Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: Czepek » pt, 27 maja 2011, 16:03

Cześć
Mam problem, mianowicie - zamówiłem w aunerze w B-B części do kata, jakieś tulejki duperele i tryb 6 biegu, bo mój wygląda tak :

No więc elegancko, dziś przyszła paczka- ja ucieszony, że mogę składać moto, a tu nagle szok- nowy tryb ma takie samo wcięcie, myślałem, że to u mnie to starte, bo pierwszy raz coś takiego widzę - do tego reszta trybów jest gładka.
Dzwoniłem do serwisu, powiedzieli, że nie oddadzą pieniędzy, ponieważ oni to skądś ściągali.
Mam pytanie - co teraz mogę zrobić? Jest jakiś sposób, żeby odzyskać kasę ?
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: grayfox » pt, 27 maja 2011, 16:48

Każdy kupujący ma prawo do zwrotu towaru w stanie nienaruszonym w terminie 10 dni od kupna lub odebrania przesyłki, co więcej muszą nawet ci zwrócić koszt wysyłki do ciebie.

Tak przynajmniej mówi prawo, a co ty z tym dalej zrobisz to już twoja sprawa :)

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: sebek1516 » pt, 27 maja 2011, 17:47

Poczytaj o prawach konsumenta. Przyda Ci się na przyszłość ;)
A oni mają obowiązek zwrócić kase!
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: sebek1516 » pt, 27 maja 2011, 19:57

P.S.
Jeśli nadal nie będą chcieli wymienić to powiedz że chcesz odmowę na piśmie ponieważ chcesz ją pokazać rzecznikowi praw konsumenta ;D

http://www.uokik.gov.pl/
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

seteman
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 312
Rejestracja: pn, 22 cze 2009, 22:53
Motocykl: RM 250 '95
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: seteman » pt, 27 maja 2011, 21:47

a ja mam wrażenie ze masz pretensje do garbatego ze ma proste dzieci... zamówiłeś tryb poprzez swoją niewiedzę i co? myślisz ze ktoś będzie płacił za twoją edukację techniczną?

jak ktoś u mnie zamawia część to tylko z numerem VIN i jak kogoś nie znam to z zaliczką. wyjątkiem jest jeden z kolegów z forum (pozdrawiam Wieśka :) ) bo choć nie poznaliśmy się osobiście to wysłałem mu części w ciemno za pobraniem - ważne jest wiedzieć czego się chce...
ile ten tryb kosztował...? 300-400zł? chcesz to ciągaj chłopów po sądach... zamiast przyjąć po męsku swoją niewiedzę ty mam wrażenie "żądasz" od Auner'a żeby sponsorował twoją naukę...

takie jest moje zdanie a ty oczywiście masz prawo do innego...

pozdrawiam

Autor tematu
Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: Czepek » pt, 27 maja 2011, 22:23

Spokojnie człowieku, po prostu zapytałem, czy jest szansa odzyskać kasę, nie mam zamiaru się szlajać po sądach.
Poza tym, nie myli się tylko ten co nic nie robi, a co do aunera to się zawiodłem. Zamawiałem ten tryb do '03, przyszedł z '98, zamawiałem oring - miałbyć - nie było, podkładkę pod dekiel - nie było, i zamiast zabezb. trybów skrzyni, dostałęm zabezp. przedniej zębatki.

A co do tych zwrotów nawet za wysyłkę to nie przesadzajmy- to ewidentnie z mojej winy błąd i przyjmuję to na klatę, ale chciałem się właśnie dowiedzieć co można zrobić w tej sytuacji, nie mam pretensji do aunera, więc "seteman" spokojnie.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

seteman
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 312
Rejestracja: pn, 22 cze 2009, 22:53
Motocykl: RM 250 '95
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: seteman » pt, 27 maja 2011, 22:37

ja jestem spokojny;) ale dopiero teraz opisales co i jak sie dokładnie wydarzylo;)

psyke
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 109
Rejestracja: śr, 30 wrz 2009, 19:37
Motocykl: yz 250f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: psyke » sob, 28 maja 2011, 13:08

Czepek apropo tych części Twoich. Opisywałeś im to przez telefon co chciałeś czy jak ? Czy po numerze z serwisówki ? Ja zamawiałem już bardzo dużo najmniejszych pierdółek psiapsiółek sprężynek podkładek i zawsze miałem dokładnie to co chciałem (po numerze seryjnym zawsze) I polecam chłopaków bardzo bo większość części na drugi dzień mam i rabaty spore też się zdarzają :)

Autor tematu
Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: Czepek » sob, 28 maja 2011, 22:10

Nie po numerach, ale Pan zapisywał na kartce, nie wiem jak przeoczył 2 części no ale cóż.
Tryb wystawiam na allegro, może ktoś kupi bo szanse na odzyskanie kasy z serwisu są zerowe, bo produkt jest dobry, nieuszkodzony itp. jedynym argumentem móglby być rok do motoru, ale to najwyżej by mi wymienili na `03 co mi i tak nie robi różnicy.
Temat można zamknąć, albo potraktować jako opinie o auner czy coś w tym stylu.
Dziękuję za zainteresowanie.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: grayfox » ndz, 29 maja 2011, 13:12

Kolego to w końcu przyjmujesz na swój błąd (zamówiłeś coś czego nie potrzebujesz) czy dalej chcesz odzyskać kasę? Weź się ogarnij w końcu bo raz piszesz tak a za chwilę inaczej.

Piszesz że dostałeś coś nie z twojego rocznika, to zadzwoń i wyjaśnij sprawę, bozia buzię chyba ci dała prawda?
A jeśli chcesz "odzyskać kasę" to w 1 moim poście masz napisane co i jak, więc zakończ te lamenty.

Autor tematu
Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: Czepek » ndz, 29 maja 2011, 17:17

Chyba oczywiste, że wolałbym od razu dostać kasę ?
A ja od początku przyjmowałem swój błąd.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Złe zamówienie w serwisie, zwrot kasy

Post autor: grayfox » pn, 30 maja 2011, 10:18

Chciałbyś dostać kasę i przyjmujesz swój błąd. Nie dostrzegasz w tym nutki hipokryzji?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”