ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Kajec » czw, 9 lut 2012, 10:27

Skoro plastiku nie lubisz to zawsze można z takiej 929 zrobic streeta ;)
Tutaj moge przykładowo pokazać fote konkretniej przerobionej 929 pod stunt, kumpla ex moto. Skrócona czacha, wachacz od 954 + wszystkie stunt graty.

Ja nic do hornetów nie mam ale jeśli latałeś juz nie jednym sprzętem to myślę, że będzie zwyczajnie nudny :) Poszukaj wykresów, testów i porównań z innymi 600.
Streetów w tej kasie jest wiele. Dla przykładu kultowy Ducati Monster: http://moto.allegro.pl/ducati-monster-6 ... 11589.html.

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Mateusz_MX » czw, 9 lut 2012, 10:32

Widzę, że kolega szuka FZ6. Muszę cię zmartwić, rok temu przerabiałem ten temat. Jeździłem, szukałem i nic mądrego poniżej 14 tyś. zł. nie znalazłem. W końcu po wielu tygodniach poszukiwać wydałem prawie 15 tyś. zł. na idealny egzemplarz nieopodal mnie. Byłem zadowolony z zakupu.

http://www.bikepics.com/pictures/2139765/

Jeżeli dysponujesz kwotą 9 tyś. zł to zapraszam na Warmię. Jakiś czas temu byłem na oględzinach Horneta z poniższego linku. Pracuje i wygląda jak nowy.

http://allegro.pl/piekna-honda-cb-600f- ... 48297.html
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Taki Tam Gar » czw, 9 lut 2012, 13:43

Tak konkretnie to szukam Horneta lub FZ6 :P Zależy co trafi się w lepszej kasie. Nie chcę żadnego ścigacza, przynajmniej na razie. I Kajec, te wszystkie przeróbki to $$ a ja mam wciąż crossa na utrzymaniu :P. A co do tego horneta - rocznik 2001. Szukam 2004+
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

Awatar użytkownika
Martin KTM
Moderator
Moderator
Posty: 762
Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
Motocykl: KTM XC 300 2016r.
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Wisła
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Martin KTM » czw, 9 lut 2012, 14:43

Gar, że się tak wtrącę, a Bandit nie wchodzi w grę? Ja już byłem bliski kupna Bandita, ale jednak musiałem dać na wstrzymanie. Jeżeli plany wypalą to w tym roku się uzbroję w Bandytę :) .

Kajec, tylko pozazdrościć takiej maszyny w okolicach Sztokholmu - tam jest gdzie jeździć :wink: .

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Taki Tam Gar » czw, 9 lut 2012, 14:48

Siema Martin :P. Nie myślałem raczej o bandicie, nie wiem nawet czemu. Po prostu coś mi w nim nie leży.

A tak swoją drogą, skoro uzbrajasz się też w moto na drogę... To wypadałoby gdzieś pojechać razem, prawda? :P
Ostatnio zmieniony czw, 9 lut 2012, 15:25 przez Taki Tam Gar, łącznie zmieniany 1 raz.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

szopson
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 166
Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: szopson » czw, 9 lut 2012, 15:12

A może honde VFR? Bardzo fajna praca silnika jak to w V :) Sam o niej myślałem tylko żeby kupic coś nowszego to 10k bedzie zdecydowanie za mało

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: trak » czw, 9 lut 2012, 18:32

Jeżeli chodzi o "golasy" to rozwazyl bym jeszcze Kawasaki Z750.
Monstery na Allegro jak patrzyłem to masakra same dezele.
Hornety mozna coś wyskrobac fajnego.
Bandit 600 pali jak smok a 1200 jak conajmniej 2.5 V6 fajnie sie lata bo moment obrotowy jest konkretny i dostępny juz od samego dołu. Jednak jak spokojnie sie jedzie to 9 litrów pali a jak mu dasz to 12 litrów i to jest kosmos.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Gresus
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 152
Rejestracja: wt, 17 lis 2009, 19:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Gresus » czw, 9 lut 2012, 19:52

Jak ktoś mówi że 600 to za mało to polecam wybrać się na tor do Poznania. Będzie zdziwko jak chłopaki na 125 oblatują 900 :D
Na protej to każdy kozak a w zakrętach pełne heble !

Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Kajec » czw, 9 lut 2012, 20:02

Hehehe na torze wiadoma sprawa 8) ,,Nie maszyna, a technika zrobi z ciebie zawodnika,, Najlepsi są ci którzy po WSK kupują R1 :finga:

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: trak » pt, 10 lut 2012, 16:07

Kajec pisze:Hehehe na torze wiadoma sprawa 8) ,,Nie maszyna, a technika zrobi z ciebie zawodnika,, Najlepsi są ci którzy po WSK kupują R1 :finga:
To jest prawda.
Natomiast nowe "szejsetki" maja mało przyjazna charakterystykę dolny zakres maja słaby i do dynamicznej jazdy trzeba kręcić wysoko a nie każdy to lubi.
Ja np. lubię mieć dol i średni zakres konkretny a gora jest mało ważna.
Jedno jest pewne trzeba dobrze dobrać motocykl dla siebie.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

mateuszvs
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
Motocykl: CRF 450 '04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: mateuszvs » sob, 11 lut 2012, 12:29

Dodam od siebie, że fajnym naked'em może być dla Ciebie SV650n. Jeśli chodzi o właściwości jezdne to jest bardzo zwarta, fajnie się kładzie i ma fajnego kopa. Ten silniczek naprawdę daje dużo radości z jazdy, mocny dół i charakrerystyka V-ki robi swoje. Potwornie lubi jazdę na kole, co dla mnie jest kolejnym plusem, trzeba tylko pamiętać o górnym poziomie oleju i nie przebijaniu do ostatniego biegu bo 2-gi cylek lubi się wtedy grzać :) . Zupy zjada ok 6-7l. Mówię o 600-tce. (modele od 2004 roku są po lifcie, dostały wtrysk)

Kolejną propozycją będzie z750 ze stajni kawasaki. Fajny sprzęcik, mocy wystarczy no i ten wygląd, mi osobiście przypadł do gustu :roll: hamulce ma fajne, zawias daje radę i elastyczny silnik. Też byłby fajnym rozwiązaniem na nakeda-turystę. Co prawda ciężko ubrać go w jakieś dodatkowe torby/sakwy ale dla chcącego nic trudnego.

Jedynym minusem tych dwóch modeli może być fakt że oba mają nutkę sportowego charakteru i jeśli chodzi o Twoją kobietę to może trochę narzekać przy dłuższych trasach :wink: ale to już zależy od wytrwałości i chęci jazdy, bo znam dziewczyny co chętnie śmigają jako plecak na sportach i nie narzekają :)

Jeśli chodzi o pojemność to rozsądnie podchodzisz do sprawy. Jazda w terenie różnie się nieco od jazdy na drodze. Szkoda byłoby przeliczyć swoje możliwości. Wg mnie bierz 600/750. Jak Ci się znudzi zmienisz na 900, ale myślę że kilka sezonów polatasz i nawet nie pomyślisz o zmianie. Na górskich krętych drogach naprawdę większe znaczenie mają umiejętności, od pojemności :wink:
ALL IN!

My beloved monster :rolleyes: http://bikepics.com/members/mateuszvs/04cr450f/

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie

Post autor: Taki Tam Gar » ndz, 12 lut 2012, 22:56

Rozmawiałem właśnie z panem Wichrowskim, chłop robi przy motorach od lat 20, jeździ od 30. Efekt taki: zostawiłem numer gościowi, który zajmuje się wyszukiwaniem motorów we francji, ale takich, które warto kupić. Wezmę ten motor, który będzie w najlepszym stanie. Mój wybór zawęził się do Yamahy FZ6 (dzięki chłopaki, wersja bez plastików jest piękna), i oczywiście horneta. Kawasaki i Suzuki też nie pogardzę, ale to drugorzędny wybór. Pozostaje teraz czekać, aż pojawi się coś konkretnego i będę mieć na to kasę. Odezwę się jak już uda mi się kupić.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”