Ocenienie remontu EXC-F 450
-
Autor tematumaciejos73
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: czw, 28 paź 2010, 18:56
- Motocykl: KTM EXC 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań / Przeźmierowo
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Ocenienie remontu EXC-F 450
Witam,
mam do Was drodzy forumowicze pytanie, ostatnio rozglądam sie za enduro i mam na oku jednego KTM'a EXC-F 450 rok 2006. Ma on nabite kolo 14000 km, i widać ze jest zmęczony, kopci, ale wszystkie regulacje były robione na czas. Moje pytanie jest proste, ile trzeba by włożyć w kapitalkę - bo pewnie taki remont bedzie potrzebny- zeby motor ten był do jazdy, jedynie gość robił głowice - oczywiście zmiana zaworów, regulacje, zmiana łańcuszka.
Wg mnie na 100 % trzeba zmienić
korbę
tłok
uszczelniacze
łożyska wszystkie
tarcze i przekładki sprzęgła
i zaleznie od uzytkowania kowadełka (te przesówki) w skrzyni
piszcie swoje sugestie proszę
mam do Was drodzy forumowicze pytanie, ostatnio rozglądam sie za enduro i mam na oku jednego KTM'a EXC-F 450 rok 2006. Ma on nabite kolo 14000 km, i widać ze jest zmęczony, kopci, ale wszystkie regulacje były robione na czas. Moje pytanie jest proste, ile trzeba by włożyć w kapitalkę - bo pewnie taki remont bedzie potrzebny- zeby motor ten był do jazdy, jedynie gość robił głowice - oczywiście zmiana zaworów, regulacje, zmiana łańcuszka.
Wg mnie na 100 % trzeba zmienić
korbę
tłok
uszczelniacze
łożyska wszystkie
tarcze i przekładki sprzęgła
i zaleznie od uzytkowania kowadełka (te przesówki) w skrzyni
piszcie swoje sugestie proszę
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w zależności od dnia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ocenienie remontu EXC-F 450
Wszystkie ceny masz tu: http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... tegory=156 Do tego dochodzi koszt robocizny, a w przypadku 4T lepiej nie dawać silnika w ręce "chałturnika"
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ocenienie remontu EXC-F 450
Problem z KTMami jest taki, że w stanach(i juz nawet w Polsce) taki np cylinder nowy dostaniesz za ok 800zł, a do KTMa 4T ok >1500zł.(Do każdej sety 2T cylinder moge miec za ok 1300-1500zl, do KTMa ok 2 tys zl. )
Z reszta czesci nie ma problemu, bo i tak wszyscy pakuja zamienniki tlokow, korb .
Z reszta czesci nie ma problemu, bo i tak wszyscy pakuja zamienniki tlokow, korb .
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ocenienie remontu EXC-F 450
PRZECZYTAJ WĄTEK TRICKI MYKI POCZYTAJ TO NIE WYBUCHNIE.....
WIECEJ INFO TELEFONICZNIE BO NA FORUM TEGO SIE NIE DA OPISAC ZBYT INDYWIDUALNA SPRAWA
WIECEJ INFO TELEFONICZNIE BO NA FORUM TEGO SIE NIE DA OPISAC ZBYT INDYWIDUALNA SPRAWA
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
Autor tematumaciejos73
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: czw, 28 paź 2010, 18:56
- Motocykl: KTM EXC 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań / Przeźmierowo
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ocenienie remontu EXC-F 450
noo dzieki, ja sam grzebie przy moto, ale głównie niskolitrażowe 2T, ale jednak powiem szczeże że nadal sie zastanawiam czy warto sie w ogóle w 4T pakować, z racji na wiek, doświadczenie, fundusze i inne zastanawiam sie nad 2T, zawsze mniej skąplikowane i nie jest az takie straszne w EXC patrząc na SX. Znam siebie i wiem ze lubie krecic silnik, w 4T moze to być przyczyną częstych remontów, a w 2T pomiedzy remontami to tylko zmiany tłoków, a zawsze mozna krecic ile wlezie a silnik jakos wielce tego nie odczuje. Wiem ze to znów wracanie do innego tematu - o doborze moto, ale wole to tu poruszyć.