyjaśniona. Masz zwrot za paliwo gwarantowany.
Tyle offtopu.
Moje on-, i off- roadowe uzależnienie to Afryczka 750. Jak się nauczę wklejać zdjęcia to się pochwalę...
ON: OFF:
Tyle offtopu.
Moje on-, i off- roadowe uzależnienie to Afryczka 750. Jak się nauczę wklejać zdjęcia to się pochwalę...
ON: OFF:
- Załączniki
-
- DSC_1664małe.jpg (94.16 KiB) Przejrzano 15488 razy
- DSC_1664małe.jpg (94.16 KiB) Przejrzano 15488 razy
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: sob, 19 lis 2011, 10:17
- Motocykl: Kawasaki kx 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Czestochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Motocykle i tez samochody sprowadzane np z Włoch w Polsce wcisna to jako pojazd w bd czy bdb stanie... a tak naprawde to wszystko mialo isc na zlom. Pochodze z wloch i polecam kupowwania pojazdow samemu u prywata czy z "salonu uzywek" gdyz teraz jest takie prawo ktore zoobowizuje kazdego takiego salonu czy to motocykl czy samochod do udzielania rocznej gwarancji przy sprzedazy.. Nie lepiej wydac te 200/300 euro wiecej ale miec pewny motocykl ktory po 5 min sie nie rozleci ??
Wiadomo nie kazdemu jest wygodnie jest to tam pojechac i kupowac ale przy takim krysysje tam mozna naprawde kupic super sprzet za grosze .
Wiadomo nie kazdemu jest wygodnie jest to tam pojechac i kupowac ale przy takim krysysje tam mozna naprawde kupic super sprzet za grosze .
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: śr, 28 gru 2011, 21:46
- Motocykl: KTM
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Opatów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Litosci Kolejne mity widze sa powielane. Mialem w poprzednim moto (GSX-R 1100) praktycznie ten sam silnik co bandicie i aby spalil 12 to trzeba bylo naprawde to palowac, bandit ma zajebisty silnik , jedne z najtrwalszych silnikow w moto, w gixerze mialem nalatane prawie 200tys km i na lajcie ciagnal do 290km/htrak pisze:Jeżeli chodzi o "golasy" to rozwazyl bym jeszcze Kawasaki Z750.
Monstery na Allegro jak patrzyłem to masakra same dezele.
Hornety mozna coś wyskrobac fajnego.
Bandit 600 pali jak smok a 1200 jak conajmniej 2.5 V6 fajnie sie lata bo moment obrotowy jest konkretny i dostępny juz od samego dołu. Jednak jak spokojnie sie jedzie to 9 litrów pali a jak mu dasz to 12 litrów i to jest kosmos.
Podstawa spalania to serwis i ustawienie moto, mialem serie wszystko, gazniki, dysze ., filtr i spalanie na trasie bylo w granicach 6litrow, po dziurach mozna bylo zejsc na 8, wiem ze smiesznie sie czyta ale tankowalem taka sama ilosc wachy na trasach co srad 600 o roznicach w jezdzie mowic nie musze Fakt faktem ze moto mialem zadbane i nie pakowalem zadnych dynojetów, filtrow sportowych czy wydechu.
250 2T
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
To pogratulować kolego.karolo986 pisze:Litosci Kolejne mity widze sa powielane. Mialem w poprzednim moto (GSX-R 1100) praktycznie ten sam silnik co bandicie i aby spalil 12 to trzeba bylo naprawde to palowac, bandit ma zajebisty silnik , jedne z najtrwalszych silnikow w moto, w gixerze mialem nalatane prawie 200tys km i na lajcie ciagnal do 290km/htrak pisze:Jeżeli chodzi o "golasy" to rozwazyl bym jeszcze Kawasaki Z750.
Monstery na Allegro jak patrzyłem to masakra same dezele.
Hornety mozna coś wyskrobac fajnego.
Bandit 600 pali jak smok a 1200 jak conajmniej 2.5 V6 fajnie sie lata bo moment obrotowy jest konkretny i dostępny juz od samego dołu. Jednak jak spokojnie sie jedzie to 9 litrów pali a jak mu dasz to 12 litrów i to jest kosmos.
Podstawa spalania to serwis i ustawienie moto, mialem serie wszystko, gazniki, dysze ., filtr i spalanie na trasie bylo w granicach 6litrow, po dziurach mozna bylo zejsc na 8, wiem ze smiesznie sie czyta ale tankowalem taka sama ilosc wachy na trasach co srad 600 o roznicach w jezdzie mowic nie musze Fakt faktem ze moto mialem zadbane i nie pakowalem zadnych dynojetów, filtrow sportowych czy wydechu.
Litości nie miałem ie mam i miec nie będę.
A ja pisze swoje doswiadczenia z tym motocyklem.
Mogę napisać, ze kumpel właśnie wsadzil ten silnik do ramy od gsx r 750 olejaka i ma pogrzebany trochę i pali mu ok 12 litrów po wszystkich modach ale to nie moje doświadczenie więc o d..e to rozbić.
Jak Ci tyle palił to ja sie cieszę i nie nazywam tego mitem.
Moja Diversion pali miedzy 4,5 a 7 litrów... A dodam ze moto mam igle...
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: śr, 28 gru 2011, 21:46
- Motocykl: KTM
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Opatów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Dochodzi kwestia jak kto jezdzi, jak sie paluje moto ostro to musi wziac, ja latalem do roboty nim traski po 200-300km przy sredniej okolo 140km/h i takie bylo. 1.1 w ramie 750 fajne polaczenie bardzo fajnie to na kolo idzie a skoro ma modzone cos to musi wziac wiecej proste. A kwestia bandit czy inny to tylko kwestia gustu , nikogo nie namowi sie na dany model jak mu sie nie podoba Ja bym czarnym 1200 w Nce nie pogardzil
250 2T
-
Autor tematuKajec
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
O spalaniu to nie ma co za dużo rozpisywać się jeden spali 10, drugi 5...Proste Nie po to kupuje się moto Chyba, że mowa o V, które lubią ciut wiecej wypić ale coś za coś. Mój Street potrafi wypić więcej niż rzędowa 4 ale wszystko rozbija się o jazdę
Co do sprowadzania z Włoch to jedynie przestrzegam przed kupowaniem np. auta z niemiec z włoskimi papierami Ładne wałki robią ale to już nie dotyczy tego tematu
Co do sprowadzania z Włoch to jedynie przestrzegam przed kupowaniem np. auta z niemiec z włoskimi papierami Ładne wałki robią ale to już nie dotyczy tego tematu
-
Autor tematuKajec
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Największy hardcore jeśli chodzi o wyścigi szosowe
http://www.youtube.com/watch?v=76lWR4sTc_k
http://www.youtube.com/watch?v=ttEyOt4e...%20re=related
http://www.youtube.com/watch?v=76lWR4sTc_k
http://www.youtube.com/watch?v=ttEyOt4e...%20re=related