napęd ktm sx 125

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
zorax30
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 16
Rejestracja: wt, 18 sie 2009, 22:21
Motocykl: KTM sx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

napęd ktm sx 125

Post autor: zorax30 » pn, 17 sty 2011, 23:50

Witam zamierzam do mojego KTM-a sx 125 założyć zestaw napędowy DID VT2 x-ring. Jakie polecacie przełożenie. Myślę czy by nie założyć zębatek przód 13zębów i tył 45zębów ponieważ czasami jeździmy troche kilometrów i chyba wtedy będzie trochę szybciej jechał i mniej palił, co wy na to?? Teraz mam przód 13z i z tyłu 50zębów pozdrawiam
KTM sx 125

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: WLD_Wlodi » śr, 19 sty 2011, 17:32

Odpuść sobie X-ringa, zamula sete. Kup zwykły łańcuch, ale mocny(DID "Do 500cc", kosztuje niewiele wiecej co X-ring).

Ce eRa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: Ce eRa » śr, 19 sty 2011, 19:16

45z z tyłu to w/g mnie za mało.Zabierzesz mu sporo z mocy i elastyczności, a prędkość wzrośnie góra o kilkanaście km.W swoim kacie miałem 14:48 i nie byłem zadowolony z tego rozwiązania. Na 5-tym biegu już nie miał siły jechać po oranym a na 4-tym jeszcze jako tako ciągnął-a mam skrzynie sześciobiegową.

psyke
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 109
Rejestracja: śr, 30 wrz 2009, 19:37
Motocykl: yz 250f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: psyke » śr, 19 sty 2011, 22:05

Ja mam vt2 s sxie secie i nie zauważyłem żadnej różnicy w jeździe. pierdolenie o szopenie z tym zamulaniem setki poprzez napęd.

Autor tematu
zorax30
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 16
Rejestracja: wt, 18 sie 2009, 22:21
Motocykl: KTM sx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: zorax30 » czw, 20 sty 2011, 00:38

Wiem włodi że wszyscy proponują zwykły ale problem w tym że nieraz moto jest po połowe silnika w błocie i łańcuch bez uszczelnień może mieć ciężko. W poprzednim sezonie spróbowałem sił w mistrzostwach strefy i w tym roku mam zamiar kontynuowac starty, ale w cross country też chciałbym spróbować, wiadomo błotko te sprawy :D Co myślicie ?? Jak jeżdzę w błocie to i tak mam kupić zwykły?? Myślę ze jako początkujący tej różnicy w mocy nie odczuje :)
KTM sx 125

Yzf 250
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 226
Rejestracja: śr, 16 gru 2009, 20:04
Motocykl: YAMAHA YZF 250 08'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: Yzf 250 » czw, 20 sty 2011, 08:15

psyke pisze:Ja mam vt2 s sxie secie i nie zauważyłem żadnej różnicy w jeździe. pierdolenie o szopenie z tym zamulaniem setki poprzez napęd.
to
jest raczej logiczne że występuje tam większe tarcie ze względu na te oringi ale po tym jak miałem niby najbardziej wzmocnionego dida to już więcej nie założę tylko oringa wsadze i trzeba go dobrze smarowac wtedy tarcie będzie zminimalizowane taka jest moja opinia na ten temat

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: WLD_Wlodi » czw, 20 sty 2011, 09:35

Miałem możliwość pokręcenia kołem na postoju na podnośniku w dwóch identycznych sprzętach i dwóch identycznych rocznikach, z tym że jeden miał Xring Dida, a drugi miał DIda bezoringa do 500cc.

Różnica kolosalna. moto na bezoringu przekręciło koło 3 razy więcej niż moto z xringiem.

MXdawid#767
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 176
Rejestracja: sob, 11 paź 2008, 11:04
Motocykl: Honda CR 125 '04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: MXdawid#767 » czw, 20 sty 2011, 10:35

tylko że podczas jazdy w dużym błocie łańcuch bezoringowy tak samo jak 3 razy więcej się kręci na postoju tak samo 3 razy szybciej się zużyje(mówię o jeździe w błocie) bo oringi i xringi go uszczelniają i błoto tak go nie męczy, kumpel ma w yz 125 RK oringowego(modelu nie pamiętam) i jeździ na nim równy rok bez naciągania, zębatki prawie wogóle się nie naciągły a jeździ co najmniej raz w tygodniu a i według mnie tak jak ja jestem amatorem to czy to łańcuch oringowy czy zwykły to różnicy w mocy nie odczuwam dlatego wsadzam do swoich moto oringi:) pozdrawiam :)
Honda CR 125 2004''

Yzf 250
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 226
Rejestracja: śr, 16 gru 2009, 20:04
Motocykl: YAMAHA YZF 250 08'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: Yzf 250 » czw, 20 sty 2011, 13:27

Ale podczas jazdy jest inaczej..Niż kręcąc kołem zresztą nie będę się kłócić mnie bynajmniej nie stać by 4 razy w sezonie zmieniać napęd..

superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: superpimp » czw, 20 sty 2011, 14:04

vt2 jak na łańcuch uszczelniany daje małe opory , spokojnie nadaje się do setek i ja bym go polecał bo nawet jeśli , jak dla mnie nie odczuwalnie muli motor to warto bo wytrzyma naprawdę długoooo dłuuggoo wiecej niż zwykły ;)

Ce eRa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: Ce eRa » czw, 20 sty 2011, 23:27

Kup ten łańcuch x-ringowy i zakończ rozmowę na ten temat a zastanów się nad dopasowaniem zębatek do moto, bo w/g mnie z tyłu nie powinieneś wstawiać 45z tylko jak już chcesz mieć go troche na prędkość to 48z, albo 50z :D .
Ja jak już wyżej pisałem większą prędkość osiągniesz ale tylko na asfalcie bo w terenie nie masz nawet na co liczyć na moc na 5 i 6 biegu.

Marli
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 17
Rejestracja: ndz, 24 paź 2010, 22:46
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: napęd ktm sx 125

Post autor: Marli » ndz, 23 sty 2011, 16:45

Moim zdaniem przemyśl jeszcze raz dokładniej zakup zwykłego łancucha, bo potem w piasku przy jeździe na 5/6 biegu będziesz sobie pluć w twarz że jednak nie kupiłes zwykłego.

Opory są dużo dużo większe na xringu, zresztą jak ktoś miał fizyke w szkole to dobrze wie o tym.
MAXMOTORSPORTS <- Wejdź(części, odzież MX, sprzęt RTV)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”