Elastyczność dwusuwa.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 225
- Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Elastyczność dwusuwa.
Posluchaj amatora wie co mówi, zaczniesz szybciej jezdzic i problem zniknie, otworzysz manetke na poczatku zamkniesz na koncu, nie odpuszczaj gazu przy zmianie biegów, redukuj i nie bedzie problemu i płynniej bedziesz jezdzic.
Way of Life !
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Elastyczność dwusuwa.
Przełożenie w porządku , łańcuch mniej ale ujdzie przy tym przełożeniu. Dyfuzor wraz z końcówką spróbuj na próbę pożyczyć od kogoś i przejedź się i będziesz widział różnice .Powrót do standartowego dyfuzora nie zwiększy mocy silnika bo ona jest stała (załóżmy)ale polepszy ci się moment obrotowy ,którego wielkosc decyduje czy moto jedzie od razu czy po czasie .Ce eRa pisze:Ja mam tylnią oponke o szer. 100(Michelin AC10), a przełożenia 13:52, ale i łańcuch o-ringowy.Może po prostu aby zwiększyć dół wystarczająca będzie zmiana dyfuzora na oryginał-Ale gdzie go dostać w miarę dobrej cenie .
P.S.Czy we wszystkich innych markach motocykli np: kawasaki, honda, yamaha też sensowna by była zmiana dyfuzora na orginał?Zwiększyło by to moc na dole?