Ocenienie remontu EXC-F 450

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
maciejos73
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: czw, 28 paź 2010, 18:56
Motocykl: KTM EXC 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań / Przeźmierowo
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Ocenienie remontu EXC-F 450

Post autor: maciejos73 » sob, 30 paź 2010, 22:35

Witam,
mam do Was drodzy forumowicze pytanie, ostatnio rozglądam sie za enduro i mam na oku jednego KTM'a EXC-F 450 rok 2006. Ma on nabite kolo 14000 km, i widać ze jest zmęczony, kopci, ale wszystkie regulacje były robione na czas. Moje pytanie jest proste, ile trzeba by włożyć w kapitalkę - bo pewnie taki remont bedzie potrzebny- zeby motor ten był do jazdy, jedynie gość robił głowice - oczywiście zmiana zaworów, regulacje, zmiana łańcuszka.

Wg mnie na 100 % trzeba zmienić
korbę
tłok
uszczelniacze
łożyska wszystkie
tarcze i przekładki sprzęgła
i zaleznie od uzytkowania kowadełka (te przesówki) w skrzyni

piszcie swoje sugestie proszę :)

Enduras93
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w zależności od dnia
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ocenienie remontu EXC-F 450

Post autor: Enduras93 » ndz, 31 paź 2010, 09:35

Wszystkie ceny masz tu: http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... tegory=156 Do tego dochodzi koszt robocizny, a w przypadku 4T lepiej nie dawać silnika w ręce "chałturnika" :wink:
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ? :P
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ocenienie remontu EXC-F 450

Post autor: WLD_Wlodi » ndz, 31 paź 2010, 09:54

Problem z KTMami jest taki, że w stanach(i juz nawet w Polsce) taki np cylinder nowy dostaniesz za ok 800zł, a do KTMa 4T ok >1500zł.(Do każdej sety 2T cylinder moge miec za ok 1300-1500zl, do KTMa ok 2 tys zl. )
Z reszta czesci nie ma problemu, bo i tak wszyscy pakuja zamienniki tlokow, korb .

motocyklecross
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
Motocykl: co miesiac inny ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ocenienie remontu EXC-F 450

Post autor: motocyklecross » ndz, 31 paź 2010, 23:13

PRZECZYTAJ WĄTEK TRICKI MYKI POCZYTAJ TO NIE WYBUCHNIE.....
WIECEJ INFO TELEFONICZNIE BO NA FORUM TEGO SIE NIE DA OPISAC ZBYT INDYWIDUALNA SPRAWA
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg

Autor tematu
maciejos73
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: czw, 28 paź 2010, 18:56
Motocykl: KTM EXC 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań / Przeźmierowo
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ocenienie remontu EXC-F 450

Post autor: maciejos73 » wt, 2 lis 2010, 21:54

noo dzieki, ja sam grzebie przy moto, ale głównie niskolitrażowe 2T, ale jednak powiem szczeże że nadal sie zastanawiam czy warto sie w ogóle w 4T pakować, z racji na wiek, doświadczenie, fundusze i inne zastanawiam sie nad 2T, zawsze mniej skąplikowane i nie jest az takie straszne w EXC patrząc na SX. Znam siebie i wiem ze lubie krecic silnik, w 4T moze to być przyczyną częstych remontów, a w 2T pomiedzy remontami to tylko zmiany tłoków, a zawsze mozna krecic ile wlezie a silnik jakos wielce tego nie odczuje. Wiem ze to znów wracanie do innego tematu - o doborze moto, ale wole to tu poruszyć. :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”