Czy warto
-
Autor tematuserkules
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 0
- Rejestracja: sob, 11 wrz 2010, 15:16
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Czy warto
Witam mam problem od dawna mysle zeby sie przesiasc na crossa w tej chwili jezdze motorem bandit 1200 jest to motor szosowy. Pytam bo na crossie nie bede mial takiej mozliwosci poza tym myslalem o czyms uniwersalnym jak affrica twin .
Moze cos mi doradzicie?
Moze cos mi doradzicie?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 194
- Rejestracja: czw, 2 paź 2008, 17:58
- Motocykl: Zx6r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Czy warto
no i generalnie w czym tkwi problem?
Import motocykli z Danii ! Pewne motocykle z pewną historią na zamówienie ! Duzo czesci zamiennych oraz gratisy.Tel 0048 514 245 135 www.moto-cross.eu < szukasz motocykla ? wypełnij formularz-sprowadzimy go dla Ciebie ! bez zaliczek, bez wpłat !
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 252
- Rejestracja: pn, 22 cze 2009, 21:54
- Motocykl: Yamaha YZ250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Czy warto
To kup enduro do zarejestrowania na oponach uniwersalnych i po problemie;] Bo Africa nie wpakujesz się za daleko i mówię Ci ten motor jest ciężki bo sam mogę tego doświadczyć;)
Było:
Honda CR 125 '03
Jest!:
Yamaha YZ 250F (w miarę młodziutka:D)
Honda XLR 125 (można powiedzieć że na tym się u mnie zaczęła zabawa w MX:D)
Honda CR 125 '03
Jest!:
Yamaha YZ 250F (w miarę młodziutka:D)
Honda XLR 125 (można powiedzieć że na tym się u mnie zaczęła zabawa w MX:D)
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Czy warto
Mam Afrykę, i uważam ten sprzęt za niemal idealny. Pozwala na pojeżdżenie w lekkim terenie, po założeniu opon ostrzejszych (np continental TKC 80) nawet na zabawę w błocie czy piachu. Na TKC można tez pięknie poprzycierać podnóżki w złożeniach na winklach. Minusem jest mniejsza prędkość przelotowa od tej na bandicie. 120-140 to są prędkości, gdzie bardzo fajnie się podróżuje Afryczką.
ALE..motocykl waży 250 kg z paliwem, i jeżeli się wali na bok gdzieś w terenie, nie próbuj go podpierać nogą...i tak fiknie a jeszcze sobie nogę uszkodzisz. Nie ma tej zwrotności co lekki motocykl, każdy upadek to jakieś uszkodzenia, czasem kosztowne, jak potrzaskasz plastiki.
To NIE jest motocykl do ciorania w ciężkim terenie.
Dlatego prócz Afri mam jeszcze KTMa egs 250, którego mogę przewracać, ubłocić, którego idzie wytargać z błota nawet jak masz problem z odpaleniem. I na nim się wyżywam w terenie, bo Afry najzwyczajniej w świecie mi szkoda.
Ty sam sobie musisz odpowiedzieć, czego oczekujesz od motocykla i gdzie go będziesz użytkował. Pozostaje jeszcze sporo singli typu Yamaha XTZ 660, czy BMW F 650, czy chociażby nieśmiertelny XT 600. Pojeździsz po asfalcie, pojeździsz w krzakach, ale nie wygrasz na nich zawodów cross country.
Pozdrawiam
ALE..motocykl waży 250 kg z paliwem, i jeżeli się wali na bok gdzieś w terenie, nie próbuj go podpierać nogą...i tak fiknie a jeszcze sobie nogę uszkodzisz. Nie ma tej zwrotności co lekki motocykl, każdy upadek to jakieś uszkodzenia, czasem kosztowne, jak potrzaskasz plastiki.
To NIE jest motocykl do ciorania w ciężkim terenie.
Dlatego prócz Afri mam jeszcze KTMa egs 250, którego mogę przewracać, ubłocić, którego idzie wytargać z błota nawet jak masz problem z odpaleniem. I na nim się wyżywam w terenie, bo Afry najzwyczajniej w świecie mi szkoda.
Ty sam sobie musisz odpowiedzieć, czego oczekujesz od motocykla i gdzie go będziesz użytkował. Pozostaje jeszcze sporo singli typu Yamaha XTZ 660, czy BMW F 650, czy chociażby nieśmiertelny XT 600. Pojeździsz po asfalcie, pojeździsz w krzakach, ale nie wygrasz na nich zawodów cross country.
Pozdrawiam